Адаптер за маслено охлаждане.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Адаптер за маслено охлаждане.

Мнение от slavianko » 26 Апр 2009, 19:21

Колеги някой може ли да разгадае какъв е принципа на тая капачка от която да се дръпне масло за радиятора.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 61932u.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62016f.jpg
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62047h.jpg
Изглежда ми като нещо което не би затруднило който и да е бай стругар в БГ но така и не схванах принципа. Набарах и една тема по въпроса в чуждестранен форум от колега който си направил ето тая
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62115a.jpg
Но темата беше съвсем кратка и неизчерпателна. Нека ако някой има инфо отностно да пише ще съм много благодарен и задължен. Принципно мислих да карам колата без да охлаждам маслото но тея дни реших че и то ще се охлажда.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Апр 2009, 20:50

има и по лесен вариант,дупчи се твоя елемент и се слагат щуцери,просто трябва да го свалиш и да видиш коя магистрала да ползваш,китовете дето се продават представляват нещо подобно

http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 26 Апр 2009, 20:57

Славянко,къде се монтира тази капачка?
Мисля , че разгадах нещата, но да ти ги обясня с думи без показване е трудна работа. :D
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: Адаптер за маслено охлаждане.

Мнение от Шарампоя » 26 Апр 2009, 21:02

Както е на тая първата снимката, маслото минава през централния отвор и по канала в капа4ката отива към радиатора, само 4е това е нефилтрирано масло, така 4е според мен,а и не само (има6е още една тема за тия капа4ки) на тоя изход от капа4ката към радиатора трябва да има некав термостат който да отвара само когато има нужда, ина4е нема как да се филтрира маслото, съпротивлението на термостата го кара да си минава през филтъра , а когато се вдигне температурата си отваря термостата съпротивлението към радиятора става по-малко от колкото е към филтъра и 4аст от маслото минава,през радиатора.
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 61932u.jpg
Втората снимка (долната 4аст на капа4ката маслото се връща от външната страна на филтърния елемент и циркулира нататък
http://kachi-snimka.info/viewer.php?id= ... 62016f.jpg

Едва ли е проблем стругар да ти напрай капа4ката но помисли и за некав термостат как ще сложиш ина4е според мен маслото 6е минава през радиятора но без да се филтрира.
Последна промяна Шарампоя на 26 Апр 2009, 21:04, променена общо 1 път
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Апр 2009, 21:02

Le Transporteur написа:Славянко,къде се монтира тази капачка?
Мисля , че разгадах нещата, но да ти ги обясня с думи без показване е трудна работа. :D


капачката се монтира на мястото на капачката :D :D :D на елемента на филтъра,то това е ясно,въпроса е как да се изработи :idea: :D


ето още нещо

http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... 0%26um%3D1

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 26 Апр 2009, 21:13

Шарампоя обясни нещата и е верно , че въпроса със филтрацията остава.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 26 Апр 2009, 21:14

МУНЕРИ :D
Тва воубще не става на М50/52 маторите.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Мнение от kirililiev » 26 Апр 2009, 21:17

Любака написа:МУНЕРИ :D
Тва воубще не става на М50/52 маторите.


кое от всички това-та :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 26 Апр 2009, 21:32

kirililiev написа:има и по лесен вариант,дупчи се твоя елемент и се слагат щуцери,просто трябва да го свалиш и да видиш коя магистрала да ползваш
Мислиш ли че е така лесно просто да се разпробие??? Мислил съм го и тоя вариянт ама не е точно така както ни се иска.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Мнение от slavianko » 26 Апр 2009, 21:35

Le Transporteur написа:Шарампоя обясни нещата и е верно , че въпроса със филтрацията остава.
Е няма как баш всичкото масло да минава през радиятора и ншщо да не мине през филтъра.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: ре

Мнение от kirililiev » 26 Апр 2009, 21:36

slavianko написа:
kirililiev написа:има и по лесен вариант,дупчи се твоя елемент и се слагат щуцери,просто трябва да го свалиш и да видиш коя магистрала да ползваш
Мислиш ли че е така лесно просто да се разпробие??? Мислил съм го и тоя вариянт ама не е точно така както ни се иска.


и аз така си мислех,познавам човек който го направи на м42,отне му няколко часа :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 26 Апр 2009, 21:38

kirililiev написа:
slavianko написа:
kirililiev написа:има и по лесен вариант,дупчи се твоя елемент и се слагат щуцери,просто трябва да го свалиш и да видиш коя магистрала да ползваш
Мислиш ли че е така лесно просто да се разпробие??? Мислил съм го и тоя вариянт ама не е точно така както ни се иска.


и аз така си мислех,познавам човек който го направи на м42,отне му няколко часа :idea:
Свържи ме с тоя човек. :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: Видин

Re: rе

Мнение от Шарампоя » 26 Апр 2009, 21:42

slavianko написа:
Le Transporteur написа:Шарампоя обясни нещата и е верно , че въпроса със филтрацията остава.
Е няма как баш всичкото масло да минава през радиятора и ншщо да не мине през филтъра.



Ше минава докато е нов филтъра ма като по4не да се задраства по голямата 4аст от маслото 6е бега към радиятора.Некво никакво нема да се полу4и според мен.Нема да има никва прецизност на работата на тоя радиатор.До колко градуса и колко 6е охлажда маслото и ква 6е му баде температурата , бе трудно 6е е без термостат и не си струва да се претупва тая работа.така като гледам и другите работи си ги прайш кат хората направи го и това както трябва :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 26 Апр 2009, 21:53

Опс колеги май схванах как да се направи :mhihi: :mhihi: Утре отивам да меря по моята конзола и веднага ще дам работа на стругаря
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 26 Апр 2009, 22:40

:shock: Е то не е ли очевидно, единия щуцер е свързан с отвора в средата другия с отвора отстрани...

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook