дросели съвет

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

дросели съвет

Мнение от super_bojo » 29 Апр 2009, 20:37

колеги понеже си слагам дросели на иса според и май ше се наложи да слагам електроника според вас кое решение ше е най удачно за случая

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Re: дросели съвет

Мнение от BMWRACING » 29 Апр 2009, 21:06

super_bojo написа:колеги понеже си слагам дросели на иса според и май ше се наложи да слагам електроника според вас кое решение ше е най удачно за случая


колега виш прегледай на славянко темата за М50 с ITB може да ти отвори очите бая.Доколкото знам,той беше турил регулатор да дигне налягането за да си дойда смесите д\г на мястото

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 29 Апр 2009, 21:12

темата я четох ама май при него с тия финтове не станаха нештата нов мозък си му трябва на иса ма вапроса е какъв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 19.04.2008
Местоположение: София/Раковски
Пол: Мъж
Кара: е30 м20б20 90г
Мечтае да кара: е30 с38турбо

Мнение от BMWRACING » 29 Апр 2009, 21:16

ми май беше приготвил едно SMT6 :roll: ма той ще кажи де

П.С дай снимки да изплакнем очите де :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 29 Апр 2009, 21:30

кат я сглобя ше пусна снимки :D а смт май не може да управлява аванса а на мен тва ми е основния коз с тия рънари

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 29 Апр 2009, 21:50

super_bojo написа:кат я сглобя ше пусна снимки :D а смт май не може да управлява аванса а на мен тва ми е основния коз с тия рънари
Може, можееее. И само със регулатора си дойдоха нещата на мястото но въпроса е че и на ниски си е по богатичка и си вдига разхода с литър два. Иначе като сложих смт-то и вече си дойдоха нещата. Може да се бута и по аванса споко. ;)
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 29 Апр 2009, 21:52

Дай някой снимка да видим как е станало. От кво са тия дросели??? Айр бокса от какво е ??? Дай малко инфо ще ни е интересно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 29 Апр 2009, 23:26

дроселите са солекс 40 бивши карбуратори :) снимки ше пусна на малко по финален етап аирбокса ше е от стъклопласт , ма май ше трябва да се заредя с търпение докато станат нештата че бая работи се оказаха нужни за проекта

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 30 Апр 2009, 17:57

А дано не стане накрая само на звук и разход да го докарва :confused: Следя с интерес какво ще стане

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 30 Апр 2009, 18:08

ако не уцелиш точната дължина и дебелина на тръбите,големината на дроселните клапи,ще се обърка много работата на мотора,не става да вземеш дросели от нещо и да ги сложиш на някакъв мотор,иска много изчисления,обикновенно се получават аномалии от рода на забиване на средни обороти,прекъсване на ниски,и тъй нататък.има вариант да уцелиш по някакъв начин правилните настройки ама трябва много късмет ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 30 Апр 2009, 19:42

kirililiev написа:ако не уцелиш точната дължина и дебелина на тръбите,големината на дроселните клапи,ще се обърка много работата на мотора,не става да вземеш дросели от нещо и да ги сложиш на някакъв мотор,иска много изчисления,обикновенно се получават аномалии от рода на забиване на средни обороти,прекъсване на ниски,и тъй нататък.има вариант да уцелиш по някакъв начин правилните настройки ама трябва много късмет ;)
Ами затова рънарите се правят с меки връзки от които можеш да коригираш дължината и да тестваш докато го докараш. Аз така направих и бях доволен.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 01 Май 2009, 8:39

ами знам че ше има проблеми със настройките ма тва е положението поздрави :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 01 Май 2009, 9:08

пусни си едно мега смъртче (mega squirt) остави го smt6/7

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 01 Май 2009, 10:32

няма нужда да се сменя електрониката,просто механиката трябва да се направи като хората.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 13.03.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е32 730

Мнение от super_bojo » 01 Май 2009, 11:21

аз мисля по натам да слагам вал от дизел и електроника ше е добре да имам ,варианта ми се върти една мега от валентино да си поръчам ма не съм наясно дали ше се справя после с настройването

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook