Някой правил ли е полиране на колектора?
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Тошко Цунамито що не се обади тогава на Дайнан да им каже, че се занимават с глупости
Фирма, която прави тунинг от 1979г се занимава да прави тия неща и залага името си зад тях, а тука Тошко Цунамито и едикой си квартален майстор казали, че няма смисъл и затва значи не струва.
Ей затва ще си останем на тва дередже, Оксам казва, че в Англия го правят, тука казват- смени матора.. да ама в Бимерфорумс съм виждал дино на атмосферна 28- ца със 260 коня, а в тоя форум сигурно се броят на пръстите на ръката колите над 250 коня.
Иначе на приказки сме много силни, докато не излязат разни опели, нисани, голфове и т.н. да ни опукат като шкембе в дувар. А като излезе някое бмв да им се опъне щото собственика му е вложил нещо в него се почва- ама то не е 20- ка, ама той има турбина, ама той незнам кво си...
Само да припомня великите капацитети, дето казаха, че валовете ми посмъртно няма да влязат в мотора .. еми влязоха като у тях си, тъй че да ме прощава Тошко Цунамито и сие ама на новия мотор аз ще си портна дросела, ако да няма ефект.

Фирма, която прави тунинг от 1979г се занимава да прави тия неща и залага името си зад тях, а тука Тошко Цунамито и едикой си квартален майстор казали, че няма смисъл и затва значи не струва.
Ей затва ще си останем на тва дередже, Оксам казва, че в Англия го правят, тука казват- смени матора.. да ама в Бимерфорумс съм виждал дино на атмосферна 28- ца със 260 коня, а в тоя форум сигурно се броят на пръстите на ръката колите над 250 коня.
Иначе на приказки сме много силни, докато не излязат разни опели, нисани, голфове и т.н. да ни опукат като шкембе в дувар. А като излезе някое бмв да им се опъне щото собственика му е вложил нещо в него се почва- ама то не е 20- ка, ама той има турбина, ама той незнам кво си...
Само да припомня великите капацитети, дето казаха, че валовете ми посмъртно няма да влязат в мотора .. еми влязоха като у тях си, тъй че да ме прощава Тошко Цунамито и сие ама на новия мотор аз ще си портна дросела, ако да няма ефект.
Аз не разбирам са вие нещо се доказвате ли или кво с тия работи
сичко е въпрос на пари , аз карам нисан щото за 300лева тунинг влезнах в ниски 14-ки , ти с 10 бона ше направиш 280 коньова 28-ца и голем праз, кат за тия пари си можел да караш 320 коня М-ка само че без хиляди проблеми нерви и разправии.
Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл.

Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл.


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
E аз па вместо е46- ца или е90 си купих е36 щото най ме кефи
Колко пари и колко коня няма значение, стига да можеш да си го позволиш и да те кефи резултата. Вярно е, че за парите, които съм налял аз и не само аз, а още много хора тук можехме да караме М- ки, но пък 100 пъти по- готино е сам да си направиш нещо, дори и да сгрешиш, дори и да падаш от пъти по- евтина и смотана кола. А проблемите, нервите и разправиите за мен и за много още хора са част от удоволствието от цялата работа, защото така се учи нещо
А Дайнан правят тунинг на 318ис

Колко пари и колко коня няма значение, стига да можеш да си го позволиш и да те кефи резултата. Вярно е, че за парите, които съм налял аз и не само аз, а още много хора тук можехме да караме М- ки, но пък 100 пъти по- готино е сам да си направиш нещо, дори и да сгрешиш, дори и да падаш от пъти по- евтина и смотана кола. А проблемите, нервите и разправиите за мен и за много още хора са част от удоволствието от цялата работа, защото така се учи нещо

А Дайнан правят тунинг на 318ис

- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Oyama написа:Аз не разбирам са вие нещо се доказвате ли или кво с тия работисичко е въпрос на пари , аз карам нисан щото за 300лева тунинг влезнах в ниски 14-ки , ти с 10 бона ше направиш 280 коньова 28-ца и голем праз, кат за тия пари си можел да караш 320 коня М-ка само че без хиляди проблеми нерви и разправии.
Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл.
я ме светни с 300 лева какъв тунинг си направил на СА18ДЕТ-а за да дадеш 14.2? защото гледах един Р33 ГТС-Т с 283 коня който ги даваше и му трябваха малко повече части от тези които ще ти стъпят на 300лв (не е чак толкова по-тежък) хмм и като толкова ги разбираш тунингите защо още не си с СР20ДЕТ или РБ26ДЕТТ, нещо чувам че този твоя матор хич не струвал и след 250 коня му трябвали повечко пари отколкото струва цялата кола, или тук хората ги сменят щото нямат спец като тошко да им бае





- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
oxam написа:Oyama написа:Аз не разбирам са вие нещо се доказвате ли или кво с тия работисичко е въпрос на пари , аз карам нисан щото за 300лева тунинг влезнах в ниски 14-ки , ти с 10 бона ше направиш 280 коньова 28-ца и голем праз, кат за тия пари си можел да караш 320 коня М-ка само че без хиляди проблеми нерви и разправии.
Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл.
я ме светни с 300 лева какъв тунинг си направил на СА18ДЕТ-а за да дадеш 14.2? защото гледах един Р33 ГТС-Т с 283 коня който ги даваше и му трябваха малко повече части от тези които ще ти стъпят на 300лв (не е чак толкова по-тежък) хмм и като толкова ги разбираш тунингите защо още не си с СР20ДЕТ или РБ26ДЕТТ, нещо чувам че този твоя матор хич не струвал и след 250 коня му трябвали повечко пари отколкото струва цялата кола, или тук хората ги сменят щото нямат спец като тошко да им бае
Не смятам да пиша за моя нисан тука, има си нисан форум. Но кат гледам кви ги пишеш явно не си в час изобщо, РБ серията е същия мотор като моя само че с два цилиндъра повече, хората редовни на божура сигурно знаят Гази с неговия 200сх - сигурно 3-4 години подред дава високи 12-ки с същия сетъп като моя само където има и нитро, сам си прави изводите колко струва мотора.


- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Oyama написа:oxam написа:Oyama написа:Аз не разбирам са вие нещо се доказвате ли или кво с тия работисичко е въпрос на пари , аз карам нисан щото за 300лева тунинг влезнах в ниски 14-ки , ти с 10 бона ше направиш 280 коньова 28-ца и голем праз, кат за тия пари си можел да караш 320 коня М-ка само че без хиляди проблеми нерви и разправии.
Фирмите дайнам майвам и прочие не правят тунек на 316-ки и 518-ки , щото тошко цунамите или некой като него верно седи там и им дава акъл.
я ме светни с 300 лева какъв тунинг си направил на СА18ДЕТ-а за да дадеш 14.2? защото гледах един Р33 ГТС-Т с 283 коня който ги даваше и му трябваха малко повече части от тези които ще ти стъпят на 300лв (не е чак толкова по-тежък) хмм и като толкова ги разбираш тунингите защо още не си с СР20ДЕТ или РБ26ДЕТТ, нещо чувам че този твоя матор хич не струвал и след 250 коня му трябвали повечко пари отколкото струва цялата кола, или тук хората ги сменят щото нямат спец като тошко да им бае
Не смятам да пиша за моя нисан тука, има си нисан форум. Но кат гледам кви ги пишеш явно не си в час изобщо, РБ серията е същия мотор като моя само че с два цилиндъра повече, хората редовни на божура сигурно знаят Гази с неговия 200сх - сигурно 3-4 години подред дава високи 12-ки с същия сетъп като моя само където има и нитро, сам си прави изводите колко струва мотора.
мързи ме да търся темите за това колко точно сток е мотора на Гази и какъв му е сетъпа, ама едва ли ще се побере в твоя бюджет от 300 лв. моля те пусни ми на лично линк към някоя тема с това какво е правено по твоя нисан че не ми се регистрира в нисан форума само за да им ползвам търсачката




- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
такаааа, получих лично от Ояма за което много благодаря, бюджетът му е далеч от 300 лв но колата е добре направена и нищо чудно че дава 14.1, също за парите които са вкарани не може да се направи (или доста трудно) толкова вървящо БМВ, но това си го знаем, все пак е турбо кола...
както и да е много се отплеснахме от темата и се надявам като има скоро портван дросел да покажа. поздрави
както и да е много се отплеснахме от темата и се надявам като има скоро портван дросел да покажа. поздрави




- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Последно колектора хубаво ли е да се полира и той ? Четох някой теми който не го препоръчват, но си противоречат, някой казват, че за карбуратор не трябва да се прави някой за пълна инжекция.
А я аз да попитам нещо горе-долу по темата
Като четох темата за е30 м3 някои споменаваше за кола правена за ринга с двг от М1 и дросели не с пеперуди ами вертикално отварящи се.Тва трябва да представлява нещо като на дъртите мотори карборатора,дросела е такъв.Та кви са му предимствата на тоя дросел пред нормалния с пеперуда?
Аз само се сещам за това че пеперудата макар и напълно отворен пак стои на пътя на входящия поток а онова няма кво да седи на пътя на потока при 100% газ

Като четох темата за е30 м3 някои споменаваше за кола правена за ринга с двг от М1 и дросели не с пеперуди ами вертикално отварящи се.Тва трябва да представлява нещо като на дъртите мотори карборатора,дросела е такъв.Та кви са му предимствата на тоя дросел пред нормалния с пеперуда?
Аз само се сещам за това че пеперудата макар и напълно отворен пак стои на пътя на входящия поток а онова няма кво да седи на пътя на потока при 100% газ

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
Nightmare написа:А я аз да попитам нещо горе-долу по темата![]()
Като четох темата за е30 м3 някои споменаваше за кола правена за ринга с двг от М1 и дросели не с пеперуди ами вертикално отварящи се.Тва трябва да представлява нещо като на дъртите мотори карборатора,дросела е такъв.Та кви са му предимствата на тоя дросел пред нормалния с пеперуда?
Аз само се сещам за това че пеперудата макар и напълно отворен пак стои на пътя на входящия поток а онова няма кво да седи на пътя на потока при 100% газ
Това бях аз - дроселите се плъзгат, като шлюз на напоителен канал. Основното предимство е точно това, което си описал.
Основният недостатък е, че при прикрехнато състояние на дросела, въздухопотокът е по-завихрен и в резултат двигателят работи по-неравномерно. При състезателна кола, това не е проблем, защото повечето време си на широко отворен тротъл, на улицата е малко гадно

Има и трети вид тротъли, които са разпространени в авиацията. При тях пеперудата е като бленда в обектива на фотоапарат. Позволява "мапване" във всякакав режим на работа, въздушния поток "тече" почти без пречки, но и цената е стряскаща. Виждал съм ги на "Кейтърам" с мотор от Опел Астра 2.0 16в (Ц20) с около 260кс...
Power is Nothing Without Insanity
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани