MAX Throttle Response КАК ?
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
MAX Throttle Response КАК ?
Здравейте искам да попитам от какво се определя "throttle response"
кое е важно за да имаме максимален респонс?
Защо като натисна газта и оборотите се качват бързо но падат после 4 пъти по бавно
Предполагам за да се подобри респонса трябва да се олекоти маховика и се сложат олекотени шаиби отпред махне се виското и се добавят отделни дросели или един но по голям от стоковият.
Какво още може да се направи за да се плучи поведение на двигателя близко до това на Ферари
Друго за което се сещам е портване и колектори без остри завивки ?
Някои олекотяват и коляновия вал (противотежестите) това няма ли да вреди повече от колкото да помага ?
Или пречи само на празния ход ?
Сещамсе съшо, че и от ЕКУ-то зависи респонса. Някаде четох, че е направен да е по малък умишлено заради неопитни шофьори като натиснеш газта до доло и да се качва плавно за да няма изненади..
кое е важно за да имаме максимален респонс?
Защо като натисна газта и оборотите се качват бързо но падат после 4 пъти по бавно
Предполагам за да се подобри респонса трябва да се олекоти маховика и се сложат олекотени шаиби отпред махне се виското и се добавят отделни дросели или един но по голям от стоковият.
Какво още може да се направи за да се плучи поведение на двигателя близко до това на Ферари

Друго за което се сещам е портване и колектори без остри завивки ?
Някои олекотяват и коляновия вал (противотежестите) това няма ли да вреди повече от колкото да помага ?
Или пречи само на празния ход ?
Сещамсе съшо, че и от ЕКУ-то зависи респонса. Някаде четох, че е направен да е по малък умишлено заради неопитни шофьори като натиснеш газта до доло и да се качва плавно за да няма изненади..
- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: MAX Throttle Response КАК ?
Zaho написа:Здравейте искам да попитам от какво се определя "throttle response"
кое е важно за да имаме максимален респонс?
Защо като натисна газта и оборотите се качват бързо но падат после 4 пъти по бавно
Предполагам за да се подобри респонса трябва да се олекоти маховика и се сложат олекотени шаиби отпред махне се виското и се добавят отделни дросели или един но по голям от стоковият.
Какво още може да се направи за да се плучи поведение на двигателя близко до това на Ферари![]()
Друго за което се сещам е портване и колектори без остри завивки ?
Някои олекотяват и коляновия вал (противотежестите) това няма ли да вреди повече от колкото да помага ?
Или пречи само на празния ход ?
Сещамсе съшо, че и от ЕКУ-то зависи респонса. Някаде четох, че е направен да е по малък умишлено заради неопитни шофьори като натиснеш газта до доло и да се качва плавно за да няма изненади..
леки части и голямо згъстяване.
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Колегата kirililiev е много прав...леки части макс аванс и хубав бензин.Ако олекотиш коляновия вал,сложиш леки биели и леки бутала респонза ще е супер
От там се почва леки маховик и шайба на вала, отделни дросели,висока степен на сгъстяване,хубаво и тънко масло и тн...
Вземи за пример пистовите мотори

Вземи за пример пистовите мотори

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Nightmare написа:...От там се почва леки маховик и шайба на вала...
сложи ги тия 2 неща заедно и ше събираш карантии от картера

катрантията на валовете може да я смениш с такава от хамериканската М- ка, тежи около полвин кило по- малко. коляновия вал може да го наточиш сериозно и да свалиш около 5 кила от него, както и трябва да се балансира за по- високите обороти. удоволствието струва $350 в Щатите, предполагам и в Гърция може да го направят, но ще е по- скъпичко.
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Ако някой разглоби един двигател на пистов мотор ще си отговори на всички въпроси
лично аз нещо да е по респонсно не се сещам


Turbo-Lag написа:Ако някой разглоби един двигател на пистов мотор ще си отговори на всички въпросилично аз нещо да е по респонсно не се сещам
И аз тва казвам

А инжекторите има ли значение дали ще са високо или ниско ом-ни?Щот някъде бях чел че при високоомните се получавало закъснение при високи обороти

- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
стан написа:олекотиш ли карантиите и по-висока степен на сгъстяване и турбото няма да е coming soon
Че то високата степен на сгъстяване ще доиде с Турбото

bum_bum написа:Nightmare написа:...От там се почва леки маховик и шайба на вала...
сложи ги тия 2 неща заедно и ше събираш карантии от картера
катрантията на валовете може да я смениш с такава от хамериканската М- ка, тежи около полвин кило по- малко. коляновия вал може да го наточиш сериозно и да свалиш около 5 кила от него, както и трябва да се балансира за по- високите обороти. удоволствието струва $350 в Щатите, предполагам и в Гърция може да го направят, но ще е по- скъпичко.
За кардан съм намислил направо да взимам карбонов. Също и джанти леки ОЗ ултралегера примерно или ББС от тея под 7кг.
А какво имаш предвид за карантиите ако сменя маховика с олекотен 4-килограмов и шаибата отпред ?
Може би че ще качва лестно обороти и може ненадеино при грешка да се озове в прекалено високи обороти в които да не издържът карантиите пружините и т.н. ???

- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Zaho написа:стан написа:олекотиш ли карантиите и по-висока степен на сгъстяване и турбото няма да е coming soon
Че то високата степен на сгъстяване ще доиде с Турбото![]()
Това не го казвай повече никъде



R.I.P Landikar
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Turbo-Lag написа:Ако някой разглоби един двигател на пистов мотор ще си отговори на всички въпросилично аз нещо да е по респонсно не се сещам
Разглабял съм доста та и мотора си има и противотежести на вала, и биелите са си му здравички, единствено маховиците му са по-леки / касетата на съединителя/, ама и мотора е пък 1000 куб. не примерно 2300, и мотора с двама пилоти е около 400 кг, не тон. Та ако се търси този точно респонс по тези "формули" ще стане ама на свободна скорост ще писва така. В движение обаче се търси респонс ама на задните гуми

Само мнение!

БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
При пистовите мотори хода на буталото е много по-къс от този на автомобилите и от там идват високите обороти и респонс-а.
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
rtzankov написа:Zaho написа:стан написа:олекотиш ли карантиите и по-висока степен на сгъстяване и турбото няма да е coming soon
Че то високата степен на сгъстяване ще доиде с Турбото![]()
Това не го казвай повече никъде
А бе знаеш какаво имам в предвид, не говорех буквално !!!

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани