325 tds 170hp??? Коментари???
Модератор: bum_bum
9 мнения
• Страница 1 от 1
325 tds 170hp??? Коментари???
Някой да му е известно несто такова и какви са предимствата и недостатъците от използването на чип?
В общите случай:
- увеличава hp (с колко докато не се закачи на Dyno преди/сега всичко е в сферата на вероятностите)
- увеличава Nm (или се премества в други обороти максималния въртящ момент)
- повишава еластичността на мотора
- по-добро ускорение
- същата максимална скорост
- като цяло повишава разхода
- и при по-екстремно използване скъсява живота на мотора
- увеличава hp (с колко докато не се закачи на Dyno преди/сега всичко е в сферата на вероятностите)
- увеличава Nm (или се премества в други обороти максималния въртящ момент)
- повишава еластичността на мотора
- по-добро ускорение
- същата максимална скорост
- като цяло повишава разхода
- и при по-екстремно използване скъсява живота на мотора
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
за турбодизела всички твърдят че СВАЛЯ разхода,освен изброеното по-горе.
Не съм сигурен дали не отпада ограничението на мах. скорост?!?

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Зна4и понеже и аз се интересувах от този модел както и от същиа мотор на Е34 та ще ти кажа 4е след намеса в ЕБУ-то става истински звяр!!!Изнамерих едно италиянско списание,в което имаше статия за Ромео Ферарис-фирма за 4ипове!!!Та за4итам там аз таблица за мощността описана по обороти на коляновия вал.
Заводските данни на този двигател са:
мощност:143 к.с./4800мин-1
въртящ момент:260НМ/2200мин-1
Максимална скорост(за петицата комби понеже тестват нея)-202км/4
Данни след преработката:
мощност:186к.с./3500-4000 мин-1(Като нормалната за стандартния мотор мощност е налице още при 2300мин-1!!!)
въртящ момент не са писали
макс. скорост-225 км/4(за петицата комби понеже тестват нея)
Ускоренията 0-100 са:
стандартно-11.6
преработено-9.42
Е кажи ми сеа не е ли звяр това!!!!
ЗА разхода не знам но аз о4аквам понижение тъй като обема на двигателя си остава същия но се оптимизират показателите при по ниските обороти така 4е не ти се налага да я ръ4каш но пък като знаеш 4е имаш 4ип едва ли ще я пестиш!!!!
Заводските данни на този двигател са:
мощност:143 к.с./4800мин-1
въртящ момент:260НМ/2200мин-1
Максимална скорост(за петицата комби понеже тестват нея)-202км/4
Данни след преработката:
мощност:186к.с./3500-4000 мин-1(Като нормалната за стандартния мотор мощност е налице още при 2300мин-1!!!)
въртящ момент не са писали
макс. скорост-225 км/4(за петицата комби понеже тестват нея)
Ускоренията 0-100 са:
стандартно-11.6
преработено-9.42
Е кажи ми сеа не е ли звяр това!!!!
ЗА разхода не знам но аз о4аквам понижение тъй като обема на двигателя си остава същия но се оптимизират показателите при по ниските обороти така 4е не ти се налага да я ръ4каш но пък като знаеш 4е имаш 4ип едва ли ще я пестиш!!!!
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

DrivinGGoD написа:макс. скорост-225 км/4(за петицата комби понеже тестват нея)
Kamikadze не веднъж е разказвал историята, като колата му беше с оригиналния 2.5 бензинов мотор (192hp) към Варна на ограничител - 238км/ч, как едно 525tds Touring с махнат (явно) ограничител с 5 човека вътре бавно и нежно го изпреварил и заминало напред!
DrivinGGoD написа:ЗА разхода не знам но аз о4аквам понижение тъй като обема на двигателя си остава същия но се оптимизират показателите при по ниските обороти така 4е не ти се налага да я ръ4каш но пък като знаеш 4е имаш 4ип едва ли ще я пестиш!!!!
Имам инфо от хората, които се занимават с ABT чиповете в БГ и човека беше достатъчно откровен да каже, че може да се получи моментен разход (при някакви обороти и определени обстоятелства), които да е по-малък от нормалния без чип, но като цяло разхода е по-голям!
абе доста ме съмнява тази работа с чиповете или поне тука в БГ е малко или доста по-различно от Германия(примерно) аз не съм попадал на човек който наистина да разбира от тези неща, но като цяло знам че се съкращава живота на двигателя значително, при употребата на такива тонизатори
, което хич не е приятно особенно като знам твоето колко е яко
не те разубеждавам де ти си знаеш най добре!!!
Аз от колко време се каня да сипя малко RedBull в резевоара да видя кво ще стане
:):):)




Аз от колко време се каня да сипя малко RedBull в резевоара да видя кво ще стане

325td
значи за дизеловия двигател
независимо дали е Турбо Дизел Интеркулер или без интеркулер, VanAaken предлагат едни от най=широко распространените чипове и боксове. Разликата между боксовете и чиповете е 4е бокса се щраква на кабел и не изисква отвариане на ECU или подовно - нещо което аз лично предпочитам.
Говориь си с пича от VanAaken както и едни от PoweBox и двете фирми дават едни и същи gains - около +28bhp i Torque +48 lbsft.
Проблема е че за да ги пратят до тук, без митнически такси и поща излиза кум 1470 доларес!!!
Същевремено попаднах на друга фирма която предлага същите gains за доста по ниска цена - 250 Евро без такси и поща. Ако някой го интересува ще дам contact info.
Що се отнася за предимсва и недостатъци - вси4ко споделено във форума е верно + това че по бързо се изхабяват накладки и дискове. Другото което гледам се пропуска е че се препоръчва е Cold Air Intake или поне друг спортен въздушен филтър.
тва е май ...
независимо дали е Турбо Дизел Интеркулер или без интеркулер, VanAaken предлагат едни от най=широко распространените чипове и боксове. Разликата между боксовете и чиповете е 4е бокса се щраква на кабел и не изисква отвариане на ECU или подовно - нещо което аз лично предпочитам.
Говориь си с пича от VanAaken както и едни от PoweBox и двете фирми дават едни и същи gains - около +28bhp i Torque +48 lbsft.
Проблема е че за да ги пратят до тук, без митнически такси и поща излиза кум 1470 доларес!!!
Същевремено попаднах на друга фирма която предлага същите gains за доста по ниска цена - 250 Евро без такси и поща. Ако някой го интересува ще дам contact info.
Що се отнася за предимсва и недостатъци - вси4ко споделено във форума е верно + това че по бързо се изхабяват накладки и дискове. Другото което гледам се пропуска е че се препоръчва е Cold Air Intake или поне друг спортен въздушен филтър.
тва е май ...
конче вихрогонче...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани