Worlds First Supercharged LS1 Porsche 911
Модератор: bum_bum
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Michael написа:Не можах само да разбера какво имаш против мотора на шеви-то?Може би не е достоен да бъде сложен в поршето.
АБСОЛЮТНО!!!!
На американците глупостта им няма граници..
П.С. Не казвам, че мотора на Шеви'то е лош, ноооо Порше е класа над него!
SlipKnoT написа:Michael написа:Не можах само да разбера какво имаш против мотора на шеви-то?Може би не е достоен да бъде сложен в поршето.
АБСОЛЮТНО!!!!
На американците глупостта им няма граници..![]()
П.С. Не казвам, че мотора на Шеви'то е лош, ноооо Порше е класа над него!
Бах таа класа
Гаранция че на RedNeck състезанията тоя ша трепе наред
Ей почти се бех обезнадеждил, че ша вида некога custom made порше
Порше е това което е, заради точно този мотор - неговия вид, разположени, маса и т.н. Има достатъчно потенциал да кърти дори и на американска почва при тяхните прословути тунинг изпитания на овална писта и само некви Лингерфелтер Корвети с по 15000 кубика могат да му се опрат
Затова и последният сериен Корвет толкова упорито го сравняват с най-базовата нова Карера(997), защото знаят, че времето тече и скоро идват 997 ГТ3, 997 Турбо, ГТ2......мале мале
Затова и последният сериен Корвет толкова упорито го сравняват с най-базовата нова Карера(997), защото знаят, че времето тече и скоро идват 997 ГТ3, 997 Турбо, ГТ2......мале мале
Като казах коли дет не стаат за тунинг се сетух нещо - един познат си купи преди година Е класа.. чисто нова със всичките екстри. Изкоруби я НАПЪЛНО и си я направи както го кефи. Включая и двигателя друг Само не разбрах как от Мерцедес бяха достигнали до тва, щото на края му казаха да свали емблемата на мерцедес, иначе щели да го съдят.
Flat 6 написа:Порше е това което е, заради точно този мотор - неговия вид, разположени, маса и т.н. Има достатъчно потенциал да кърти дори и на американска почва при тяхните прословути тунинг изпитания на овална писта и само некви Лингерфелтер Корвети с по 15000 кубика могат да му се опрат![]()
Затова и последният сериен Корвет толкова упорито го сравняват с най-базовата нова Карера(997), защото знаят, че времето тече и скоро идват 997 ГТ3, 997 Турбо, ГТ2......мале мале
Аз си мисля обаче, че когато говорим за brute force (или на бг тъп и упорит
SlipKnoT написа:Michael написа:Не можах само да разбера какво имаш против мотора на шеви-то?Може би не е достоен да бъде сложен в поршето.
АБСОЛЮТНО!!!!
На американците глупостта им няма граници..![]()
П.С. Не казвам, че мотора на Шеви'то е лош, ноооо Порше е класа над него!
Ще си позволя да не се съглася. Няма да пояснявам обширно какво е корвет и какво - карера.
Само ще дам този пример: Представете си обратното: мотора на карерата -> в коша на корвет??!!!???
надявам се, че бях ясен.
Май не си добре запознат с Американските изисквания към производителите на автомобили. Двигателите на ам. коли са с по-ниска степен на сгъстяване, по-лоша икономичност и по-малко коне. Защо?
Много просто: Хората са загрижени за природата си, целта на този тип двигатели е по-пълното изгаряне и доста по-малките замърсявания на атмосферата и не на последно място: каква е цената на бензина в щатите???
Много просто: Хората са загрижени за природата си, целта на този тип двигатели е по-пълното изгаряне и доста по-малките замърсявания на атмосферата и не на последно място: каква е цената на бензина в щатите???
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани



