Как се ползва нисък октан при голямо сгъстяване!?
Модератор: bum_bum
13 мнения
• Страница 1 от 1
Как се ползва нисък октан при голямо сгъстяване!?
Обръщам се към вещите в електрониката и чиптунинга с въпроса :Как при моторите при сгъстяване 11,5-12:1 ползват /по каталог/ 93-95 октана гориво? Това е при 95-2000 година мотори,а вече повечето ползват 98-100 октана , но ми е интересно как го постигат при това без да губят мощност?
хм.. по-високия октан ти позволява да имаш повече аванс на запалването което пък дава повече коне във високите.
като написах това - ти можеш да вървиш и със 83 бензин, но ще трябва да върнеш много аванса.. и ще загубиш коне ...
така че.. дефакто по-силния бензин дава повече коне...
като написах това - ти можеш да вървиш и със 83 бензин, но ще трябва да върнеш много аванса.. и ще загубиш коне ...
така че.. дефакто по-силния бензин дава повече коне...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
!
Ясно но щом ползват 95 октана при 12:1 сгъстяване и са върнали аванса как постигат 90% от сегашните мощности на моторите! А разхода им е същия , а и мощностите сега не се постигат само с електроника а и с механика ,така че доста магия са вкарали инженерите им!
Re: !
NESH написа:Ясно но щом ползват 95 октана при 12:1 сгъстяване и са върнали аванса как постигат 90% от сегашните мощности на моторите! А разхода им е същия , а и мощностите сега не се постигат само с електроника а и с механика ,така че доста магия са вкарали инженерите им!
Еее, дай примери за коли с 12:1 и 95 бензин. Аз мисля че няма

е21 345 0-402м 12.18


- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Technische Daten V8-Motor M60
.
.
.
Kompressionsdruck . . . M60B40 - 12-14:1 . . .
Ето ти пример
Не казвам, че в книжката пише, че трябва да върви с 95, ама някой питаше, та затва...
П.П. Сори, пак не се зачетох...
Не съм му гледал на мойто книжката, ама може и да пише, че с 95 може да върви... То през '94 имали ли са бензин 98? 
.
.
.
Kompressionsdruck . . . M60B40 - 12-14:1 . . .
Ето ти пример



П.П. Сори, пак не се зачетох...


Azrail написа:Technische Daten V8-Motor M60
.
.
.
Kompressionsdruck . . . M60B40 - 12-14:1 . . .
Ето ти примерНе казвам, че в книжката пише, че трябва да върви с 95, ама някой питаше, та затва...
![]()
П.П. Сори, пак не се зачетох...Не съм му гледал на мойто книжката, ама може и да пише, че с 95 може да върви... То през '94 имали ли са бензин 98?
Еее, отде тая степен бре



е21 345 0-402м 12.18


- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Абе тези данни от сигурен сайт ги взех, ама знае ли се, не се ли знае...
Е някой с книжка за Е34 да каже...

alx написа:хм.. по-високия октан ти позволява да имаш повече аванс на запалването което пък дава повече коне във високите.
като написах това - ти можеш да вървиш и със 83 бензин, но ще трябва да върнеш много аванса.. и ще загубиш коне ...
така че.. дефакто по-силния бензин дава повече коне...
Ама аз нищо не съм казал за аванс.




М/у другото съвсем наскоро обсъждахме темата покрай тунингите и аз оттам......
Azrail написа:Technische Daten V8-Motor M60
.
.
.
Kompressionsdruck . . . M60B40 - 12-14:1 . . .
Ето ти примерНе казвам, че в книжката пише, че трябва да върви с 95, ама някой питаше, та затва...
![]()
П.П. Сори, пак не се зачетох...Не съм му гледал на мойто книжката, ама може и да пише, че с 95 може да върви... То през '94 имали ли са бензин 98?
тая степен ( ако е степен ) защо е с различна стойност ? на различните цилиндри ли , как ?



Tsunami 300+ Drag Team
Tsunami 75+ Drag Team
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани