мнения за този кит?
Модератор: bum_bum
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
мнения за този кит?
Здравейте колеги, има ли някой, който е разглеждал този кит? Производителите твърдят, че е "болт он", без промени в електрониката, само бензинов регулатор"чувствителен към бууст". Аз обаче имам известни резерви именно заради електрониката. Иначе конфигурацията ми харесва като концепция, но въпроса ми е може ли да работи коректно в този си вид?
http://downingatlanta.com/downingatlant ... fo_new.htm
http://downingatlanta.com/downingatlant ... fo_new.htm
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Прочети пак, не е без пипане на софтуера
Иначе с тоя кит на DA карат много ис- ки в щатите и не съм виждал да пишат лоши работи.

Иначе с тоя кит на DA карат много ис- ки в щатите и не съм виждал да пишат лоши работи.
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
The stock fuel injection system is used unchanged save for a DowningAtlanta-designed "downstream" fuel pressure regulator
that is boost sensitive. No chip, EPROM, or other electronic changes are necessary - an important reliability point our engineers were careful to adhere to.
Може и аз да съм пропуснал нещо в бързината, но не прочетох нищо по въпроса
Ако виждаш такъв текст, кажи къде е?
Днес им изпратих запитване за цената и чакам отговор.
that is boost sensitive. No chip, EPROM, or other electronic changes are necessary - an important reliability point our engineers were careful to adhere to.
Може и аз да съм пропуснал нещо в бързината, но не прочетох нищо по въпроса

Днес им изпратих запитване за цената и чакам отговор.
- civic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 7.08.2004
- Местоположение: София-Русе
- Пол: Мъж
Вуйчо Ваньо написа:The stock fuel injection system is used unchanged save for a DowningAtlanta-designed "downstream" fuel pressure regulator
that is boost sensitive. No chip, EPROM, or other electronic changes are necessary - an important reliability point our engineers were careful to adhere to.
Може и аз да съм пропуснал нещо в бързината, но не прочетох нищо по въпросаАко виждаш такъв текст, кажи къде е?
Днес им изпратих запитване за цената и чакам отговор.
към 2000-3000$ е цената
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
We have created dedicated fuel management schemes that perfectly match the needs of the BMW engine under boost. This is one of the most critical areas for a supercharger designer. Pushing in more air can be a matter of plumbing, up to a point. Meeting that air with the proper amount of fuel is a very complicated task, one that we performed on over hundreds of hours in our lab. Before you buy a kit, inquire about the test procedures used to validate the kit maker's fuel maps. Few have the resources to perform advanced engine dyno work or intensive on-road instrumentation, most rely on "seat of the pants" testing and some simple mathematical formulas.
bum_bum, този пасаж ли имаш предвид?
bum_bum, този пасаж ли имаш предвид?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Вуйчо Ваньо
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: 14.11.2007
- Местоположение: софия
Нещо съм недогледал явно
, не разбирам добре-какво точно трябва да направя? Те са разработили, не съм сигурен че го превеждам правилно, таблици точно за случая. Трябва да се препрограмира ЕКУ-то или? Ако е така малко си противоречи с първия цитиран от мен пасаж.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
питай, вероятно кита включва и чип за него или има вариант без чип с некво ниско налягане и ако искаш стейдж 2 доплащаш за ролка, ремък и чип..
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
ако цената верно е 2000$ това си заслужава... все пак изглежда надеждно направено и 200к.с. все ще стане йеската което е достатъчно, + че при тия компресори доколкото знам няма лаг и силата си идва плавно
PS: http://www.youtube.com/watch?v=8MaoqkFu3GU
PS: http://www.youtube.com/watch?v=8MaoqkFu3GU

- Brat mu
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 331
- Регистриран на: 10.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
- Мечтае да кара: WBS
Вуйчо Ваньо написа:Нещо съм недогледал явно, не разбирам добре-какво точно трябва да направя? Те са разработили, не съм сигурен че го превеждам правилно, таблици точно за случая. Трябва да се препрограмира ЕКУ-то или? Ако е така малко си противоречи с първия цитиран от мен пасаж.
В началото казват,че са разработили схеми за нуждите на бмв двигател при boost.След това малко общи приказки(за fuel maps) и накрая те съветват да попиташ за процедурите при тестовете и потвърждаването на fuel maps(малко хора разполагат с необходимите инструменти и минават през прецизни настройки на дино).Надявам се да съм бил полезен.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
$2000 е цената .. ама само на половината кит
не вярвам да се върже по- малко от 4000- 4500 долара с доставката, а може и нагоре. Съответно трябва да се бутне и някой лев на митницата 


- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Що направо не смениш мотора ами се занимаваш???Вместо $3000+ за някакви умрели 200 коня можеш за по-малко да се сдобиеш със 192.
- civic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 7.08.2004
- Местоположение: София-Русе
- Пол: Мъж
bum_bum написа:$2000 е цената .. ама само на половината китне вярвам да се върже по- малко от 4000- 4500 долара с доставката, а може и нагоре. Съответно трябва да се бутне и някой лев на митницата
2-3к писах


Description Models Sub-Models Years MSRP KO Price Availability
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 318 1.8l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 318 1.9l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 Z3
E36 Z3 1.8l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 Z3 1.9l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock
източник:
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/index.htm
- civic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 7.08.2004
- Местоположение: София-Русе
- Пол: Мъж
bum_bum написа:$2000 е цената .. ама само на половината китне вярвам да се върже по- малко от 4000- 4500 долара с доставката, а може и нагоре. Съответно трябва да се бутне и някой лев на митницата
2-3к писах


Description Models Sub-Models Years MSRP KO Price Availability
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 318 1.8l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 318 1.9l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 Z3
E36 Z3 1.8l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock
Downing Atlanta BMW Supercharger for E36 318
E36 Z3 1.9l 1992-1999 $3595.00 $3500.00 Usually in stock
източник:
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_superchargers/index.htm
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани