Турбо+ванос..размисли и страсти.
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Турбо+ванос..размисли и страсти.
Мога да накарам ваноса да стои постоянно на градуси, които аз си поискам /в неговия работен диапазон/ при турбиниране неможе ли да използвам тази екстра? всички махат ваноса- аз пък бих искал да се опитам да си направя такъв опит. Какво ще кажете?

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
действай 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
Кои са тия "всички". При нормален "ежедневен" надув ваноса с нищо не пречи на турбото.
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
Как кои са бре, то няма сега поименно да ди търсим. Аз често попадам на мнения в които се казва че ваноса бил неставал при турбиниране, трябвало да се маха и т.н. Мога да се съглася, но само ако става въпрос за няква сериозна драг кола където работния диапазон е много тесен, при всички останали ежедневки даже казвам че е задължителен. И затова следващия двигател който сглобявам ще е с два ваносаbum_bum написа:Кои са тия "всички". При нормален "ежедневен" надув ваноса с нищо не пречи на турбото.

е21 345 0-402м 12.18


- KriK4eTo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
Скоро се бях зачел по хамериканските форуми ,та там имаше такива теми защо не ванос,и в краина сметка маи защото е малко по пипкаво настроиването на електрониката за или нещо от сорта до колкото прочетох и разбрах иначе ваноса не е проблем .Предполагам че ако се зачетем по сериозно по мненията на американските съфорумци ще ни стане ясно кое как става и начина на подкарване на турбиниран мотор с ванос 

Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
KriK4eTo написа:Предполагам че ако се зачетем по сериозно по мненията на американските съфорумци ще ни стане ясно кое как става и начина на подкарване на турбиниран мотор с ванос
Не че е лошо да черпиш готова информация ама само да четеш по разни форуми и да вярваш на техните писания по мое мнение не е добра идея. Същата работа е примерно да прочетеш в нашия форум че ваноса не ставал и не бил подходящ при турбоконверсията. По-добре е човек да се замисли, да си купи някоя книжка/учебник и да вникне в теорията на двигателя и тогава да вземе решение! Защото много грешки и глупости се изписват по форумите и този който се доверява на написаното не знае кога ще попадне на неправилното решение или мнение!
е21 345 0-402м 12.18


Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
VENBO написа:Мога да накарам ваноса да стои постоянно на градуси, които аз си поискам /в неговия работен диапазон/
Интересно...Би ли споделил по какъв начин осъществяваш подобно действие, освен ако не искаш
това да остане в тайна за момента,разбира се.

Томи, наскоро разбрах, че текат тестове на контролер за управление на "безстепенен" ВАНОС,
който да се интегрира в Мотроник 3.3.1 (който по принцип управлява М50Б25ТУ), чрез който да
се управлява М52ТУ/М54 двигател.

Driver's Racing Team
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
lowdriver написа:Интересно...Би ли споделил по какъв начин осъществяваш подобно действие, освен ако не искаш
това да остане в тайна за момента,разбира се.Всъщност за кой двигател става въпрос?
Томи, наскоро разбрах, че текат тестове на контролер за управление на "безстепенен" ВАНОС,
който да се интегрира в Мотроник 3.3.1 (който по принцип управлява М50Б25ТУ), чрез който да
се управлява М52ТУ/М54 двигател.
С подаване на постоянен непроменлив импеданс към контролера на ваноса. В момента се опитвам да си построя табличните стойности- сигнал/градуси. Има и още един начин, но все още само си мисля че го има-трябва да проверя и ще доккладвам


- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
VENBO написа:С подаване на постоянен непроменлив импеданс към контролера на ваноса. В момента се опитвам да си построя табличните стойности- сигнал/градуси. Има и още един начин, но все още само си мисля че го има-трябва да проверя и ще доккладвам- със съпротивление на мястото на датчика следящ разпределителния вал. Много студ дойде тук във Варна и малко отложихме нещата...
Колега от това което написа не става ясно за това което мислиш
Къв е тоя "непроменлив импеданс към контролера на ваноса" - искаш да управляваш хидравличния разпределител на пропорционален принцип ли?
Ако е така ще ти трябва обрана връзка с която да следиш и позиционираш хид. цилиндър, а и драйвърите управляващи пропорционални разпределители не се конструират току така
Какво съпротивление на дат. на разпр. вал мислиш да слагаш, кво е това чудо - този датчик следи само реда на работа т.е. първия цилиндър.
Какъв ефект ще търсиш с резистор вместо индуктивен датчик

Я сподели още мъничко че на доста колеги им стана интересно
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
mladfen написа:Колега от това което написа не става ясно за това което мислиш
Къв е тоя "непроменлив импеданс към контролера на ваноса" - искаш да управляваш хидравличния разпределител на пропорционален принцип ли?
Ако е така ще ти трябва обрана връзка с която да следиш и позиционираш хид. цилиндър, а и драйвърите управляващи пропорционални разпределители не се конструират току така
Какво съпротивление на дат. на разпр. вал мислиш да слагаш, кво е това чудо - този датчик следи само реда на работа т.е. първия цилиндър.
Какъв ефект ще търсиш с резистор вместо индуктивен датчик![]()
Я сподели още мъничко че на доста колеги им стана интересно
Каква обратна връзка колега? Хидр. цилиндър се управлява с импеданс от 40 до 60 ома, като на краче 1 на клемата /те са 2/ има и +12. мисля че това е цялата хамалогия - различен импеданс- различо положение на хидр. клапан. Относно датчика на разпр. вал- имах само предположения как мога да го ползвам - той си е чист датчик на хол- нямало съпротивления в него


- mladfen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
Пич, като гледам идея си нямаш какво правиш.
Като не ти е ясно пропорционалното управление земи питай някой да те светне.
Идеята да движиш дискретен разпределител като пропорционален с помоща на резистор е меко казано смешна.
Отвори някой учебник по хидравлични системи, прочети, образовай се малко на тема управление, сигнали процеси и
т.н. в различните типове хидр. разпределители и чак тогава седни да измислиш и конструираш драйвър който да
управлява дискрента система като пропорционална
А, и за обратната връзка......ами аз несъм чул, видял, прочел или работил с пропорционална хидравлика без да я има
Идеята е че в твоя случай ще имаш доста променливи величини /примерно температурата на маслото,
оборотите,натоварването върху вала и т.н./, заради които се налага използването на датчик който да следи
положението на хидр. цилиндър. Обикновенно е някакъв тип енкодер чрез който се пребразува линейното
изместване /завъртане/ в аналогов или дискретен сигнал
Успех!!!
Като не ти е ясно пропорционалното управление земи питай някой да те светне.
Идеята да движиш дискретен разпределител като пропорционален с помоща на резистор е меко казано смешна.
Отвори някой учебник по хидравлични системи, прочети, образовай се малко на тема управление, сигнали процеси и
т.н. в различните типове хидр. разпределители и чак тогава седни да измислиш и конструираш драйвър който да
управлява дискрента система като пропорционална
А, и за обратната връзка......ами аз несъм чул, видял, прочел или работил с пропорционална хидравлика без да я има
Идеята е че в твоя случай ще имаш доста променливи величини /примерно температурата на маслото,
оборотите,натоварването върху вала и т.н./, заради които се налага използването на датчик който да следи
положението на хидр. цилиндър. Обикновенно е някакъв тип енкодер чрез който се пребразува линейното
изместване /завъртане/ в аналогов или дискретен сигнал
Успех!!!
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: Турбо+ванос..размисли и страсти.
mladfen написа:Пич, като гледам идея си нямаш какво правиш.
Като не ти е ясно пропорционалното управление земи питай някой да те светне.
Идеята да движиш дискретен разпределител като пропорционален с помоща на резистор е меко казано смешна.
Отвори някой учебник по хидравлични системи, прочети, образовай се малко на тема управление, сигнали процеси и
т.н. в различните типове хидр. разпределители и чак тогава седни да измислиш и конструираш драйвър който да
управлява дискрента система като пропорционална
А, и за обратната връзка......ами аз несъм чул, видял, прочел или работил с пропорционална хидравлика без да я има
Идеята е че в твоя случай ще имаш доста променливи величини /примерно температурата на маслото,
оборотите,натоварването върху вала и т.н./, заради които се налага използването на датчик който да следи
положението на хидр. цилиндър. Обикновенно е някакъв тип енкодер чрез който се пребразува линейното
изместване /завъртане/ в аналогов или дискретен сигнал
Успех!!!
Колега май не четеш какво ти пиша



12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани