Бутала, биели, колянов вал !

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.04.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж

Бутала, биели, колянов вал !

Мнение от KrezZ » 13 Апр 2009, 19:34

Като не разбираш питаш, затова и се обръщам към вас :)

Искам да постегна млако един 4.0 V8 и по-точно да му слойа компресор. Може ли някой да ми каже до колко мога да го надуя, без да ми се налага да сменям буталата и биелите. Става въпрос, че не знам до колко издържат карантиите на този двигател, защото излиза доста скъпо да се купува всичко X2 :)

Предварително благодаря и се надявам да не е прозвучало много тъпо!!

P.S! Знам, че едва ли ще понесе много та ако можете да ми кажете и до какво ще доведе :) Двигателят е 286 коня ( макар че сигурно знаете) и към 300 NM въртящ момент!
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Re: Бутала, биели, колянов вал !

Мнение от ///M Power » 13 Апр 2009, 20:03

KrezZ написа:Като не разбираш питаш, затова и се обръщам към вас :)

Искам да постегна млако един 4.0 V8 и по-точно да му слойа компресор. Може ли някой да ми каже до колко мога да го надуя, без да ми се налага да сменям буталата и биелите. Става въпрос, че не знам до колко издържат карантиите на този двигател, защото излиза доста скъпо да се купува всичко X2 :)

Предварително благодаря и се надявам да не е прозвучало много тъпо!!

P.S! Знам, че едва ли ще понесе много та ако можете да ми кажете и до какво ще доведе :) Двигателят е 286 коня ( макар че сигурно знаете) и към 300 NM въртящ момент!


Само да те поправя ,че 4 литровия V8 има 286 кс и 400 НМ въртящ момент ;)
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 7.01.2009
Местоположение: Исперих
Пол: Мъж
Кара: Е46,Е36,Е30
Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105

Мнение от Alex_Burdin » 13 Апр 2009, 20:42

ТОЙ НЕГОВИЯ Е ОТ НОВИТЕ МОДЕЛИ :) ПО 300 НМ

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 13 Апр 2009, 22:05

Ако говориш за механично задвижвани компресори, ако ползваш центробежен, мисля че до 0,6-0,7 бара няма да се налага да отваряш двигателя, нито да го разреждаш. При 286 к.с. начална мощност това ще даде около 430-460 к.с. респективно. Ако ползваш обемен компресор (Рут или винтов) мисля че по-ниско налягане - 0,4-0,5 бара, инак ще се наложи да се отваря ако не за друго поне за да се разреди малко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 17.07.2008
Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая

Мнение от devastator » 13 Апр 2009, 22:46

гьотората ще оскубе болтовете при хубав надув,требват втулки поне 18x1,5 в никасила ,пък и мотовилките са му като на тротинетка.Абе весело двигателче си е.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.04.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж

Мнение от KrezZ » 13 Апр 2009, 23:27

Мерси много за отговорите и пак ви казвам - извинения за простотията. Просто този като двигател нищо не ми говори, може би и затова обърках въртящият момент. Пък и до скоро бях хондаджия, но мерака за задно предаване натделя. Искам ако ми остане към края на това лято време да събера една машина и затова малко по малко съм почнал. И да - мисля за механична турбина, щото не ми трябва да и вадя душичката :) А за тази центробежни дето спомена Postman - може ли да кажете и някоя марка, че да почна да търся :)
Пак мерси
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: По света и у нас
Кара: Купе с 2 врати
Мечтае да кара: Купе с 4 врати
Детайли за колата: Седем напред, две назад

Мнение от ARR_ » 14 Апр 2009, 12:42

А за тази центробежни дето спомена Postman - може ли да кажете и някоя марка, че да почна да търся Smile


Това са едни от най-разпространените като марки центробежни компресори.

http://www.vortechsuperchargers.com/

http://www.procharger.com/

http://www.paxtonauto.com/

http://www.rotrex.com/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 14 Апр 2009, 13:50

забрави най-разпространените в европа

www.a-s-a.de/

в немския ебау излизат от време на време, така че успех в търсенето
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2009, 14:36

А какво е БМВ- то купе с V8 в него :roll:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.04.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж

Мнение от KrezZ » 14 Апр 2009, 15:14

Ами за момента е само двигател :) но мисля да влезе в двуврато купе на Е30 :) Намерих готови разработки в интернет на вече направени и от два месеца само чета и събирам оттук оттам каквото мога. Надявам се да го довърша, но само ме плаши до каква степен ще издържи двигателя - да не се олея и да го хвърля накрая :) Ако не излезе траен вариант ще мисля и за друг двигател - просто искам задно предаване и конски сили :)
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.04.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж

Мнение от KrezZ » 14 Апр 2009, 16:32

страх лозе пази иначе казано - сам си знам колко ми излязаха опитите с хондата :)
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2009, 16:43

Па слагай го така, като освободиш генерацията малко може да чукне 300 коня ако е в добро здраве. А 300 коня в е30- ка ще ти е достатъчно зор да ги вкараш в пътя мисля.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Мнение от Postman » 14 Апр 2009, 20:24

KrezZ написа:страх лозе пази иначе казано - сам си знам колко ми излязаха опитите с хондата :)

Каквито и сметки да правиш, ако купуваш нов компресор, по-малко от 6000 лв. само за части без дори да отваряш двигателя ми се струва нереално... ако говорим разбира се за средно качество компоненти.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook