Бутала, биели, колянов вал !
Модератор: bum_bum
13 мнения
• Страница 1 от 1
Бутала, биели, колянов вал !
Като не разбираш питаш, затова и се обръщам към вас
Искам да постегна млако един 4.0 V8 и по-точно да му слойа компресор. Може ли някой да ми каже до колко мога да го надуя, без да ми се налага да сменям буталата и биелите. Става въпрос, че не знам до колко издържат карантиите на този двигател, защото излиза доста скъпо да се купува всичко X2
Предварително благодаря и се надявам да не е прозвучало много тъпо!!
P.S! Знам, че едва ли ще понесе много та ако можете да ми кажете и до какво ще доведе
Двигателят е 286 коня ( макар че сигурно знаете) и към 300 NM въртящ момент!

Искам да постегна млако един 4.0 V8 и по-точно да му слойа компресор. Може ли някой да ми каже до колко мога да го надуя, без да ми се налага да сменям буталата и биелите. Става въпрос, че не знам до колко издържат карантиите на този двигател, защото излиза доста скъпо да се купува всичко X2

Предварително благодаря и се надявам да не е прозвучало много тъпо!!
P.S! Знам, че едва ли ще понесе много та ако можете да ми кажете и до какво ще доведе

От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: Бутала, биели, колянов вал !
KrezZ написа:Като не разбираш питаш, затова и се обръщам към вас![]()
Искам да постегна млако един 4.0 V8 и по-точно да му слойа компресор. Може ли някой да ми каже до колко мога да го надуя, без да ми се налага да сменям буталата и биелите. Става въпрос, че не знам до колко издържат карантиите на този двигател, защото излиза доста скъпо да се купува всичко X2![]()
Предварително благодаря и се надявам да не е прозвучало много тъпо!!
P.S! Знам, че едва ли ще понесе много та ако можете да ми кажете и до какво ще доведеДвигателят е 286 коня ( макар че сигурно знаете) и към 300 NM въртящ момент!
Само да те поправя ,че 4 литровия V8 има 286 кс и 400 НМ въртящ момент

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
Ако говориш за механично задвижвани компресори, ако ползваш центробежен, мисля че до 0,6-0,7 бара няма да се налага да отваряш двигателя, нито да го разреждаш. При 286 к.с. начална мощност това ще даде около 430-460 к.с. респективно. Ако ползваш обемен компресор (Рут или винтов) мисля че по-ниско налягане - 0,4-0,5 бара, инак ще се наложи да се отваря ако не за друго поне за да се разреди малко.
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
гьотората ще оскубе болтовете при хубав надув,требват втулки поне 18x1,5 в никасила ,пък и мотовилките са му като на тротинетка.Абе весело двигателче си е.
Мерси много за отговорите и пак ви казвам - извинения за простотията. Просто този като двигател нищо не ми говори, може би и затова обърках въртящият момент. Пък и до скоро бях хондаджия, но мерака за задно предаване натделя. Искам ако ми остане към края на това лято време да събера една машина и затова малко по малко съм почнал. И да - мисля за механична турбина, щото не ми трябва да и вадя душичката
А за тази центробежни дето спомена Postman - може ли да кажете и някоя марка, че да почна да търся
Пак мерси


Пак мерси
От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
А за тази центробежни дето спомена Postman - може ли да кажете и някоя марка, че да почна да търся Smile
Това са едни от най-разпространените като марки центробежни компресори.
http://www.vortechsuperchargers.com/
http://www.procharger.com/
http://www.paxtonauto.com/
http://www.rotrex.com/
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
забрави най-разпространените в европа
www.a-s-a.de/
в немския ебау излизат от време на време, така че успех в търсенето
www.a-s-a.de/
в немския ебау излизат от време на време, така че успех в търсенето




- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ами за момента е само двигател
но мисля да влезе в двуврато купе на Е30
Намерих готови разработки в интернет на вече направени и от два месеца само чета и събирам оттук оттам каквото мога. Надявам се да го довърша, но само ме плаши до каква степен ще издържи двигателя - да не се олея и да го хвърля накрая
Ако не излезе траен вариант ще мисля и за друг двигател - просто искам задно предаване и конски сили 




От всички гарнитури, най-важна е задкормилната!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Па слагай го така, като освободиш генерацията малко може да чукне 300 коня ако е в добро здраве. А 300 коня в е30- ка ще ти е достатъчно зор да ги вкараш в пътя мисля.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани