температура на маслото

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

температура на маслото

Мнение от ludiagsm » 17 Окт 2004, 13:05

искам да следя температурата на маслото и си търся подходящ датчик и ''часовник '':) който да мога да монтирам на таблото пред скоростния лост . Купих си манометри единия е до 2,5 бара за налягането в смукателния колектор 15лв, другия е до 10 бара за налягането на маслото пак 15 лв.


искам да ги монтирам и трите на един ред


Казахами че някои алфи имали такъв датчик, чудя се в автоморгата при италиянеца дали има :?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Окт 2004, 18:29

днес си купих комплект от лада за налягънето, утре (пак от лада ) за температурата на водата ,а аз ще го използвам за температурата на маслото (до 130 градуса е)


пп: ще трябва да си поиграя с циферблатчетата да ги променя малко , така ,че да не си личи от каква кола са :) че ме е срам :oops: :oops: :oops:

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 18 Окт 2004, 19:31

Луд, гледай да не минаваш 130-140 градуса C на маслото. Водата трябва да е около 100те при върхови натоварвания. Прати снимки като ги направиш ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 18 Окт 2004, 20:11

kay написа:Луд, гледай да не минаваш 130-140 градуса C на маслото.

знам нали затова слагам масления радиатор е все пак ако подмине 120 целзий ще връщам газта ,но много хора твърдят че 120 е нормално за мотул 6100 примерно

kay написа: Прати снимки като ги направиш ;)



задължително

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 18 Окт 2004, 20:23

На пистата на горещ ден 130 е горе-долу нормална температура за Н/А кола, и хубаво масло не трябва да има проблем с нея.

PS. Ето една идея къде да сложиш допълнителните "часовници" да ги виждаш по-лесно:

Изображение
Последна промяна kay на 18 Окт 2004, 20:28, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 18 Окт 2004, 20:24

ludiagsm написа:но много хора твърдят че 120 е нормално за мотул 6100 примерно


То за твойто каране не си ли иска 8100? :cop:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 19 Окт 2004, 18:14

ми незнам да ти кажа честно не съм чувал за 8100 , а и много хора се заблуждават например двама приятели си говорят: -Ти доволен ли си от маслото да супер е :)

е да де ама как разбра , ми как като не му е блокирал мотора така :)



вси4ко опира до рекламката но има макар и косвено с уредите за налягане и температура на маслото може да се прецени горе долу дали маслото което използваме е читаво или не .


като запалите колата каква е температурата на маслото и съответно налягането на ниски обороти , както и след като сте я ръ4кали здраво веднага след това спирате и гледате на ниски обороти колко е температурата и налягането на маслото


записвате си данните после сипвате уж перфектното масло и пак от4итате температура и налягане , е тогава вече може да говорите 4е сте доволни или не от дадена марка или тип масло

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook