Пак за спортните филтри
Модератор: bum_bum
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Нещо не мога да включа ква връзка има Илиенци или китайците,нито кой ги е споменавал?!landikar написа:Ма не слагай К&N!!! Иди и купи от Илиенци китайски за 22,50 лв.Тогава ще стане работата - много power за без париКитайците си знаят работата.Ако ставаше с един филтър в София немаше да има кола под 200 коня.
.Или поне на Илиенци!
Re: ...
kikcho написа:LANDICAR с какво го миеш? Има K&N препарати за почистване и т.н. но не са евтини. Имах мотоциклет и филтъра му не се намираше лесно и го бях почиствал с препарат на Моторекс. Знам че се намазват с някакво специално "тънко масло", което предполагам че липсва като си купиш китайски? И каква е разликата между китайските и оригиналните сравнявах един за 100лв и моя който струва 45лв. На външен вид са еднакви естествено материала се предполага , че е по-качествен, но да дава някаква огромна разлика ?
Много път съм го казвал, но и тебе да открехна



Re: ...
kikcho написа:LANDICAR с какво го миеш? Има K&N препарати за почистване и т.н. но не са евтини. Имах мотоциклет и филтъра му не се намираше лесно и го бях почиствал с препарат на Моторекс. Знам че се намазват с някакво специално "тънко масло", което предполагам че липсва като си купиш китайски? И каква е разликата между китайските и оригиналните сравнявах един за 100лв и моя който струва 45лв. На външен вид са еднакви естествено материала се предполага , че е по-качествен, но да дава някаква огромна разлика ?
Много път съм го казвал, но и тебе да открехна



- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Хм това за шампоана е интересно
Аз моя филтър го пера с обезмаслител на Мeglio(цена 4.50лв).
Относно маслото си купувам на К&N тъй като не ми се рискува.

Аз моя филтър го пера с обезмаслител на Мeglio(цена 4.50лв).
Относно маслото си купувам на К&N тъй като не ми се рискува.
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
..
Моя комплект за почистване на К&Н го взех за 30лв , и досега съм изпрал 4 пъти 2 филтъра , и мисля че има за още толкова ... следователно ако изкараш 10 почиствания едното ти излиза 3 ?!? Кво да му пестиш пове4е //
Най хубавато е че маслото е оцветено и знаеш къде си нанесъл и къде не ...
Най хубавато е че маслото е оцветено и знаеш къде си нанесъл и къде не ...
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- RS-MAD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 30.03.2003
- Местоположение: Пловдив
- Кара: BMW E60 M5
...
Пловдив , булеварда , от ВСИ до СПС , от ляво ако отиваш към СПС има един магазин за тунинг , 4х4 , мотори и т.н.
Та отам си го взех за 30 лв ...
Та отам си го взех за 30 лв ...
MADNESS MOTORSPORT - CHIP TUNING, DPF REMOVAL, DYNO MACHINE
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=326910


http://www.youtube.com/user/devilvas/featured
- maximapitko
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.10.2004
alx написа:
от тая конфигурация губиш поне едно 15-20 коня на гумите в момента...
мое си впечатление
15-20 коня? С уважение но досега не сам видял cone filter да даде пове4е от 7 коня в мотора
- maximapitko
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.10.2004
Sasho 28 написа:Ще дам едно мнение за сп.филтър-един приятел с е36,купе,и еска ми подари чисто нов К Н филтър.Каза че няма ефект,само като че ли разхода се вдигнал.Та сложих го и аз,разлика.Направих топлинен щит,извеждах дори с тръби студен въздух като на quixzole,дръжки.Аз на колата оригинално съм с кутия,от която има изведена тръба да смуче студен въздух до левия бъбрек.Махнах всичките му К Н,тръби... и си поставих пак кутията,ама без никакъв филтър-ефект отново нула,въпреки че би трябвало да бяга повече отколкото с кн.Та сега съм си с оригиналната система.На две коли тоя филтър не дава промяна,а е оригинален.Единствено изглежда по-красиво,а от това файда няма
вси4ки тези филтри ти дават малко пове4е в обороти след 5500. Преди това няма никаква разлика. Аз сложих на моята кола НИСМО и сам много доволен. Сащо така си промених ъгъла на запалване на от 15 на 19 градуса което определено напражи огромна разлика. Ако правите сащото предпора4вам да смените свещите с малко по-студени.
Sasho 28 написа:Нещо не мога да включа ква връзка има Илиенци или китайците,нито кой ги е споменавал?!landikar написа:Ма не слагай К&N!!! Иди и купи от Илиенци китайски за 22,50 лв.Тогава ще стане работата - много power за без париКитайците си знаят работата.Ако ставаше с един филтър в София немаше да има кола под 200 коня.
.Или поне на Илиенци!
Приятел,смисълът е че само с филтър нищо няма да постигнеш

И понеже да си сложиш скъп филтър в твоя случай е набутване, по-добре си купувай от Илиенци.Това е смисълът.Аз лично имах случай,когато с филтър K&N колата ми вървеше много по-слабо,отколкото с нормалният.Особено турбо двигател без допълнителни доработки не бива да се кара със спортен филтър.Върви по-слабо.Карал съм колата си доста с китайски филтър,обаче на турската фирма YED.В момента съм с FK.Карал съм и с K&N.Всички вършат еднаква работа,даже с китайският ми се стори,че колата вървеше повече.А относно миенето,за MEGLIO и преди сме споменавали.Идеален обезмаслител.И за WD-40 също.Вършат чудесна работа.Лично аз ползвам комплекта на K&N.Цената от 30 лв е много добра.Тук в София е двойно по-скъп.Само че,когато пръскате филтъра след измиването,не прекалявайте,защото после всичко се набива в дебитомера.Просто го преглеждайте от време на време и ако е мръсен го почиствайте.
Разровете се в този сайт.
www.streetracing.ru
На едно място има подробен тест драйв на един Форд Фокус.Ползват се различни компоненти от една фирма,която предлага тунинг за доста пари,който включва чип,спортен филтър и генерация.Вижте какво казват професионалистите за тези неща.И си правете изводите,като решите да давате пари.Ако мислите,че ще усетите тези 5 коня,сложете си филтър.Единственият начин да разберете дали има ефект е хронометъра.И ластик на километър например.
Ето и точният линк
http://www.streetracing.ru/FrameSite/Te ... /power.htm
Сложих си спортен филтър долу в бронята за да смуче винаги студен въздух.На старт ефекта не се усеща кой знае колко,единствено се подобри поведението на двигателя над 5000об,/мин.Иначе на 4 и 5 предавка имам повече пъргавина или поне така ми се струва.Вече двигателя качва обороти по-бързо отколкото със стандартния филтър,тва си проличава като сее форсира на место най-лесно.Единсвено като вали дъжд е малко кофти щото филтъра е в бронята.Като цяло при мене има добър ефект



Последна промяна Selqatin на 27 Апр 2005, 8:47, променена общо 3 пъти

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Selqatin написа:Ден първи.
Вечерта предишния ден бях приготвил всичко ......
Ето няколко снимки на фиатачето след като се прибрах...
http://muhite.hit.bg/Img_0033.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0035.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0036.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0037.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0038.jpg
http://muhite.hit.bg/Img_0040.jpg
хубаво е че си обичаш колата и че си туннговаш помалко ,но всепак това е BMW форум








44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани