Пак за спортните филтри

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 17.07.2004

Мнение от Sasho 28 » 10 Окт 2004, 15:34

landikar написа:Ма не слагай К&N!!! Иди и купи от Илиенци китайски за 22,50 лв.Тогава ще стане работата - много power за без пари :D Китайците си знаят работата.Ако ставаше с един филтър в София немаше да има кола под 200 коня. :D.Или поне на Илиенци!
Нещо не мога да включа ква връзка има Илиенци или китайците,нито кой ги е споменавал?!

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Re: ...

Мнение от quixzole » 10 Окт 2004, 19:56

kikcho написа:LANDICAR с какво го миеш? Има K&N препарати за почистване и т.н. но не са евтини. Имах мотоциклет и филтъра му не се намираше лесно и го бях почиствал с препарат на Моторекс. Знам че се намазват с някакво специално "тънко масло", което предполагам че липсва като си купиш китайски? И каква е разликата между китайските и оригиналните сравнявах един за 100лв и моя който струва 45лв. На външен вид са еднакви естествено материала се предполага , че е по-качествен, но да дава някаква огромна разлика ?


Много път съм го казвал, но и тебе да открехна :lol: Купуваш си бебешки шампоан, какъвто и да е/аз понеже си обичам колата ползвам Джонсън :lol: / първо издухваш хубаво с компресор/може и с уста ако имаш пауър/ , след това под силна струя вода го пръскаш от вътре навън така че да изезат саждите, след тва хубаво го намазвас с шампоана, пълниш една кофа с вода и с рески движениа го потапяш и вадиш от водата, така излизат по финните частици.....оставяш го да покисне 5-10 мин, после го изплакваш и изсушаваш.....Купуваш си едно масли WD40 -6 лв. - пръскаш хубаво отвсякъде, но гледай да непрекаляваш , мотнираш и си готов :idea:
Изображение Изображение Изображение Изображение

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Re: ...

Мнение от quixzole » 10 Окт 2004, 19:57

kikcho написа:LANDICAR с какво го миеш? Има K&N препарати за почистване и т.н. но не са евтини. Имах мотоциклет и филтъра му не се намираше лесно и го бях почиствал с препарат на Моторекс. Знам че се намазват с някакво специално "тънко масло", което предполагам че липсва като си купиш китайски? И каква е разликата между китайските и оригиналните сравнявах един за 100лв и моя който струва 45лв. На външен вид са еднакви естествено материала се предполага , че е по-качествен, но да дава някаква огромна разлика ?


Много път съм го казвал, но и тебе да открехна :lol: Купуваш си бебешки шампоан, какъвто и да е/аз понеже си обичам колата ползвам Джонсън :lol: / първо издухваш хубаво с компресор/може и с уста ако имаш пауър/ , след това под силна струя вода го пръскаш от вътре навън така че да изезат саждите, след тва хубаво го намазвас с шампоана, пълниш една кофа с вода и с рески движениа го потапяш и вадиш от водата, така излизат по финните частици.....оставяш го да покисне 5-10 мин, после го изплакваш и изсушаваш.....Купуваш си едно масли WD40 -6 лв. - пръскаш хубаво отвсякъде, но гледай да непрекаляваш , мотнираш и си готов :idea:
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 10 Окт 2004, 20:29

Хм това за шампоана е интересно :lol:
Аз моя филтър го пера с обезмаслител на Мeglio(цена 4.50лв).
Относно маслото си купувам на К&N тъй като не ми се рискува.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

..

Мнение от RS-MAD » 10 Окт 2004, 22:31

Моя комплект за почистване на К&Н го взех за 30лв , и досега съм изпрал 4 пъти 2 филтъра , и мисля че има за още толкова ... следователно ако изкараш 10 почиствания едното ти излиза 3 ?!? Кво да му пестиш пове4е //
Най хубавато е че маслото е оцветено и знаеш къде си нанесъл и къде не ...

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 17.04.2004
Местоположение: Пловдив

Мнение от zhoro » 11 Окт 2004, 5:31

От къде го взе този комплект за 30лв.?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 30.03.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW E60 M5

...

Мнение от RS-MAD » 11 Окт 2004, 11:45

Пловдив , булеварда , от ВСИ до СПС , от ляво ако отиваш към СПС има един магазин за тунинг , 4х4 , мотори и т.н.
Та отам си го взех за 30 лв ...

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.10.2004

Мнение от maximapitko » 11 Окт 2004, 21:31

alx написа:
от тая конфигурация губиш поне едно 15-20 коня на гумите в момента...

мое си впечатление ;)


15-20 коня? С уважение но досега не сам видял cone filter да даде пове4е от 7 коня в мотора

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.10.2004

Мнение от maximapitko » 11 Окт 2004, 21:42

Sasho 28 написа:Ще дам едно мнение за сп.филтър-един приятел с е36,купе,и еска ми подари чисто нов К Н филтър.Каза че няма ефект,само като че ли разхода се вдигнал.Та сложих го и аз,разлика :nono: .Направих топлинен щит,извеждах дори с тръби студен въздух като на quixzole,дръжки.Аз на колата оригинално съм с кутия,от която има изведена тръба да смуче студен въздух до левия бъбрек.Махнах всичките му К Н,тръби... и си поставих пак кутията,ама без никакъв филтър-ефект отново нула,въпреки че би трябвало да бяга повече отколкото с кн.Та сега съм си с оригиналната система.На две коли тоя филтър не дава промяна,а е оригинален.Единствено изглежда по-красиво,а от това файда няма


вси4ки тези филтри ти дават малко пове4е в обороти след 5500. Преди това няма никаква разлика. Аз сложих на моята кола НИСМО и сам много доволен. Сащо така си промених ъгъла на запалване на от 15 на 19 градуса което определено напражи огромна разлика. Ако правите сащото предпора4вам да смените свещите с малко по-студени.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 11 Окт 2004, 22:01

Sasho 28 написа:
landikar написа:Ма не слагай К&N!!! Иди и купи от Илиенци китайски за 22,50 лв.Тогава ще стане работата - много power за без пари :D Китайците си знаят работата.Ако ставаше с един филтър в София немаше да има кола под 200 коня. :D.Или поне на Илиенци!
Нещо не мога да включа ква връзка има Илиенци или китайците,нито кой ги е споменавал?!

Приятел,смисълът е че само с филтър нищо няма да постигнеш :D
И понеже да си сложиш скъп филтър в твоя случай е набутване, по-добре си купувай от Илиенци.Това е смисълът.Аз лично имах случай,когато с филтър K&N колата ми вървеше много по-слабо,отколкото с нормалният.Особено турбо двигател без допълнителни доработки не бива да се кара със спортен филтър.Върви по-слабо.Карал съм колата си доста с китайски филтър,обаче на турската фирма YED.В момента съм с FK.Карал съм и с K&N.Всички вършат еднаква работа,даже с китайският ми се стори,че колата вървеше повече.А относно миенето,за MEGLIO и преди сме споменавали.Идеален обезмаслител.И за WD-40 също.Вършат чудесна работа.Лично аз ползвам комплекта на K&N.Цената от 30 лв е много добра.Тук в София е двойно по-скъп.Само че,когато пръскате филтъра след измиването,не прекалявайте,защото после всичко се набива в дебитомера.Просто го преглеждайте от време на време и ако е мръсен го почиствайте.
Разровете се в този сайт.
www.streetracing.ru
На едно място има подробен тест драйв на един Форд Фокус.Ползват се различни компоненти от една фирма,която предлага тунинг за доста пари,който включва чип,спортен филтър и генерация.Вижте какво казват професионалистите за тези неща.И си правете изводите,като решите да давате пари.Ако мислите,че ще усетите тези 5 коня,сложете си филтър.Единственият начин да разберете дали има ефект е хронометъра.И ластик на километър например.
Ето и точният линк
http://www.streetracing.ru/FrameSite/Te ... /power.htm

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 14.04.2004
Местоположение: София

Мнение от videlov » 26 Апр 2005, 11:10

Breyton написа:Хм това за шампоана е интересно :lol:
Аз моя филтър го пера с обезмаслител на Мeglio(цена 4.50лв).
Относно маслото си купувам на К&N тъй като не ми се рискува.


от къде може да се купи този обезмаслител (Meglio) .. и K&N масло? Имам споретен филтър но трябва да се изпере .. дайте съвети :help:

Selqnin
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 23.12.2004

Мнение от Selqatin » 26 Апр 2005, 19:55

Сложих си спортен филтър долу в бронята за да смуче винаги студен въздух.На старт ефекта не се усеща кой знае колко,единствено се подобри поведението на двигателя над 5000об,/мин.Иначе на 4 и 5 предавка имам повече пъргавина или поне така ми се струва.Вече двигателя качва обороти по-бързо отколкото със стандартния филтър,тва си проличава като сее форсира на место най-лесно.Единсвено като вали дъжд е малко кофти щото филтъра е в бронята.Като цяло при мене има добър ефект
:roll: ;)
Последна промяна Selqatin на 27 Апр 2005, 8:47, променена общо 3 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 27 Апр 2005, 0:19

Selqatin написа:Ден първи.
Вечерта предишния ден бях приготвил всичко ......
Ето няколко снимки на фиатачето след като се прибрах...
http://muhite.hit.bg/Img_0033.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0035.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0036.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0037.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0038.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0040.jpg


хубаво е че си обичаш колата и че си туннговаш помалко ,но всепак това е BMW форум :wave: :kuku: :kuku: :kuku: :idea: :!: :!: :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 907
Регистриран на: 1.06.2003
Местоположение: София

Мнение от landikar » 27 Апр 2005, 8:35

Не закачай човека бе :lol:

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook