първи тестове и дата лог на сместа

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

първи тестове и дата лог на сместа

Мнение от KAMIKADZE » 20 Мар 2005, 17:36

Днеска си замерих с широкобандовата нещо сигнала за оборотите ми е грешен но ще видим тази работа иначе сместа е супер 12.9-13.1 при вот но май и трябва още гориво :mhihi:
Ето това е 3-та предавка
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 20 Мар 2005, 18:35

а защо TPS-а е само на 95 :shock: а не на 100 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

П.С. утре ще ти постна един на една кола дето и е малко в повече 10.2:1 :help:
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 20 Мар 2005, 20:27

Добре де според теб за атмосферна кола колко е оптималното - аз мисля на около 11.9-12.1:1 да я направя
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Мар 2005, 2:59

атмосферен- под 13 задължително ... щото октана никога не можеш го докара перфектен- от там и тряя мегдан...

за турбиниран... ако помпам 1 бар - 12.3-12.5 най-много... над 1 бар - 12.0 - без изключения.. иначе ша има бой по портфейла и 20те коня дето ша намажеш няя си струват ...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 21 Мар 2005, 8:53

12.5:1 е последното решено , само сега тоз проблем с РПМ сигнала - явно няма да е от ЕКУ-то вече не знам къде да го хвана - дайте идеи
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 21 Мар 2005, 11:51

разпр. валове??
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Мар 2005, 13:32

Според мен 12.5:1 е добре като начало пък от тук нататак ти ще си осетиш колата как върви най-добре(малко по-богата или малко по бедна).

Ето какво намерих относно сместа :arrow:

To be more precise here are the recommended stats:
11.5:1------ RICH BEST TORQUE @ WOT
12.2:1-------SAFE BEST POWER @ WOT
13.3:1 -------LEAN BEST TORQUE @ WOT
14.6:1 ------- STOCHIMETRIC AFR ( CHEMICALLY CORRECT )
15.5:1 ---------LEAN CRUISE

Аз като подкарам моята мисля да се стрема към 11.5:1

П.С. ако се верни горните стойности значи твоята в момента е настроена за ~ LEAN BEST TORQUE ;)
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Мар 2005, 15:40

бест торк? такова понятие при тунинга на сместа няма :) не знам дори кво трябва да означава щото торк и коне са общо взето двете страни на едно и също нещо ;) освен ако под торк не разбират отзичивост на ниски а под коне- на високи.. ма и това не ми звучи вярно щото при всички условия макс. бедна смес без детонации = оптимален въртящ момент във ниски и високи обороти...

а всъщност като се замисля- истината е различна за всеки двигател... ма така наум общо взето протича така... (разбира се гледай да са ти реалистични условията при които нагласяш - не да е -10 градуса външна температура и да имаш торба лед във интеркулера 8)

1. закачаш уайд-банда и един сенсор за детонации, слагаш 11:1 а/ф, wot и почваш да обедняваш докато не чуеш детонации

#2 кат чуеш детонации почваш леко да местиш аванса назад като периодично си замерваш конете- ша намаляват ма гледаш да не почнат да се свличат- ако това стане повтаряш #1 ма се спираш по-отрано преди да ти почнат детонациите.

#3 във един момент детонациите ша изчезнат, пробвай да обедниш още малко... (най-вероятно веднага ша излязат детонациите, ма се пробва все пак). вадиш 0.5 (буфер) и това ти е крайния максимален а/ф (и аванс) за wot за определения бензин.

та мисълта ми е че а/ф е важен, но различните двигатели ша детонират при различни а/ф. правило общо взето няма.
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Мар 2005, 16:06

бест торк? такова понятие при тунинга на сместа няма Smile не знам дори кво трябва да означава щото торк


абе не съм експерт но май има
. THE LEANEST A/F RATION THAT PRODUCES MAXIMUM TORQUE / POWER IS REFERRED TO AS "LEAN BEST TORQUE" WHICH IS USUALLY AROUND 13.3:1 A/F RATIO. THE RICHEST IS A A/F RATIO OF 11.5:1 "RICH BEST TORQUE". THE DIFFERENCE BETWEEN "LEAN BEST TORQUE" AND "RICH BEST TORQUE" CAN BE CLOSER AT HIGH ENGINE SPEEDS, SO THE BEST TARGET A/F RATIO FOR WOT USAGE IS BETWEEN 12.0 TO 12.5:1 A/F RATIO, THIS INSURES THE BEST PERFORMANCE AT WOT POWER UNDER ALL CIRCUMSTANCES.

еи тук има още по-въпроса
http://toyotaperformance.com/SDS_9.htm

П.С. ето какво друго изрових докато се рових из нет-а
On a naturally aspirated engine, you'll make best / safe power between 12.8-13.2. Vehicles running "power adders" will need to run a little richer, between 11.5-12.5 for best / safe power.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 21 Мар 2005, 17:49

мисълта ми е че всичко е относително и индивидуално. кога почва да детонира един двигател е резултат от толкова много параметри че няма 2 еднакви.

аз съм виждал атмосферен да чука на 12, друг да не чука на 14... виждал съм турбинирани да не чукат на 13.5 и такива дето от 11.5 нагоре са като дизели във високите...

та.. ползвайте тез числа като отправни точки, ма донагласяйте след това индивидуално.. "тунинг" нали точно това значи- "да се нагласи" :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 800
Регистриран на: 21.08.2002
Местоположение: България, София

Мнение от Joreto » 21 Мар 2005, 17:56

мисълта ми е че всичко е относително и индивидуално. кога почва да детонира един двигател е резултат от толкова много параметри че няма 2 еднакви.

аз съм виждал атмосферен да чука на 12, друг да не чука на 14... виждал съм турбинирани да не чукат на 13.5 и такива дето от 11.5 нагоре са като дизели във високите...

та.. ползвайте тез числа като отправни точки, ма донагласяйте след това индивидуално.. "тунинг" нали точно това значи- "да се нагласи"


100% съгласен :D
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook