Изспускателни колектори
Модератор: bum_bum
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Изспускателни колектори
Здравейте
от извстно време имам проблем с изспускателните колектори (скъсана е заварката към фланеца и трещи здраво)
Колата ми е с двигател 184S1 и в момента колекторите са едни закръглени от всеки цилиндър излиза тръба която прави полукръг след което се съединявата два по два (сори за обяснението) но на всякъде където търся има само обикновенни колектори
Каква е разликата м/у моите и обикновенни колектори и ако сложа обикновенни сте се промени ли работата на двидателя
от извстно време имам проблем с изспускателните колектори (скъсана е заварката към фланеца и трещи здраво)
Колата ми е с двигател 184S1 и в момента колекторите са едни закръглени от всеки цилиндър излиза тръба която прави полукръг след което се съединявата два по два (сори за обяснението) но на всякъде където търся има само обикновенни колектори
Каква е разликата м/у моите и обикновенни колектори и ако сложа обикновенни сте се промени ли работата на двидателя
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: Изспускателни колектори
Venci_ii написа:Здравейте
от извстно време имам проблем с изспускателните колектори (скъсана е заварката към фланеца и трещи здраво)
Колата ми е с двигател 184S1 и в момента колекторите са едни закръглени от всеки цилиндър излиза тръба която прави полукръг след което се съединявата два по два (сори за обяснението) но на всякъде където търся има само обикновенни колектори
Каква е разликата м/у моите и обикновенни колектори и ако сложа обикновенни сте се промени ли работата на двидателя
като гледам на снимката твойто бмв е 518ис тоест двигателя ти е 1,8 16 клапана от тук следва че входа и изхода на главата откъм клапаните не е кръг а е елипса от там и фланеца на изпускателната генерация също има четири елипсовидни отвора в които са вкарани и заварени тръбите на генерацията.
ако някой ти е казвал 4е от обикновенна 518-ка или 318-ка ще пасне , не няма как да стане първо 4е генерацията е чугунена и второ отворите на фланеца са кръгли а не елипсовидни ,отделно че може и да не паснат щпилките
Имаш две възможности , да купиш втора ръка цяла генерация (аз имам такава 150лв струва ) другата е твойта да се свали от мотора и да се качи на някоя свалена глава и така в натегнато състояние се заваряват

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:И дори когато колекторите са затегнати към главата пак се изкривяват при заваряне
е така де ама после като изчакаш да изстинат и ги свалиш от едната глава и ги сложиш на другата няма проблем
така направихме на мойте колектори с бате ти Киро-Bavareca
ludiagsm написа:TOM написа:И дори когато колекторите са затегнати към главата пак се изкривяват при заваряне
е така де ама после като изчакаш да изстинат и ги свалиш от едната глава и ги сложиш на другата няма проблем
така направихме на мойте колектори с бате ти Киро-Bavareca
... абе те стават , верно ама вземи и ги погледни по-хубаво или ги занеси на плосък шлайф и ще разбереш. Аз ги правя по по-сложния



е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
TOM написа:
... абе те стават , верно ама вземи и ги погледни по-хубаво или ги занеси на плосък шлайф и ще разбереш. Аз ги правя по по-сложнияначин защото винаги има усукване. И защото не ми се разглобява повторно
![]()
ок кажи тогава как точно ги правиш
- Venci_ii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 8.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 325xi
Днес ми завариха колекторите ама колко време ще изкара никои не знае. Предлагат ми да ми направят по моят нов ама дали ще стане добре? На някой правили ли са му изспускателни колектори ? Да не шуми след това?
TOM написа:Както казваш, по същия начин. Само че СЛЕД заварките е задължително да се шлайфа прилепящата повърхност на фланците. Така колектора прилепя добре към гарнитурите и главата без да се създава излишно напрежение.
и моите беха на плоския шлаиф


DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

DA WOLF написа:TOM написа:Както казваш, по същия начин. Само че СЛЕД заварките е задължително да се шлайфа прилепящата повърхност на фланците. Така колектора прилепя добре към гарнитурите и главата без да се създава излишно напрежение.
и моите беха на плоския шлаиф![]()
Ама според снимките които беше пуснал, плоския шлайф нещо беше подранил


е21 345 0-402м 12.18


- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани