Кони или Билщаин ???

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Кони или Билщаин ???

Мнение от LuBo1 » 12 Юли 2005, 18:26

Кои са по добрите? Колата е с червени пружини които я свалят с около 60мм и са доста твърди . Не ме интересува возия , а стабилност в завоите. Колата е на 17 цола 215/40/17 :mhihi: Астра

Които е минал по тоя път нека да сподели
ИзображениеИзображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 12 Юли 2005, 20:35

кони са по-твърди, по-бързи и по-остри...

билстените са една идея по-меки, по-бавни и по-прогресивни...

зависи от стила на каране- ако си чепат- кони.. ако си по-плавен - билстейн.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 12 Юли 2005, 22:32

Изборът е изцяло твой... всичко зависи от качеството на пътищата в твоята област. Ако има неравности избери Koni. Иначе си купи Bilstein. Последен резултат:

За улица избери Koni, за писта - Bilstein

Цялата статия
http://www.naidobrite.com/st_konivsbilstein.php

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 13 Юли 2005, 8:39

landikar написа:
Изборът е изцяло твой... всичко зависи от качеството на пътищата в твоята област. Ако има неравности избери Koni. Иначе си купи Bilstein. Последен резултат:

За улица избери Koni, за писта - Bilstein

Цялата статия
http://www.naidobrite.com/st_konivsbilstein.php


на мен такъв линк не ми отваря ?

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 13 Юли 2005, 9:43

alx написа:кони са по-твърди, по-бързи и по-остри...

билстените са една идея по-меки, по-бавни и по-прогресивни...

зависи от стила на каране- ако си чепат- кони.. ако си по-плавен - билстейн.


Предполагам, че си прав, но статията която е дал колегата ти е с точно обратния извод, така че изяснете кой греши за да се получи отговор темата, а не 100 различни мнения :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 13 Юли 2005, 14:34

Статията отговаря на истината :lol:

М40 Forever
Аватар
Мнения: 2550
Регистриран на: 4.11.2003
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: M

Мнение от Малкия » 13 Юли 2005, 15:31

Аз бих ти препуръчал WEITEC www.weitec.de аз лично съм с такива и съм супер доволен не вози прекалено твърдо (имах преди друго окачване возеше иако твърдо) колата е като залепена просто към земиата влиза сама с вратите навсякаде :shock: :shock: :lol:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 13 Юли 2005, 16:51

landikar написа:Статията отговаря на истината :lol:


отговаря тя... не знам кво е гледал той.. конитата имат по-бърз и остър rebound (връщане), билстейните по-плавен. другото - stiffness(твърдост) се наглася и може да бъде докарано и при двата амортесьора където го искаш...

това може да е субективно (въпреки че не е само мое мнение), но друго нещо дето тоз младеж е написал е абсолютно невярно- че билстейните били шумни, а конитата не толкова... няма по-шумен амортесьор от кони...

за колко издържат- билстейните че са 1-3 години (според карането) е самата истина. конитата са вечни обаче... особено със по-леки гуми и джанти...

но истината е различна за всеки...
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 15.11.2004
Местоположение: София

Мнение от boost » 13 Юли 2005, 17:39

Понеже съм карал с Кони и мнението ми е че няма такива бъбрекоразбивачи,особено по пътищата в нашата мила държава.Другото ми впечатление е че за нашите пътища супер твърдото окачване е нож с две остриета,заради вълнообразния асфалт колата понякога е по-нестабилна отколкото с малко по-меко окачване.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 10.06.2005

Мнение от set16v » 13 Юли 2005, 19:15

Хе...хе м ммм ччееее то е доказано през годините че Билщейн няма аналог в моторният спорт.... :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 13 Юли 2005, 21:57

Конитата изобщо не са бъбрекоразбивач.Ся като ги сложиш на някоя Астра ше чупиш някоя пломба,ама те Астрите и без Конита са си същите.Според мен много зависи и от колата.Аз съм с жълти Конита и червени ОМП пружини и за каране по-така стават екстра.Комфортно и стабилно.Обаче при баш така каране,особено в някой завой определено нещо не ми харесва.Много се накланям настрани,щото тея амортесьори пускат надолу и после не пускат нагоре.Възможно е и да е пружините.Мисля да ги сменя.Но пък колата буквално се лепи за асфалта.Няма никакво подскачане.Все едно нещо я натиска отгоре.
Един мой човек сложи червени ОМП пружини като моите и червени Конита.Колата стана ужас,настрани адски стабилна,но на неравностите подскачаше като топче.Чак не може да спира,щото колелата пързалят.После махна спортните пружини,сложи си нормални и работата заспа.На мен обаче нормалните пружини са ми много меки за Конита и колата отиваше много ниско по дупките,направо на тампоните.
Така че май много зависи от колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 23.03.2003
Местоположение: Русе

Мнение от REMUS » 14 Юли 2005, 8:42

Според мен за пътищата в България по-добрия вариант са по-меки пружини с твърди амортисьори и то точно заради неравния асфалт. Вярно че колата ще се накланя повече в завой ,но поне няма да подскача по ситните неравности и да излиза от траекторията която си решил да следваш в завоя :mhihi:
Аз в моминта съм с някакви по-твърди пружини и оригинални амортисьори Сакс (отвратителен амортисьор дори и за базово окачване) колата е ужас нито спира нито завива :uups:
Карал съм Билстейн и за мен това е невероятен амортисьор докато е здрав :idea: и аз имам едни наблюдения че се износват бързо но поведението им е повече от перфектно и мисля сега да се обзаведа с такива ;)
Така че ако някой разполага с цени да споделя :roll:
Изображение

ВЕТЕРАНЪТ
Аватар
Мнения: 953
Регистриран на: 6.09.2004
Местоположение: Bayern

Мнение от roko » 14 Юли 2005, 12:11

set16v написа:Хе...хе м ммм ччееее то е доказано през годините че Билщейн няма аналог в моторният спорт.... :mhihi:

дай малко инфо,че нещо не мога да се сетя :uups:
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 15 Юли 2005, 15:54

До:alx

Какво ще рече това,че кони са вечни?

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook