K&N RECHARGER FILTER CARE SERVICE KIT???
Модератор: bum_bum
8 мнения
• Страница 1 от 1
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
K&N RECHARGER FILTER CARE SERVICE KIT???
Нека някой, който е използвал спрея и олиото да каже как става и ако има някви трикове да ги сподели
Благодарско 


ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Пране на спортен филтър
Аз си прах моя филтър (не е K&N, a e INXX - немски, конусен - но принципно е същото). В един магазин тук в Пловдив продават наливно от верото (около 2-3лв. е за едно пране) и дават да си напрсъкаш с шпрея (пак 2-3лв. мисля). Двете бяха на фирмата King Dragon когато аз си прах моя есента, но мисля, че има и на K&N.
Принципно няма нищо слойно в миенето - аз си напълних едно като малка ваничка с топла вода, разтворих добре на пяна вероти и сложих филтъра да се кисне 10-15 мин, като развномерно го въртях. Понеже моят не е от хартия или памук (с разни дунапрени е), няма опасност колкото и да стои във водата. НО тези от хартия или памук не е желателно да се мокрят много, за да не се разпаднат. Всъщност то си го пише и в описанието на всеки как точно да се пере де.
Моят го бях карал около 10.000км и външно не изглеждаше мръсен, но каква чернилка падна от него не мога да ви опиша!!!
:o :o
След като го киснах го изплакнах на чешмата няколко минути с хладка вода, докато почна да пуска само чиста. След това го оставих да съхне 2-3 часа и го напръсках с шпрея за смазване (жълт беше на цвят).
Ами това беше - не е голяма философия! И не виждам смисъл да се купуват препаратите за пране, защото обикновено са около 50лв. двата, а няма да ги изразходваш никога само за 1 филтър! Или направете партия няколко човека, или потърсете както мен наливно в някой магазин. Мога да ви светна, че в D&N също ги перат, ама май искаха 20лв.
оставяш, перат го, смазват го и си го получаваш! Те също продават препаратите, не знам дали дават наливно.
УСПЕХ!
Принципно няма нищо слойно в миенето - аз си напълних едно като малка ваничка с топла вода, разтворих добре на пяна вероти и сложих филтъра да се кисне 10-15 мин, като развномерно го въртях. Понеже моят не е от хартия или памук (с разни дунапрени е), няма опасност колкото и да стои във водата. НО тези от хартия или памук не е желателно да се мокрят много, за да не се разпаднат. Всъщност то си го пише и в описанието на всеки как точно да се пере де.
Моят го бях карал около 10.000км и външно не изглеждаше мръсен, но каква чернилка падна от него не мога да ви опиша!!!

След като го киснах го изплакнах на чешмата няколко минути с хладка вода, докато почна да пуска само чиста. След това го оставих да съхне 2-3 часа и го напръсках с шпрея за смазване (жълт беше на цвят).
Ами това беше - не е голяма философия! И не виждам смисъл да се купуват препаратите за пране, защото обикновено са около 50лв. двата, а няма да ги изразходваш никога само за 1 филтър! Или направете партия няколко човека, или потърсете както мен наливно в някой магазин. Мога да ви светна, че в D&N също ги перат, ама май искаха 20лв.

УСПЕХ!

landikar написа:Може да не даваш пари за спрей и олио.скъпи са.Измиването става и с обезмаслител...сега забравих как се казва.Утре ще попитам.Продава се в супермаркетите.Беше гръцки.А филтъра го пръскам с WD40,спрей за ръжда.
MADEL е добър обезмаслител който се продава в търговската мрежа...
единия е в прозра4на помпа и е като лимонада на цвят а другият е в непрозра4на ярко 4ервена помпа....много е практи4ен освен за спортни филтри и за миене на двигателя... пръскате двг , 15 мин стои и после пароструйка и става като нов

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
landikar написа:MEGIO или MEGLIO.Така се казва обезмаслителя.Нещо 3-5 лв струва и върши чудна работа.
meglio озна4ава веро на италиански :mha:
П.С успех със легаси-то и да не правите такива фалове с клапаните

" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
а защо като си къпих КN филтър ми казаха да не го пръскам с WD40? и с обезмаслители? а? А? и с други тъпотии? а?
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
V_G_Z написа:landikar написа:MEGIO или MEGLIO.Така се казва обезмаслителя.Нещо 3-5 лв струва и върши чудна работа.
meglio озна4ава веро на италиански :mha:
П.С успех със легаси-то и да не правите такива фалове с клапаните
Не е веро приятелю.Обесмаслител е

A фала с клапаните не сме го направили ние.Има един велик майстор на Субарита в България,по точно в София.Даже на сервиза му пише "SUBARU".Той ги прави тези велики работи.Сега метем насраното,а се оказа,че той много големи лайна оставил. Еееееей такива

madpetio,ама питай де,какво са имали предвид.Щото ние сме си малко...нали знаеш.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани