Повечко тяга на S50B32

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 18.12.2004
Пол: Мъж

Повечко тяга на S50B32

Мнение от george45 » 21 Мар 2009, 22:33

Дайте идеи, намислил съм да повиша мощността на S50B32 ръчка.Да кажат знаещите:турбина или чарджър ще е по-добре.Значение има и финансовата страна-според един приятел чарджъра ще дойде по-поносимо :roll:.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 21 Мар 2009, 23:24

Компресор от G-power.... http://www.youtube.com/watch?v=4AdMqTSGwbg


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Повечко тяга на S50B32

Мнение от xpl0d » 22 Мар 2009, 14:38

george45 написа:Дайте идеи, намислил съм да повиша мощността на S50B32 ръчка.Да кажат знаещите:турбина или чарджър ще е по-добре.Значение има и финансовата страна-според един приятел чарджъра ще дойде по-поносимо :roll:.


Точно обратното чарджъра ще ти излезе по-солено. Зависи какво искаш от колата. Чарджъра се ползва много на запад. Качва по-малко коне в сравнение с турбото. Има по-добър throttle response. Въртящият момент го използваш в по-голям диапазон, като обикновено имаш на разположение повечето от него още в ниските обороти. Като цяло чарджъра се води една идея по-надежден от турбото. Ако в крайна сметка решиш да слагаш чарджър, огледай за чарджър тип twin screw, не знам на бг как се превежда точно.
От друга страна турбото е по-евтино от чарджъра. Дава повече коне от чарджъра. Минуса тук е че се наблюдава т.нар. турбо лаг - забавяне докато почне да надува. Можеш да го избегнеш като подбереш подходяща турбина за да намалиш максимално въпросния лаг. Има и друг начин да го премахнеш въпросния лаг, но за него няма да ти обяснявам, че е доста скъпичко :D. Има по-голямо разнообразие на турбини за BMW и във всеки един момент като ти скимне можеш да сложиш друго примерно по-голямо турбо от това с, което си в в даден момент примерно. Не знам доколко е важно, но аз ще го спомена. Ако възникне проблем с турбото ти примерно сдаде багажа, винаги можеш да вземеш същото турбо и да го смениш безпроблемно, без да е необходимо да сменяш каквото и да е друго в системата. Е ако сложиш по-голямо турбо може и да е необходимо :D Докато ако чарджъра се прецака по някакъв начин, не можеш да го поправиш в 90% от случаите (ако не и повече) и трябва нов, а това е скъпо. Също ако в даден момент решиш, че чарджъра вече не ти достига и искаш повече мощност, единствената ти възможност е в смяната на ролката с друга такава, но с по-малък диаметър. Ефект има, но не могат да се очакват чудеса, та пак трябва да се гледа за нов чарджър и пак скъпо става.
Та ти си решаваш, но като се има впредвид, че ще го караш в БГ, а тука чарджърите не са много разпространени (да не кажа хич) и ако си с по-ограничен бюджет сложи си едно турбо с не много голям бууст и си свиркай. Това си е лично мое мнение де :D.
Да пишеш после като сложиш, какво точно си сложил :D
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 18.12.2004
Пол: Мъж

Re: Повечко тяга на S50B32

Мнение от george45 » 22 Мар 2009, 16:07

xpl0d написа:
george45 написа:Дайте идеи, намислил съм да повиша мощността на S50B32 ръчка.Да кажат знаещите:турбина или чарджър ще е по-добре.Значение има и финансовата страна-според един приятел чарджъра ще дойде по-поносимо :roll:.


Точно обратното чарджъра ще ти излезе по-солено. Зависи какво искаш от колата. Чарджъра се ползва много на запад. Качва по-малко коне в сравнение с турбото. Има по-добър throttle response. Въртящият момент го използваш в по-голям диапазон, като обикновено имаш на разположение повечето от него още в ниските обороти. Като цяло чарджъра се води една идея по-надежден от турбото. Ако в крайна сметка решиш да слагаш чарджър, огледай за чарджър тип twin screw, не знам на бг как се превежда точно.
От друга страна турбото е по-евтино от чарджъра. Дава повече коне от чарджъра. Минуса тук е че се наблюдава т.нар. турбо лаг - забавяне докато почне да надува. Можеш да го избегнеш като подбереш подходяща турбина за да намалиш максимално въпросния лаг. Има и друг начин да го премахнеш въпросния лаг, но за него няма да ти обяснявам, че е доста скъпичко :D. Има по-голямо разнообразие на турбини за BMW и във всеки един момент като ти скимне можеш да сложиш друго примерно по-голямо турбо от това с, което си в в даден момент примерно. Не знам доколко е важно, но аз ще го спомена. Ако възникне проблем с турбото ти примерно сдаде багажа, винаги можеш да вземеш същото турбо и да го смениш безпроблемно, без да е необходимо да сменяш каквото и да е друго в системата. Е ако сложиш по-голямо турбо може и да е необходимо :D Докато ако чарджъра се прецака по някакъв начин, не можеш да го поправиш в 90% от случаите (ако не и повече) и трябва нов, а това е скъпо. Също ако в даден момент решиш, че чарджъра вече не ти достига и искаш повече мощност, единствената ти възможност е в смяната на ролката с друга такава, но с по-малък диаметър. Ефект има, но не могат да се очакват чудеса, та пак трябва да се гледа за нов чарджър и пак скъпо става.
Та ти си решаваш, но като се има впредвид, че ще го караш в БГ, а тука чарджърите не са много разпространени (да не кажа хич) и ако си с по-ограничен бюджет сложи си едно турбо с не много голям бууст и си свиркай. Това си е лично мое мнение де :D.
Да пишеш после като сложиш, какво точно си сложил :D


Можеш ли да препоръчаш какво по конкретно дъ търся.Или да ме насочиш към някой който ги отбира тия работи.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1376
Регистриран на: 14.04.2008

Мнение от slatanic » 22 Мар 2009, 16:15

От колегите от форума ТОМ или лудия гсм!Иначе има доста скрити лимонки,но ако искат те да си се покажат! :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 22 Мар 2009, 18:35

Няколко теми по надолу има разискана абсолютно същата тема нашироко
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Повечко тяга на S50B32

Мнение от xpl0d » 22 Мар 2009, 21:23

george45 написа:Можеш ли да препоръчаш какво по конкретно дъ търся.Или да ме насочиш към някой който ги отбира тия работи.

За чарджъри Active Autowerke, ESS Tuning, ама не знам кой ще ти го сложи тука в БГ. За турбо щом е БМВ колегите ти казаха търси лудия или потърси с търсачката тези които карат с охлюви могат да ти помогнат - Dizzel(Митко)-Бургас ако не се лъжа, Kelesha- Варна или Бургас,street force мисля и той правеше подобни неща.
Успех!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 18.12.2004
Пол: Мъж

Мнение от george45 » 22 Мар 2009, 23:25

Tano написа:Няколко теми по надолу има разискана абсолютно същата тема нашироко


Не можах да ги видя тая тема за S50B32 мотора :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 14.07.2007
Кара: e46 ci

Мнение от misanthrope » 22 Мар 2009, 23:40

слагай турбо, кефа е неописуем
едно т3/т4 ще ти дойде екстра

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Мар 2009, 9:43

няма ли да е много голяма тая турбина за тоя мотор :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 23 Мар 2009, 10:08

има един колега който смени 2 мотора вече ,питай него как се монтира чарджър :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 23 Мар 2009, 10:41

Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook