M40 с COP(Coil-On-Plug) запалване.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

M40 с COP(Coil-On-Plug) запалване.

Мнение от Мармот » 12 Яну 2010, 11:07

Някой преправял ли е М40 от запалване с една бубина към такова с четири?
Мислех си за монтиране на четири датчика на Хол в дистрибуторната капачка и съответно схема която да комутира с мощни транзистори COP бубините?
Дали ше стане?
Ако се вкара и микроконтролер в "играта" може и ъгъла на запалването да се пипа в определени граници :roll:
Не намерих нищо интересно в нета по този проблем.Някой виждал/правил ли е нещо подобно?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: M40 с COP(Coil-On-Plug) запалване.

Мнение от sas_88 » 12 Яну 2010, 11:11

А каква е целта на това нещо? Ще върви ли повече или само така разправят?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: M40 с COP(Coil-On-Plug) запалване.

Мнение от Мармот » 12 Яну 2010, 11:14

sas_88 написа:А каква е целта на това нещо? Ще върви ли повече или само така разправят?

Теоритично би трябвало да има ефект.Повече вреем да се зареди бубината, по добър ток, по-силна искра.Няма загуби в палеца и дистрибутора, няма проблемни кабели.Принципно питам за идеята и дали някой е правил подобно нещо. :P
А и теоритично става въпрос за над-атмосферна М40-ка :mhihi:
А ако теоритично караме с водород ефекта ще е още в по-плюс...
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: M40 с COP(Coil-On-Plug) запалване.

Мнение от sas_88 » 12 Яну 2010, 11:22

Мармот написа:А и теоритично става въпрос за над-атмосферна М40-ка :mhihi:


Щом е за такава,следя с интерес :D може пък и аз да си го направя.....

As a nice and interesting modification, I decided to do a COP (Coil On Plug) conversion. The advatage to this is it eliminates the need for HT leads meaning no power can be lost through the HT leads therfore a better spark. I used a special water cut plate and coil packs from the M52 engine from an E36. There is little modification that needs to be made to fit them; minor stripping back of the cable insulation and re-wrapping the wires to suit the coil positions is all thats needed along with slight modification to coil pack 1 to allow it to fit inbetween the rocker cover. The plate used for this will soon be available in our shop.
а ето и цялата тема http://www.visionracingdevelopments.co. ... ct-bmw.php
Дано да върши работа,и ако успееш да го направиш не забравяй да споделиш тук :) Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M40 с COP(Coil-On-Plug) запалване.

Мнение от bum_bum » 12 Яну 2010, 14:23

viewtopic.php?f=11&t=83231&hilit=%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B8&start=15
Не е лошо да ползваш и търсачката понякога
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: M40 с COP(Coil-On-Plug) запалване.

Мнение от Мармот » 12 Яну 2010, 14:41

bum_bum написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=11&t=83231&hilit=%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B8&start=15
Не е лошо да ползваш и търсачката понякога

Не е лошо да прочетеш моя въпрос и тогава да ме храниш.Няма нищо общо темата с моята.
При М42 си има управление към четирите бубини, но просто те са в един корпус и са свързани с кабели към свещите.Имаш две управления от ЕКУ-то и бубините работят две-по-две.Едната пуска искра на работен такт, другата съответно на изчистващ.
При М40 бубината е една, и съответно имаш сигнал за всеки разботен такт, а самия палец определя към кой цилиндър да иде искрата.
Тоест не е толкова лесно както при М42!
Благодаря за вниманието.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: M40 с COP(Coil-On-Plug) запалване.

Мнение от bum_bum » 12 Яну 2010, 15:19

Моя грешка, ако е така. И в двете теми става въпрос за coil on plug. Нямах идея за тези различния ;)
Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook