Повечко тяга на S50B32
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
Повечко тяга на S50B32
Дайте идеи, намислил съм да повиша мощността на S50B32 ръчка.Да кажат знаещите:турбина или чарджър ще е по-добре.Значение има и финансовата страна-според един приятел чарджъра ще дойде по-поносимо
.

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Компресор от G-power.... http://www.youtube.com/watch?v=4AdMqTSGwbg
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Повечко тяга на S50B32
george45 написа:Дайте идеи, намислил съм да повиша мощността на S50B32 ръчка.Да кажат знаещите:турбина или чарджър ще е по-добре.Значение има и финансовата страна-според един приятел чарджъра ще дойде по-поносимо.
Точно обратното чарджъра ще ти излезе по-солено. Зависи какво искаш от колата. Чарджъра се ползва много на запад. Качва по-малко коне в сравнение с турбото. Има по-добър throttle response. Въртящият момент го използваш в по-голям диапазон, като обикновено имаш на разположение повечето от него още в ниските обороти. Като цяло чарджъра се води една идея по-надежден от турбото. Ако в крайна сметка решиш да слагаш чарджър, огледай за чарджър тип twin screw, не знам на бг как се превежда точно.
От друга страна турбото е по-евтино от чарджъра. Дава повече коне от чарджъра. Минуса тук е че се наблюдава т.нар. турбо лаг - забавяне докато почне да надува. Можеш да го избегнеш като подбереш подходяща турбина за да намалиш максимално въпросния лаг. Има и друг начин да го премахнеш въпросния лаг, но за него няма да ти обяснявам, че е доста скъпичко


Та ти си решаваш, но като се има впредвид, че ще го караш в БГ, а тука чарджърите не са много разпространени (да не кажа хич) и ако си с по-ограничен бюджет сложи си едно турбо с не много голям бууст и си свиркай. Това си е лично мое мнение де

Да пишеш после като сложиш, какво точно си сложил


Re: Повечко тяга на S50B32
xpl0d написа:george45 написа:Дайте идеи, намислил съм да повиша мощността на S50B32 ръчка.Да кажат знаещите:турбина или чарджър ще е по-добре.Значение има и финансовата страна-според един приятел чарджъра ще дойде по-поносимо.
Точно обратното чарджъра ще ти излезе по-солено. Зависи какво искаш от колата. Чарджъра се ползва много на запад. Качва по-малко коне в сравнение с турбото. Има по-добър throttle response. Въртящият момент го използваш в по-голям диапазон, като обикновено имаш на разположение повечето от него още в ниските обороти. Като цяло чарджъра се води една идея по-надежден от турбото. Ако в крайна сметка решиш да слагаш чарджър, огледай за чарджър тип twin screw, не знам на бг как се превежда точно.
От друга страна турбото е по-евтино от чарджъра. Дава повече коне от чарджъра. Минуса тук е че се наблюдава т.нар. турбо лаг - забавяне докато почне да надува. Можеш да го избегнеш като подбереш подходяща турбина за да намалиш максимално въпросния лаг. Има и друг начин да го премахнеш въпросния лаг, но за него няма да ти обяснявам, че е доста скъпичко. Има по-голямо разнообразие на турбини за BMW и във всеки един момент като ти скимне можеш да сложиш друго примерно по-голямо турбо от това с, което си в в даден момент примерно. Не знам доколко е важно, но аз ще го спомена. Ако възникне проблем с турбото ти примерно сдаде багажа, винаги можеш да вземеш същото турбо и да го смениш безпроблемно, без да е необходимо да сменяш каквото и да е друго в системата. Е ако сложиш по-голямо турбо може и да е необходимо
Докато ако чарджъра се прецака по някакъв начин, не можеш да го поправиш в 90% от случаите (ако не и повече) и трябва нов, а това е скъпо. Също ако в даден момент решиш, че чарджъра вече не ти достига и искаш повече мощност, единствената ти възможност е в смяната на ролката с друга такава, но с по-малък диаметър. Ефект има, но не могат да се очакват чудеса, та пак трябва да се гледа за нов чарджър и пак скъпо става.
Та ти си решаваш, но като се има впредвид, че ще го караш в БГ, а тука чарджърите не са много разпространени (да не кажа хич) и ако си с по-ограничен бюджет сложи си едно турбо с не много голям бууст и си свиркай. Това си е лично мое мнение де.
Да пишеш после като сложиш, какво точно си сложил
Можеш ли да препоръчаш какво по конкретно дъ търся.Или да ме насочиш към някой който ги отбира тия работи.
- xpl0d
-
-
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: Повечко тяга на S50B32
george45 написа:Можеш ли да препоръчаш какво по конкретно дъ търся.Или да ме насочиш към някой който ги отбира тия работи.
За чарджъри Active Autowerke, ESS Tuning, ама не знам кой ще ти го сложи тука в БГ. За турбо щом е БМВ колегите ти казаха търси лудия или потърси с търсачката тези които карат с охлюви могат да ти помогнат - Dizzel(Митко)-Бургас ако не се лъжа, Kelesha- Варна или Бургас,street force мисля и той правеше подобни неща.
Успех!

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
няма ли да е много голяма тая турбина за тоя мотор 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани