дросели съвет
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
дросели съвет
колеги понеже си слагам дросели на иса според и май ше се наложи да слагам електроника според вас кое решение ше е най удачно за случая
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
Re: дросели съвет
super_bojo написа:колеги понеже си слагам дросели на иса според и май ше се наложи да слагам електроника според вас кое решение ше е най удачно за случая
колега виш прегледай на славянко темата за М50 с ITB може да ти отвори очите бая.Доколкото знам,той беше турил регулатор да дигне налягането за да си дойда смесите д\г на мястото
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
темата я четох ама май при него с тия финтове не станаха нештата нов мозък си му трябва на иса ма вапроса е какъв
- BMWRACING
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 399
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м20б20 90г
- Мечтае да кара: е30 с38турбо
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
кат я сглобя ше пусна снимки
а смт май не може да управлява аванса а на мен тва ми е основния коз с тия рънари

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Може, можееее. И само със регулатора си дойдоха нещата на мястото но въпроса е че и на ниски си е по богатичка и си вдига разхода с литър два. Иначе като сложих смт-то и вече си дойдоха нещата. Може да се бута и по аванса споко.super_bojo написа:кат я сглобя ше пусна снимкиа смт май не може да управлява аванса а на мен тва ми е основния коз с тия рънари

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Дай някой снимка да видим как е станало. От кво са тия дросели??? Айр бокса от какво е ??? Дай малко инфо ще ни е интересно
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
дроселите са солекс 40 бивши карбуратори
снимки ше пусна на малко по финален етап аирбокса ше е от стъклопласт , ма май ше трябва да се заредя с търпение докато станат нештата че бая работи се оказаха нужни за проекта

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
ако не уцелиш точната дължина и дебелина на тръбите,големината на дроселните клапи,ще се обърка много работата на мотора,не става да вземеш дросели от нещо и да ги сложиш на някакъв мотор,иска много изчисления,обикновенно се получават аномалии от рода на забиване на средни обороти,прекъсване на ниски,и тъй нататък.има вариант да уцелиш по някакъв начин правилните настройки ама трябва много късмет 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Ами затова рънарите се правят с меки връзки от които можеш да коригираш дължината и да тестваш докато го докараш. Аз така направих и бях доволен.kirililiev написа:ако не уцелиш точната дължина и дебелина на тръбите,големината на дроселните клапи,ще се обърка много работата на мотора,не става да вземеш дросели от нещо и да ги сложиш на някакъв мотор,иска много изчисления,обикновенно се получават аномалии от рода на забиване на средни обороти,прекъсване на ниски,и тъй нататък.има вариант да уцелиш по някакъв начин правилните настройки ама трябва много късмет
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- super_bojo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 730
аз мисля по натам да слагам вал от дизел и електроника ше е добре да имам ,варианта ми се върти една мега от валентино да си поръчам ма не съм наясно дали ше се справя после с настройването
45 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани