температура на маслото
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
температура на маслото
искам да следя температурата на маслото и си търся подходящ датчик и ''часовник '':) който да мога да монтирам на таблото пред скоростния лост . Купих си манометри единия е до 2,5 бара за налягането в смукателния колектор 15лв, другия е до 10 бара за налягането на маслото пак 15 лв.
искам да ги монтирам и трите на един ред
Казахами че някои алфи имали такъв датчик, чудя се в автоморгата при италиянеца дали има
искам да ги монтирам и трите на един ред
Казахами че някои алфи имали такъв датчик, чудя се в автоморгата при италиянеца дали има

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
днес си купих комплект от лада за налягънето, утре (пак от лада ) за температурата на водата ,а аз ще го използвам за температурата на маслото (до 130 градуса е)
пп: ще трябва да си поиграя с циферблатчетата да ги променя малко , така ,че да не си личи от каква кола са
че ме е срам

пп: ще трябва да си поиграя с циферблатчетата да ги променя малко , така ,че да не си личи от каква кола са




- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Луд, гледай да не минаваш 130-140 градуса C на маслото. Водата трябва да е около 100те при върхови натоварвания. Прати снимки като ги направиш 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
kay написа:Луд, гледай да не минаваш 130-140 градуса C на маслото.
знам нали затова слагам масления радиатор е все пак ако подмине 120 целзий ще връщам газта ,но много хора твърдят че 120 е нормално за мотул 6100 примерно
kay написа: Прати снимки като ги направиш![]()
задължително
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
На пистата на горещ ден 130 е горе-долу нормална температура за Н/А кола, и хубаво масло не трябва да има проблем с нея.
PS. Ето една идея къде да сложиш допълнителните "часовници" да ги виждаш по-лесно:

PS. Ето една идея къде да сложиш допълнителните "часовници" да ги виждаш по-лесно:

Последна промяна kay на 18 Окт 2004, 20:28, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
ludiagsm написа:но много хора твърдят че 120 е нормално за мотул 6100 примерно
То за твойто каране не си ли иска 8100?

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
ми незнам да ти кажа честно не съм чувал за 8100 , а и много хора се заблуждават например двама приятели си говорят: -Ти доволен ли си от маслото да супер е
е да де ама как разбра , ми как като не му е блокирал мотора така
вси4ко опира до рекламката но има макар и косвено с уредите за налягане и температура на маслото може да се прецени горе долу дали маслото което използваме е читаво или не .
като запалите колата каква е температурата на маслото и съответно налягането на ниски обороти , както и след като сте я ръ4кали здраво веднага след това спирате и гледате на ниски обороти колко е температурата и налягането на маслото
записвате си данните после сипвате уж перфектното масло и пак от4итате температура и налягане , е тогава вече може да говорите 4е сте доволни или не от дадена марка или тип масло

е да де ама как разбра , ми как като не му е блокирал мотора така

вси4ко опира до рекламката но има макар и косвено с уредите за налягане и температура на маслото може да се прецени горе долу дали маслото което използваме е читаво или не .
като запалите колата каква е температурата на маслото и съответно налягането на ниски обороти , както и след като сте я ръ4кали здраво веднага след това спирате и гледате на ниски обороти колко е температурата и налягането на маслото
записвате си данните после сипвате уж перфектното масло и пак от4итате температура и налягане , е тогава вече може да говорите 4е сте доволни или не от дадена марка или тип масло
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани