imam chip tuning no...

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.07.2003
Местоположение: corrado G60

imam chip tuning no...

Мнение от stive » 07 Юли 2003, 15:21

zna4i 6te si smenqm motora. moje li da si ostavq tuningovaniq 4ip za noviqt motor ili trqbva da vry6tam originalnia 4ip :(

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 07 Юли 2003, 17:22

Всеки чип се прави за определен мотор, до колкото знам има значение дори с какъв въздушен филтър си - performance или нормален! Ако слагаш същия мотор сигурно няма да има проблем, но ако е друг - не става!

И м/у другото ще се радвам да пишеш на кирилица за напред

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 07 Юли 2003, 18:49

По-скоро всеки чип е свързан със съответната версия на инжекциона. Затова Стиви, напиши точно за какъв двигател (и годината) имаш чип и какъв двигател искаш да слагаш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 521
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: Sofia

Мнение от Viktor » 07 Юли 2003, 22:33

Ако наистина искаш перформанс сменяй или репрограмирай чипа. Старият мотор никога не е идентичен с новият ,дори и на практика са да са еднакви! Имай го в предвид - никога моторите не са 1:1 ... По принцип хубавите чипове се правят отделно за въпросният мотор. Почти не съществува сериен чип ,с който мотора да работи оптимално.
Тея неща ги знам от личен опит , имай го в предвид...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.07.2003
Местоположение: corrado G60

Мнение от stive » 08 Юли 2003, 6:51

имах корадо g60 направих му основен ремонт-шлайф,нови бутала изобщо смених почти всичко(компресора е перфектен) и след разработката се обърнах.от купето нищо не става но мотора не е засегнат.наскоро си купих друго корадо g60 с чип тунинг(тоя в автокъщата не знаеше :),но на 200 000 км. сега ще си слагам отремонтирания мотор а другия ще се продава,че се питам мога ли да оставя тунингования чип за новия мотор,като естествено на компресора ше сложа малката шайба от сегашното корадо.Просто не зная дали тоя чип в моментта е съобразен с характеристиките на съответния мотор за който е слаган или тунингования чип е универсален и става за всички такива мотори.
сегашното корадо е 90 година а старото беше 93 с климатроник.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 08 Юли 2003, 12:47

8) Моят съвет е просто да пробвате и така най добре ще разберете. Ако върви повече с чипа няма да го махаш--респективно ако не върви повече го бегаш.
Така става бе хора проби-нема да си преебете двигателиа---(той парво да запали с конкретния чип пък после тествайте :D )

мечтае да кара 7-ца
Аватар
Мнения: 1110
Регистриран на: 17.01.2002

Мнение от Alpina » 08 Юли 2003, 14:06

Ти така ли ги пробваш?
Щото аз чип за Мотроник 1.3 не бих сложил в Мотроник 1.1. Просто съвестта ми (като дипломиран електротехник) не ми позволява да го направя.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 08 Юли 2003, 23:17

Маи на доста хора не им са ясни тези неща.
Ако ECU-то и на двата двигателя е едно и сьщо и с един и сьщ номер
4ипа ще работи. 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 10 Юли 2003, 15:08

:lol: Така е, няма много ясно. Да пробва ей така от тук от там , но като са еднакви двигателите, системата за впръскване не е различна (поне в повечето случаи и в конкретния със сигурност)
Че разбираш не отричам..... Дай съвет на човека а не ми разкритикувай думите!?:oops:

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.07.2003
Местоположение: corrado G60

Мнение от stive » 11 Юли 2003, 6:25

Благодаря на всички за компетентната помощ,на която ще разчитам и занапред :P :P :P

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 13 Юли 2003, 0:52

stive-успех в трансплантацията
за Уното-то от информацията ти в профила се вижда,че си успял да блокираш една от най-великите машини,напускали някога баварските заводи,която няма и 20 процента от електрониката на днешен автомобил,така че акъла,който даваш е доста некомпетентен.
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 15 Юли 2003, 11:36

ati е то в други модели си пише какво му се е случило на е21-то
Хвала на Бавареца че изкара още един Феникс от пепелта :arrow: И накрая реши да го продава :cry:

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook