318is Турбо или 325\328
Модератор: bum_bum
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: 318is Турбо или 325\328
атмосверните мотори са пълен ташак тези за които имаме пари
аз покарах 5 мин извън атмосверна малолитражка и нямат място за сравнение , както каза колегата чуеш ли я един път да съска краи
а коне никога няма да стигнат 



bedrock city racing
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: 318is Турбо или 325\328
то за тва Цене махна мурбо иеската и сложи б28
успех 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318is Турбо или 325\328
За около 5к отгоре 28-цата става доста по-добре от стоковия вариант. Всеки обаче казва- аз за 5 турбо ще си сложа.. да ама 2 ръка турбина, китайски бовчета, регулатор и т.н. и накрая..
здрасти майсторе, пак съм аз. Нося ти едни 500лв, че тая седмица не съм ти се отчитал още.
Аз се бях засилил компресор да слагам. Ама не става, поне не и за сигурна ежедневка. Ако нещо ще слагам някога ще е готов кит, лошото е, че най-читавия с компресор Лизхолм е 10к долара до тук, а турбо китовете почват от 6.. ама явно има защо.

Аз се бях засилил компресор да слагам. Ама не става, поне не и за сигурна ежедневка. Ако нещо ще слагам някога ще е готов кит, лошото е, че най-читавия с компресор Лизхолм е 10к долара до тук, а турбо китовете почват от 6.. ама явно има защо.
Re: 318is Турбо или 325\328
а пък аз си мисля, че винаги бих предпочел един 3 литра атмосферен пред един 2 литра турбиниран... дори и 2-литровия да прави х2 конете на атмосферния.
то не случайно хората като правят пистовите си версии на колите и ги правят атмосферни... (примерно порша гт3)
то не случайно хората като правят пистовите си версии на колите и ги правят атмосферни... (примерно порша гт3)
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bmwe46m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
Re: 318is Турбо или 325\328
една кола фабрично с турбо бих си взел , но кола която е атмосверна да я правя с принудително пълнене ,значи да съкратя живота на двигателя,да се вкарам в разходи, по добре повече кубици и коне но атмосверни или поне както казах фабрично турбо кола
защото тогава всичко е изчислено и направено така да не съкратява живота на колата и т.н.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- bmwe46m3
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ф30 328и
- Мечтае да кара: ф30 340и
- Детайли за колата: В поргрес да си я ъпгрейдна на макс :)
Re: 318is Турбо или 325\328
bum_bum написа:Говорим за кеф и радост от колата, а не за живот на мотора
то кеф колата да ти седи при майстора . не е голям



Re: 318is Турбо или 325\328
Както всички знаем, за всеки влак си има пътници! Всеки си има предпочитания, кой атмосферни, кой турбо....Стига само с тия че колата щяла да стои само в сервиза или след слагането на турбо живота на двигателя е едва ли не 5 минути... Има и такива, ама знаете как са направени с потресаващи грешки, безумия и палачорщина !!! Правилно направения и експлоатиран двигател си държи с години! Моя М42 си работи безпроблемно вече 28 х.км. макар да е надут на 1бар с оригиналната степен на сгъстяване! Ако го експлоатирам на 0.6 примерно и му сложа маслен радиатор, сигурно ще изкара 80% от живота на атмосферния. Така че тези които дават мнения за турбодвигателите, да вземат предвид и по-свястно направените а не безумно направените 

е21 345 0-402м 12.18


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани