Адаптер за маслено охлаждане.
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Адаптер за маслено охлаждане.
Колеги някой може ли да разгадае какъв е принципа на тая капачка от която да се дръпне масло за радиятора.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 61932u.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62016f.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62047h.jpg
Изглежда ми като нещо което не би затруднило който и да е бай стругар в БГ но така и не схванах принципа. Набарах и една тема по въпроса в чуждестранен форум от колега който си направил ето тая
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62115a.jpg
Но темата беше съвсем кратка и неизчерпателна. Нека ако някой има инфо отностно да пише ще съм много благодарен и задължен. Принципно мислих да карам колата без да охлаждам маслото но тея дни реших че и то ще се охлажда.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 61932u.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62016f.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62047h.jpg
Изглежда ми като нещо което не би затруднило който и да е бай стругар в БГ но така и не схванах принципа. Набарах и една тема по въпроса в чуждестранен форум от колега който си направил ето тая
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62115a.jpg
Но темата беше съвсем кратка и неизчерпателна. Нека ако някой има инфо отностно да пише ще съм много благодарен и задължен. Принципно мислих да карам колата без да охлаждам маслото но тея дни реших че и то ще се охлажда.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
има и по лесен вариант,дупчи се твоя елемент и се слагат щуцери,просто трябва да го свалиш и да видиш коя магистрала да ползваш,китовете дето се продават представляват нещо подобно
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Славянко,къде се монтира тази капачка?
Мисля , че разгадах нещата, но да ти ги обясня с думи без показване е трудна работа.
Мисля , че разгадах нещата, но да ти ги обясня с думи без показване е трудна работа.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: Адаптер за маслено охлаждане.
Както е на тая първата снимката, маслото минава през централния отвор и по канала в капа4ката отива към радиатора, само 4е това е нефилтрирано масло, така 4е според мен,а и не само (има6е още една тема за тия капа4ки) на тоя изход от капа4ката към радиатора трябва да има некав термостат който да отвара само когато има нужда, ина4е нема как да се филтрира маслото, съпротивлението на термостата го кара да си минава през филтъра , а когато се вдигне температурата си отваря термостата съпротивлението към радиятора става по-малко от колкото е към филтъра и 4аст от маслото минава,през радиатора.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 61932u.jpg
Втората снимка (долната 4аст на капа4ката маслото се връща от външната страна на филтърния елемент и циркулира нататък
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62016f.jpg
Едва ли е проблем стругар да ти напрай капа4ката но помисли и за некав термостат как ще сложиш ина4е според мен маслото 6е минава през радиятора но без да се филтрира.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 61932u.jpg
Втората снимка (долната 4аст на капа4ката маслото се връща от външната страна на филтърния елемент и циркулира нататък
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62016f.jpg
Едва ли е проблем стругар да ти напрай капа4ката но помисли и за некав термостат как ще сложиш ина4е според мен маслото 6е минава през радиятора но без да се филтрира.
Последна промяна Шарампоя на 26 Апр 2009, 21:04, променена общо 1 път
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Le Transporteur написа:Славянко,къде се монтира тази капачка?
Мисля , че разгадах нещата, но да ти ги обясня с думи без показване е трудна работа.
капачката се монтира на мястото на капачката





ето още нещо
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Шарампоя обясни нещата и е верно , че въпроса със филтрацията остава.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Мислиш ли че е така лесно просто да се разпробие??? Мислил съм го и тоя вариянт ама не е точно така както ни се иска.kirililiev написа:има и по лесен вариант,дупчи се твоя елемент и се слагат щуцери,просто трябва да го свалиш и да видиш коя магистрала да ползваш
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
rе
Е няма как баш всичкото масло да минава през радиятора и ншщо да не мине през филтъра.Le Transporteur написа:Шарампоя обясни нещата и е верно , че въпроса със филтрацията остава.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: ре
slavianko написа:Мислиш ли че е така лесно просто да се разпробие??? Мислил съм го и тоя вариянт ама не е точно така както ни се иска.kirililiev написа:има и по лесен вариант,дупчи се твоя елемент и се слагат щуцери,просто трябва да го свалиш и да видиш коя магистрала да ползваш
и аз така си мислех,познавам човек който го направи на м42,отне му няколко часа

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Свържи ме с тоя човек.kirililiev написа:slavianko написа:Мислиш ли че е така лесно просто да се разпробие??? Мислил съм го и тоя вариянт ама не е точно така както ни се иска.kirililiev написа:има и по лесен вариант,дупчи се твоя елемент и се слагат щуцери,просто трябва да го свалиш и да видиш коя магистрала да ползваш
и аз така си мислех,познавам човек който го направи на м42,отне му няколко часа

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: rе
slavianko написа:Е няма как баш всичкото масло да минава през радиятора и ншщо да не мине през филтъра.Le Transporteur написа:Шарампоя обясни нещата и е верно , че въпроса със филтрацията остава.
Ше минава докато е нов филтъра ма като по4не да се задраства по голямата 4аст от маслото 6е бега към радиятора.Некво никакво нема да се полу4и според мен.Нема да има никва прецизност на работата на тоя радиатор.До колко градуса и колко 6е охлажда маслото и ква 6е му баде температурата , бе трудно 6е е без термостат и не си струва да се претупва тая работа.така като гледам и другите работи си ги прайш кат хората направи го и това както трябва

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Опс колеги май схванах как да се направи
Утре отивам да меря по моята конзола и веднага ще дам работа на стругаря


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани