Кони или Билщаин ???
Модератор: bum_bum
14 мнения
• Страница 1 от 1
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Кони или Билщаин ???
Кои са по добрите? Колата е с червени пружини които я свалят с около 60мм и са доста твърди . Не ме интересува возия , а стабилност в завоите. Колата е на 17 цола 215/40/17
Астра
Които е минал по тоя път нека да сподели

Които е минал по тоя път нека да сподели


Изборът е изцяло твой... всичко зависи от качеството на пътищата в твоята област. Ако има неравности избери Koni. Иначе си купи Bilstein. Последен резултат:
За улица избери Koni, за писта - Bilstein
Цялата статия
http://www.naidobrite.com/st_konivsbilstein.php
landikar написа:Изборът е изцяло твой... всичко зависи от качеството на пътищата в твоята област. Ако има неравности избери Koni. Иначе си купи Bilstein. Последен резултат:
За улица избери Koni, за писта - Bilstein
Цялата статия
http://www.naidobrite.com/st_konivsbilstein.php
на мен такъв линк не ми отваря ?
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
alx написа:кони са по-твърди, по-бързи и по-остри...
билстените са една идея по-меки, по-бавни и по-прогресивни...
зависи от стила на каране- ако си чепат- кони.. ако си по-плавен - билстейн.
Предполагам, че си прав, но статията която е дал колегата ти е с точно обратния извод, така че изяснете кой греши за да се получи отговор темата, а не 100 различни мнения


- Малкия
- М40 Forever
-
- Мнения: 2550
- Регистриран на: 4.11.2003
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M
Аз бих ти препуръчал WEITEC www.weitec.de аз лично съм с такива и съм супер доволен не вози прекалено твърдо (имах преди друго окачване возеше иако твърдо) колата е като залепена просто към земиата влиза сама с вратите навсякаде




landikar написа:Статията отговаря на истината
отговаря тя... не знам кво е гледал той.. конитата имат по-бърз и остър rebound (връщане), билстейните по-плавен. другото - stiffness(твърдост) се наглася и може да бъде докарано и при двата амортесьора където го искаш...
това може да е субективно (въпреки че не е само мое мнение), но друго нещо дето тоз младеж е написал е абсолютно невярно- че билстейните били шумни, а конитата не толкова... няма по-шумен амортесьор от кони...
за колко издържат- билстейните че са 1-3 години (според карането) е самата истина. конитата са вечни обаче... особено със по-леки гуми и джанти...
но истината е различна за всеки...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Конитата изобщо не са бъбрекоразбивач.Ся като ги сложиш на някоя Астра ше чупиш някоя пломба,ама те Астрите и без Конита са си същите.Според мен много зависи и от колата.Аз съм с жълти Конита и червени ОМП пружини и за каране по-така стават екстра.Комфортно и стабилно.Обаче при баш така каране,особено в някой завой определено нещо не ми харесва.Много се накланям настрани,щото тея амортесьори пускат надолу и после не пускат нагоре.Възможно е и да е пружините.Мисля да ги сменя.Но пък колата буквално се лепи за асфалта.Няма никакво подскачане.Все едно нещо я натиска отгоре.
Един мой човек сложи червени ОМП пружини като моите и червени Конита.Колата стана ужас,настрани адски стабилна,но на неравностите подскачаше като топче.Чак не може да спира,щото колелата пързалят.После махна спортните пружини,сложи си нормални и работата заспа.На мен обаче нормалните пружини са ми много меки за Конита и колата отиваше много ниско по дупките,направо на тампоните.
Така че май много зависи от колата.
Един мой човек сложи червени ОМП пружини като моите и червени Конита.Колата стана ужас,настрани адски стабилна,но на неравностите подскачаше като топче.Чак не може да спира,щото колелата пързалят.После махна спортните пружини,сложи си нормални и работата заспа.На мен обаче нормалните пружини са ми много меки за Конита и колата отиваше много ниско по дупките,направо на тампоните.
Така че май много зависи от колата.
Според мен за пътищата в България по-добрия вариант са по-меки пружини с твърди амортисьори и то точно заради неравния асфалт. Вярно че колата ще се накланя повече в завой ,но поне няма да подскача по ситните неравности и да излиза от траекторията която си решил да следваш в завоя
Аз в моминта съм с някакви по-твърди пружини и оригинални амортисьори Сакс (отвратителен амортисьор дори и за базово окачване) колата е ужас нито спира нито завива
Карал съм Билстейн и за мен това е невероятен амортисьор докато е здрав
и аз имам едни наблюдения че се износват бързо но поведението им е повече от перфектно и мисля сега да се обзаведа с такива
Така че ако някой разполага с цени да споделя

Аз в моминта съм с някакви по-твърди пружини и оригинални амортисьори Сакс (отвратителен амортисьор дори и за базово окачване) колата е ужас нито спира нито завива

Карал съм Билстейн и за мен това е невероятен амортисьор докато е здрав


Така че ако някой разполага с цени да споделя


set16v написа:Хе...хе м ммм ччееее то е доказано през годините че Билщейн няма аналог в моторният спорт....
дай малко инфо,че нещо не мога да се сетя

http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани