първи тестове и дата лог на сместа
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
първи тестове и дата лог на сместа
Днеска си замерих с широкобандовата нещо сигнала за оборотите ми е грешен но ще видим тази работа иначе сместа е супер 12.9-13.1 при вот но май и трябва още гориво
Ето това е 3-та предавка

Ето това е 3-та предавка
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
атмосферен- под 13 задължително ... щото октана никога не можеш го докара перфектен- от там и тряя мегдан...
за турбиниран... ако помпам 1 бар - 12.3-12.5 най-много... над 1 бар - 12.0 - без изключения.. иначе ша има бой по портфейла и 20те коня дето ша намажеш няя си струват ...
за турбиниран... ако помпам 1 бар - 12.3-12.5 най-много... над 1 бар - 12.0 - без изключения.. иначе ша има бой по портфейла и 20те коня дето ша намажеш няя си струват ...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Според мен 12.5:1 е добре като начало пък от тук нататак ти ще си осетиш колата как върви най-добре(малко по-богата или малко по бедна).
Ето какво намерих относно сместа
To be more precise here are the recommended stats:
11.5:1------ RICH BEST TORQUE @ WOT
12.2:1-------SAFE BEST POWER @ WOT
13.3:1 -------LEAN BEST TORQUE @ WOT
14.6:1 ------- STOCHIMETRIC AFR ( CHEMICALLY CORRECT )
15.5:1 ---------LEAN CRUISE
Аз като подкарам моята мисля да се стрема към 11.5:1
П.С. ако се верни горните стойности значи твоята в момента е настроена за ~ LEAN BEST TORQUE
Ето какво намерих относно сместа

To be more precise here are the recommended stats:
11.5:1------ RICH BEST TORQUE @ WOT
12.2:1-------SAFE BEST POWER @ WOT
13.3:1 -------LEAN BEST TORQUE @ WOT
14.6:1 ------- STOCHIMETRIC AFR ( CHEMICALLY CORRECT )
15.5:1 ---------LEAN CRUISE
Аз като подкарам моята мисля да се стрема към 11.5:1
П.С. ако се верни горните стойности значи твоята в момента е настроена за ~ LEAN BEST TORQUE

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
бест торк? такова понятие при тунинга на сместа няма
не знам дори кво трябва да означава щото торк и коне са общо взето двете страни на едно и също нещо
освен ако под торк не разбират отзичивост на ниски а под коне- на високи.. ма и това не ми звучи вярно щото при всички условия макс. бедна смес без детонации = оптимален въртящ момент във ниски и високи обороти...
а всъщност като се замисля- истината е различна за всеки двигател... ма така наум общо взето протича така... (разбира се гледай да са ти реалистични условията при които нагласяш - не да е -10 градуса външна температура и да имаш торба лед във интеркулера
1. закачаш уайд-банда и един сенсор за детонации, слагаш 11:1 а/ф, wot и почваш да обедняваш докато не чуеш детонации
#2 кат чуеш детонации почваш леко да местиш аванса назад като периодично си замерваш конете- ша намаляват ма гледаш да не почнат да се свличат- ако това стане повтаряш #1 ма се спираш по-отрано преди да ти почнат детонациите.
#3 във един момент детонациите ша изчезнат, пробвай да обедниш още малко... (най-вероятно веднага ша излязат детонациите, ма се пробва все пак). вадиш 0.5 (буфер) и това ти е крайния максимален а/ф (и аванс) за wot за определения бензин.
та мисълта ми е че а/ф е важен, но различните двигатели ша детонират при различни а/ф. правило общо взето няма.


а всъщност като се замисля- истината е различна за всеки двигател... ма така наум общо взето протича така... (разбира се гледай да са ти реалистични условията при които нагласяш - не да е -10 градуса външна температура и да имаш торба лед във интеркулера

1. закачаш уайд-банда и един сенсор за детонации, слагаш 11:1 а/ф, wot и почваш да обедняваш докато не чуеш детонации
#2 кат чуеш детонации почваш леко да местиш аванса назад като периодично си замерваш конете- ша намаляват ма гледаш да не почнат да се свличат- ако това стане повтаряш #1 ма се спираш по-отрано преди да ти почнат детонациите.
#3 във един момент детонациите ша изчезнат, пробвай да обедниш още малко... (най-вероятно веднага ша излязат детонациите, ма се пробва все пак). вадиш 0.5 (буфер) и това ти е крайния максимален а/ф (и аванс) за wot за определения бензин.
та мисълта ми е че а/ф е важен, но различните двигатели ша детонират при различни а/ф. правило общо взето няма.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
бест торк? такова понятие при тунинга на сместа няма Smile не знам дори кво трябва да означава щото торк
абе не съм експерт но май има
. THE LEANEST A/F RATION THAT PRODUCES MAXIMUM TORQUE / POWER IS REFERRED TO AS "LEAN BEST TORQUE" WHICH IS USUALLY AROUND 13.3:1 A/F RATIO. THE RICHEST IS A A/F RATIO OF 11.5:1 "RICH BEST TORQUE". THE DIFFERENCE BETWEEN "LEAN BEST TORQUE" AND "RICH BEST TORQUE" CAN BE CLOSER AT HIGH ENGINE SPEEDS, SO THE BEST TARGET A/F RATIO FOR WOT USAGE IS BETWEEN 12.0 TO 12.5:1 A/F RATIO, THIS INSURES THE BEST PERFORMANCE AT WOT POWER UNDER ALL CIRCUMSTANCES.
еи тук има още по-въпроса
http://toyotaperformance.com/SDS_9.htm
П.С. ето какво друго изрових докато се рових из нет-а
On a naturally aspirated engine, you'll make best / safe power between 12.8-13.2. Vehicles running "power adders" will need to run a little richer, between 11.5-12.5 for best / safe power.
W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
мисълта ми е че всичко е относително и индивидуално. кога почва да детонира един двигател е резултат от толкова много параметри че няма 2 еднакви.
аз съм виждал атмосферен да чука на 12, друг да не чука на 14... виждал съм турбинирани да не чукат на 13.5 и такива дето от 11.5 нагоре са като дизели във високите...
та.. ползвайте тез числа като отправни точки, ма донагласяйте след това индивидуално.. "тунинг" нали точно това значи- "да се нагласи"
аз съм виждал атмосферен да чука на 12, друг да не чука на 14... виждал съм турбинирани да не чукат на 13.5 и такива дето от 11.5 нагоре са като дизели във високите...
та.. ползвайте тез числа като отправни точки, ма донагласяйте след това индивидуално.. "тунинг" нали точно това значи- "да се нагласи"

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
мисълта ми е че всичко е относително и индивидуално. кога почва да детонира един двигател е резултат от толкова много параметри че няма 2 еднакви.
аз съм виждал атмосферен да чука на 12, друг да не чука на 14... виждал съм турбинирани да не чукат на 13.5 и такива дето от 11.5 нагоре са като дизели във високите...
та.. ползвайте тез числа като отправни точки, ма донагласяйте след това индивидуално.. "тунинг" нали точно това значи- "да се нагласи"
100% съгласен

W201 - 190E
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
Сега - M103 3.0-12v @ 0.5 бара
Преди - M102 2.5-16v турбо (402м : 13.934 @ 0.5 бара , писта Божурище)
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани