MAX Throttle Response КАК ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

MAX Throttle Response КАК ?

Мнение от Zaho » 29 Яну 2009, 16:01

Здравейте искам да попитам от какво се определя "throttle response"
кое е важно за да имаме максимален респонс?
Защо като натисна газта и оборотите се качват бързо но падат после 4 пъти по бавно
Предполагам за да се подобри респонса трябва да се олекоти маховика и се сложат олекотени шаиби отпред махне се виското и се добавят отделни дросели или един но по голям от стоковият.

Какво още може да се направи за да се плучи поведение на двигателя близко до това на Ферари :D

Друго за което се сещам е портване и колектори без остри завивки ?

Някои олекотяват и коляновия вал (противотежестите) това няма ли да вреди повече от колкото да помага ?
Или пречи само на празния ход ?

Сещамсе съшо, че и от ЕКУ-то зависи респонса. Някаде четох, че е направен да е по малък умишлено заради неопитни шофьори като натиснеш газта до доло и да се качва плавно за да няма изненади..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: MAX Throttle Response КАК ?

Мнение от kirililiev » 29 Яну 2009, 17:02

Zaho написа:Здравейте искам да попитам от какво се определя "throttle response"
кое е важно за да имаме максимален респонс?
Защо като натисна газта и оборотите се качват бързо но падат после 4 пъти по бавно
Предполагам за да се подобри респонса трябва да се олекоти маховика и се сложат олекотени шаиби отпред махне се виското и се добавят отделни дросели или един но по голям от стоковият.

Какво още може да се направи за да се плучи поведение на двигателя близко до това на Ферари :D

Друго за което се сещам е портване и колектори без остри завивки ?

Някои олекотяват и коляновия вал (противотежестите) това няма ли да вреди повече от колкото да помага ?
Или пречи само на празния ход ?

Сещамсе съшо, че и от ЕКУ-то зависи респонса. Някаде четох, че е направен да е по малък умишлено заради неопитни шофьори като натиснеш газта до доло и да се качва плавно за да няма изненади..


леки части и голямо згъстяване.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 29 Яну 2009, 19:09

аванс и убав бензин :D +олекотен маховик за по-бързо развъртане

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 29 Яну 2009, 21:56

Колегата kirililiev е много прав...леки части макс аванс и хубав бензин.Ако олекотиш коляновия вал,сложиш леки биели и леки бутала респонза ще е супер :lol: От там се почва леки маховик и шайба на вала, отделни дросели,висока степен на сгъстяване,хубаво и тънко масло и тн...
Вземи за пример пистовите мотори ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 29 Яну 2009, 22:19

Nightmare написа:...От там се почва леки маховик и шайба на вала...


сложи ги тия 2 неща заедно и ше събираш карантии от картера Изображение

катрантията на валовете може да я смениш с такава от хамериканската М- ка, тежи около полвин кило по- малко. коляновия вал може да го наточиш сериозно и да свалиш около 5 кила от него, както и трябва да се балансира за по- високите обороти. удоволствието струва $350 в Щатите, предполагам и в Гърция може да го направят, но ще е по- скъпичко.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 29 Яну 2009, 22:26

олекотиш ли карантиите и по-висока степен на сгъстяване и турбото няма да е coming soon :lol:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 29 Яну 2009, 22:37

Ако някой разглоби един двигател на пистов мотор ще си отговори на всички въпроси ;) лично аз нещо да е по респонсно не се сещам
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 29 Яну 2009, 22:46

Turbo-Lag написа:Ако някой разглоби един двигател на пистов мотор ще си отговори на всички въпроси ;) лично аз нещо да е по респонсно не се сещам

И аз тва казвам :D
А инжекторите има ли значение дали ще са високо или ниско ом-ни?Щот някъде бях чел че при високоомните се получавало закъснение при високи обороти :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Мнение от biko » 29 Яну 2009, 23:23

Също голямо значение има компа на колата прадимно оборотите и разпоса са въпрос на екология :D и леки чаасти из мотора.Но според мене не е хубаво да олеотиш едно или две неща трябва всичко защото всичко паботи като 1 и почва да има натоварвания на дуги места
само най-добрите умират млади


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 02 Фев 2009, 9:22

стан написа:олекотиш ли карантиите и по-висока степен на сгъстяване и турбото няма да е coming soon :lol:


Че то високата степен на сгъстяване ще доиде с Турбото ;)


bum_bum написа:
Nightmare написа:...От там се почва леки маховик и шайба на вала...


сложи ги тия 2 неща заедно и ше събираш карантии от картера Изображение

катрантията на валовете може да я смениш с такава от хамериканската М- ка, тежи около полвин кило по- малко. коляновия вал може да го наточиш сериозно и да свалиш около 5 кила от него, както и трябва да се балансира за по- високите обороти. удоволствието струва $350 в Щатите, предполагам и в Гърция може да го направят, но ще е по- скъпичко.


За кардан съм намислил направо да взимам карбонов. Също и джанти леки ОЗ ултралегера примерно или ББС от тея под 7кг.

А какво имаш предвид за карантиите ако сменя маховика с олекотен 4-килограмов и шаибата отпред ?

Може би че ще качва лестно обороти и може ненадеино при грешка да се озове в прекалено високи обороти в които да не издържът карантиите пружините и т.н. ??? :roll:

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 02 Фев 2009, 10:13

Zaho написа:
стан написа:олекотиш ли карантиите и по-висока степен на сгъстяване и турбото няма да е coming soon :lol:


Че то високата степен на сгъстяване ще доиде с Турбото ;)



Това не го казвай повече никъде ;)
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 7.05.2008
Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
Мечтае да кара: Supra

Мнение от drft » 02 Фев 2009, 10:15

Turbo-Lag написа:Ако някой разглоби един двигател на пистов мотор ще си отговори на всички въпроси ;) лично аз нещо да е по респонсно не се сещам

Разглабял съм доста та и мотора си има и противотежести на вала, и биелите са си му здравички, единствено маховиците му са по-леки / касетата на съединителя/, ама и мотора е пък 1000 куб. не примерно 2300, и мотора с двама пилоти е около 400 кг, не тон. Та ако се търси този точно респонс по тези "формули" ще стане ама на свободна скорост ще писва така. В движение обаче се търси респонс ама на задните гуми ;) А знаем, че маховиците са един вид "генератори" на този респонс към задните гуми. Сега аз се чекам с един мотор м20б23 и примерно маховика му е 6,3 кг. оригинален за 2,3 мотор какво повече да му режеш. Снимал съм го даже и ще го кача в моята тема. Биелките само носят на този специално мотор малко мод в петите, по болтовете може да се пипне и само това. Аз си мисля, че от сток карантията много малко неща могат да се олекотяват допълнително.
Само мнение! :D
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 02 Фев 2009, 10:37

При пистовите мотори хода на буталото е много по-къс от този на автомобилите и от там идват високите обороти и респонс-а.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 02 Фев 2009, 10:39

rtzankov написа:
Zaho написа:
стан написа:олекотиш ли карантиите и по-висока степен на сгъстяване и турбото няма да е coming soon :lol:


Че то високата степен на сгъстяване ще доиде с Турбото ;)



Това не го казвай повече никъде ;)


А бе знаеш какаво имам в предвид, не говорех буквално !!! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 3.01.2005
Местоположение: София

Мнение от Oyama » 02 Фев 2009, 11:26

Не бъркайте тротъл респонс и скорост на развъртане на мотора. Ако искаш респонс тури карбуратори.
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook