Какъв спортен филтър да избера за малък двигател?
Модератор: bum_bum
8 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Какъв спортен филтър да избера за малък двигател?
Ще слагам конусовиден филтър на една кола 1200 кубика, интересувам се с какъв филтър ще постигна звук(конусовиден ще е филтъра) С по-малък или по-голям? Аз по пътя на логиката мисля че ще е по-добре с по-малкия
Ще помоля да не се пишат безсмислици, трябва ми точен отговор, защото довечера ще купувам...

Ще помоля да не се пишат безсмислици, трябва ми точен отговор, защото довечера ще купувам...
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
За звука от значение е каква тръба ще сложиш след филтъра.Иначе аз бих взел по-големия филтър и тръба от неръждаема стомана или алуминий. 

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Сложи плосък филтър. Конус на малък двигател =
(Малък е всичко под 3 литра). Звука можеш да го подобриш като отвориш малко кутията на филтъра - входящите тръби можеш да ги махнеш или да изрежеш малки дупки в нея, стига да са преди филтъра! Трябва да си направиш и малко термо-изолация, но ако оставиш кутията, най-вероятно тя самата ще си служи за термоизолация от двигателя. Каквото и да правиш, не слагай конус - няма смисъл.

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ба ти ни смаза целия форум с това "малък е всичко под 3л."
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Сложих го, направо има нечовешки ефект, взех малък фитър, стори ми се че е достатъчен, и една огромна тръба за сега. Сега като барнеш газта веднага потегля и има много по-голям ряз. Колата има и спортно гърне и неговия звук значително се промени, сега не бучи неприятно, ами ръмжи, абе много се кефя 

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Честито!
Сега, ако искаш да изкараш още малко звук от интейка, можеш да резнеш малко дупки по кутията на филтъра - само гледай да са от студената страна и да са преди филтъра.
Това за 3те литра не съм си го измислил, просто е ненужно за по-малки двигатели да слагаш конусен филтър. След филтъра имаш следните неща: флоу-метър (AFM), дроселова клапа (тротъл боди), интейк манифолд, портове на главата, клапани. Филтъра е последното нещо, което задушава двигателя. Виж, на 4.4 двигателя в едно БМВ 540 определено се усеща разликата със спортен филтър при обороти над 4000 - но това е защото смуче въздух колкото две и половина 320ки
А като сравниш филтъра му по площ с този на 3ката е почти същия.
Та тънката ми мисъл е, че някои двигатели просто не се нуждаят от такъв филтър - само ще си дадете парите за конус, че после за топлинен екран, тръби и прочее. Ако искаш звука и две-три кончета, слагай плоския филтър и го мий всеки месец - за по-голям ефект са нужни по-радикални промени от смяната на един филтър

Това за 3те литра не съм си го измислил, просто е ненужно за по-малки двигатели да слагаш конусен филтър. След филтъра имаш следните неща: флоу-метър (AFM), дроселова клапа (тротъл боди), интейк манифолд, портове на главата, клапани. Филтъра е последното нещо, което задушава двигателя. Виж, на 4.4 двигателя в едно БМВ 540 определено се усеща разликата със спортен филтър при обороти над 4000 - но това е защото смуче въздух колкото две и половина 320ки

Та тънката ми мисъл е, че някои двигатели просто не се нуждаят от такъв филтър - само ще си дадете парите за конус, че после за топлинен екран, тръби и прочее. Ако искаш звука и две-три кончета, слагай плоския филтър и го мий всеки месец - за по-голям ефект са нужни по-радикални промени от смяната на един филтър

- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Тя е с тиган колата, вързал съм интейка към дупката откъдето смуче тигана, та няма как да бода дупки 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани