Газов инжекцион Бардолини.
Модератор: bum_bum
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Вероятно говорите за бензиновите инжектори, защото дюзата се изполват при дизеловите двиатели и то при HtD(i)-то (помпа-дюза). Иначе инжекторите се запушват не от картерните газове. На практика те не влияят на инжекторите. Инжекторите се прецакват от прегряване, защото бензина ги охлажда и смазва едновременно. След като ГИ се включи бенз. инжектори престават да работя и ако прекалено дълго не работят реленцата вътре клеясват. Иначе, трудно може да се търси логика между газовто ГИ и бенз. инжектори.
По принцип българския бензин е нискокачествен и от там се запушват инжекорите.
Най-тежък е проблема с common-rail там няма газ а при тях инжекоторите се запушват много често почти всеки 50 хил. км. Попитайте някой приемчик на Опел Булвария или Форд Мото Пфое или пък на Тойота. Говоря за чисто нови автомобили и лично наблюдение.
По принцип българския бензин е нискокачествен и от там се запушват инжекорите.
Най-тежък е проблема с common-rail там няма газ а при тях инжекоторите се запушват много често почти всеки 50 хил. км. Попитайте някой приемчик на Опел Булвария или Форд Мото Пфое или пък на Тойота. Говоря за чисто нови автомобили и лично наблюдение.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Еййй, без да се обиждаш ама това дето го написа са пълни глупостиvodach написа:Иначе инжекторите се запушват не от картерните газове. На практика те не влияят на инжекторите. .





е21 345 0-402м 12.18


17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани