Газов инжекцион Бардолини.

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 281
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: София, Люлин
Кара: Е34 1.8
Мечтае да кара: Е39 2.5 D

Мнение от vodach » 26 Дек 2008, 15:24

Вероятно говорите за бензиновите инжектори, защото дюзата се изполват при дизеловите двиатели и то при HtD(i)-то (помпа-дюза). Иначе инжекторите се запушват не от картерните газове. На практика те не влияят на инжекторите. Инжекторите се прецакват от прегряване, защото бензина ги охлажда и смазва едновременно. След като ГИ се включи бенз. инжектори престават да работя и ако прекалено дълго не работят реленцата вътре клеясват. Иначе, трудно може да се търси логика между газовто ГИ и бенз. инжектори.
По принцип българския бензин е нискокачествен и от там се запушват инжекорите.
Най-тежък е проблема с common-rail там няма газ а при тях инжекоторите се запушват много често почти всеки 50 хил. км. Попитайте някой приемчик на Опел Булвария или Форд Мото Пфое или пък на Тойота. Говоря за чисто нови автомобили и лично наблюдение.
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 26 Дек 2008, 22:33

vodach написа:Иначе инжекторите се запушват не от картерните газове. На практика те не влияят на инжекторите. .
Еййй, без да се обиждаш ама това дето го написа са пълни глупости :!: Това сам ли си го установил или си го прочел някъде :?: Да си отговоря аз....прочел си го някъде ;) Когато караш на газ картерните газове ЯКО полепват и запушват инжекторите :!: Жалко че не съм в БГ иначе щах да ти снимам десетина дюзи да видиш дали не се запушват от картерните ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook