Турбо+ванос..размисли и страсти.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от VENBO » 23 Яну 2010, 11:55

Мога да накарам ваноса да стои постоянно на градуси, които аз си поискам /в неговия работен диапазон/ при турбиниране неможе ли да използвам тази екстра? всички махат ваноса- аз пък бих искал да се опитам да си направя такъв опит. Какво ще кажете?
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от ///Явор » 23 Яну 2010, 12:23

действай :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от bum_bum » 23 Яну 2010, 14:34

Кои са тия "всички". При нормален "ежедневен" надув ваноса с нищо не пречи на турбото.
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от TOM » 23 Яну 2010, 19:54

bum_bum написа:Кои са тия "всички". При нормален "ежедневен" надув ваноса с нищо не пречи на турбото.
Как кои са бре, то няма сега поименно да ди търсим. Аз често попадам на мнения в които се казва че ваноса бил неставал при турбиниране, трябвало да се маха и т.н. Мога да се съглася, но само ако става въпрос за няква сериозна драг кола където работния диапазон е много тесен, при всички останали ежедневки даже казвам че е задължителен. И затова следващия двигател който сглобявам ще е с два ваноса :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от KriK4eTo » 27 Яну 2010, 23:03

Скоро се бях зачел по хамериканските форуми ,та там имаше такива теми защо не ванос,и в краина сметка маи защото е малко по пипкаво настроиването на електрониката за или нещо от сорта до колкото прочетох и разбрах иначе ваноса не е проблем .Предполагам че ако се зачетем по сериозно по мненията на американските съфорумци ще ни стане ясно кое как става и начина на подкарване на турбиниран мотор с ванос :roll:
Изображение

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от TOM » 28 Яну 2010, 1:41

KriK4eTo написа:Предполагам че ако се зачетем по сериозно по мненията на американските съфорумци ще ни стане ясно кое как става и начина на подкарване на турбиниран мотор с ванос :roll:

Не че е лошо да черпиш готова информация ама само да четеш по разни форуми и да вярваш на техните писания по мое мнение не е добра идея. Същата работа е примерно да прочетеш в нашия форум че ваноса не ставал и не бил подходящ при турбоконверсията. По-добре е човек да се замисли, да си купи някоя книжка/учебник и да вникне в теорията на двигателя и тогава да вземе решение! Защото много грешки и глупости се изписват по форумите и този който се доверява на написаното не знае кога ще попадне на неправилното решение или мнение!
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от lowdriver » 29 Яну 2010, 12:13

VENBO написа:Мога да накарам ваноса да стои постоянно на градуси, които аз си поискам /в неговия работен диапазон/

Интересно...Би ли споделил по какъв начин осъществяваш подобно действие, освен ако не искаш
това да остане в тайна за момента,разбира се. :) Всъщност за кой двигател става въпрос?

Томи, наскоро разбрах, че текат тестове на контролер за управление на "безстепенен" ВАНОС,
който да се интегрира в Мотроник 3.3.1 (който по принцип управлява М50Б25ТУ), чрез който да
се управлява М52ТУ/М54 двигател.
Изображение
Driver's Racing Team

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от VENBO » 31 Яну 2010, 20:40

lowdriver написа:Интересно...Би ли споделил по какъв начин осъществяваш подобно действие, освен ако не искаш
това да остане в тайна за момента,разбира се. :) Всъщност за кой двигател става въпрос?

Томи, наскоро разбрах, че текат тестове на контролер за управление на "безстепенен" ВАНОС,
който да се интегрира в Мотроник 3.3.1 (който по принцип управлява М50Б25ТУ), чрез който да
се управлява М52ТУ/М54 двигател.



С подаване на постоянен непроменлив импеданс към контролера на ваноса. В момента се опитвам да си построя табличните стойности- сигнал/градуси. Има и още един начин, но все още само си мисля че го има-трябва да проверя и ще доккладвам :)- със съпротивление на мястото на датчика следящ разпределителния вал. Много студ дойде тук във Варна и малко отложихме нещата...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от mladfen » 03 Фев 2010, 22:54

VENBO написа:С подаване на постоянен непроменлив импеданс към контролера на ваноса. В момента се опитвам да си построя табличните стойности- сигнал/градуси. Има и още един начин, но все още само си мисля че го има-трябва да проверя и ще доккладвам :)- със съпротивление на мястото на датчика следящ разпределителния вал. Много студ дойде тук във Варна и малко отложихме нещата...

Колега от това което написа не става ясно за това което мислиш
Къв е тоя "непроменлив импеданс към контролера на ваноса" - искаш да управляваш хидравличния разпределител на пропорционален принцип ли?
Ако е така ще ти трябва обрана връзка с която да следиш и позиционираш хид. цилиндър, а и драйвърите управляващи пропорционални разпределители не се конструират току така
Какво съпротивление на дат. на разпр. вал мислиш да слагаш, кво е това чудо - този датчик следи само реда на работа т.е. първия цилиндър.
Какъв ефект ще търсиш с резистор вместо индуктивен датчик :dunno:
Я сподели още мъничко че на доста колеги им стана интересно
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от VENBO » 04 Фев 2010, 0:25

mladfen написа:Колега от това което написа не става ясно за това което мислиш
Къв е тоя "непроменлив импеданс към контролера на ваноса" - искаш да управляваш хидравличния разпределител на пропорционален принцип ли?
Ако е така ще ти трябва обрана връзка с която да следиш и позиционираш хид. цилиндър, а и драйвърите управляващи пропорционални разпределители не се конструират току така
Какво съпротивление на дат. на разпр. вал мислиш да слагаш, кво е това чудо - този датчик следи само реда на работа т.е. първия цилиндър.
Какъв ефект ще търсиш с резистор вместо индуктивен датчик :dunno:
Я сподели още мъничко че на доста колеги им стана интересно



Каква обратна връзка колега? Хидр. цилиндър се управлява с импеданс от 40 до 60 ома, като на краче 1 на клемата /те са 2/ има и +12. мисля че това е цялата хамалогия - различен импеданс- различо положение на хидр. клапан. Относно датчика на разпр. вал- имах само предположения как мога да го ползвам - той си е чист датчик на хол- нямало съпротивления в него :mhihi: / както писах по-горе не ми беше ясно/ всъщност дори мисля че той е обратната връзка за положението на хидр. клапан- апропо разпр.вал. Така ми се изясняват нещата на мене- може и да греша...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от mladfen » 04 Фев 2010, 1:16

Пич, като гледам идея си нямаш какво правиш.
Като не ти е ясно пропорционалното управление земи питай някой да те светне.
Идеята да движиш дискретен разпределител като пропорционален с помоща на резистор е меко казано смешна.
Отвори някой учебник по хидравлични системи, прочети, образовай се малко на тема управление, сигнали процеси и
т.н. в различните типове хидр. разпределители и чак тогава седни да измислиш и конструираш драйвър който да
управлява дискрента система като пропорционална
А, и за обратната връзка......ами аз несъм чул, видял, прочел или работил с пропорционална хидравлика без да я има
Идеята е че в твоя случай ще имаш доста променливи величини /примерно температурата на маслото,
оборотите,натоварването върху вала и т.н./, заради които се налага използването на датчик който да следи
положението на хидр. цилиндър. Обикновенно е някакъв тип енкодер чрез който се пребразува линейното
изместване /завъртане/ в аналогов или дискретен сигнал

Успех!!!
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.

Мнение от VENBO » 05 Фев 2010, 16:35

mladfen написа:Пич, като гледам идея си нямаш какво правиш.
Като не ти е ясно пропорционалното управление земи питай някой да те светне.
Идеята да движиш дискретен разпределител като пропорционален с помоща на резистор е меко казано смешна.
Отвори някой учебник по хидравлични системи, прочети, образовай се малко на тема управление, сигнали процеси и
т.н. в различните типове хидр. разпределители и чак тогава седни да измислиш и конструираш драйвър който да
управлява дискрента система като пропорционална
А, и за обратната връзка......ами аз несъм чул, видял, прочел или работил с пропорционална хидравлика без да я има
Идеята е че в твоя случай ще имаш доста променливи величини /примерно температурата на маслото,
оборотите,натоварването върху вала и т.н./, заради които се налага използването на датчик който да следи
положението на хидр. цилиндър. Обикновенно е някакъв тип енкодер чрез който се пребразува линейното
изместване /завъртане/ в аналогов или дискретен сигнал

Успех!!!


Колега май не четеш какво ти пиша :mhihi: За резистор вече не говоря- обясних ти в предишният си пост. Обясних ти и най -просто как се управлява ваноса и каква е НЕГОВАТА обратна връзка за следене. Не съм ти казвал че няма да я има-тя си съществува- това е датчика на разпределителният вал- от него се получава инфо на колко градуса е изместен вала. Моят опит е влияние върху клапана - с постоянен импеданс- за да не се променя положението на ваноса. Ще се постарая след известно време да направя снимки и клипче- да покажа какво имам предвид, че нещо май немога да обяснявам. А това че си чел книжки- не се и съмнявам :D Благодаря за пожеланията
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook