направи си сам - пулнене на силиконов съедините

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

направи си сам - пулнене на силиконов съедините

Мнение от mitak_o » 01 Сеп 2004, 21:16

вижте това http://members.rennlist.com/blueshark/page13.html
целия въпрос , поне за мене е от каде такова силиконово масло? кажете има ли някаде по софия. Аз напълних един съединител с глицерин и става , обаче глицерина силно абсорбира влагата и това не е добе требва си масълс! в USA e тва - Тоyota silicone oil, part number 08816-03001 а в BG?
ако някой знае каде има такова масло ( а не може да няма някаде ) да свтне !
Изображение

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 02 Сеп 2004, 7:14

Аз лично се съмнявам че ще има ефект. Щом маслото е излязло веднъж покраи буталцето значи има износване и ще излезе и другото масло. Пробвал съм с м 10 д и ефект имаше за първите 5 минути.
Това е се едно да напълниш изпуснали амортесиори без да смениш семерингите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 22.07.2004

Мнение от Bimmer » 04 Окт 2004, 17:26

Какво буталце бе човек... :dunno:


от каде такова силиконово масло?


Ами става това което е от старите факсове (едни грамадни шкафове) Ricoh и Motorola
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 04 Окт 2004, 17:37

Кажи ми вискозитет на силиконовото масло и ще видим какво може да намерим :wink:

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 04 Окт 2004, 17:55

Махайте ги тез перки - електрическа върши много по добра работа а и има разлика във вървенето според мен колкото от чип :shock:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

бай печатар
Аватар
Мнения: 2207
Регистриран на: 26.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 525tds-A
Мечтае да кара: Е38 728i

Мнение от NeoPrint » 04 Окт 2004, 18:36

Aз съм за ел.перките,но къде има /ако има въобще у нас/ готови китове? Имам предвид ел.перка+датчик за t+регулируемо реле на колко t да включва.Някаква идея за цена?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 04 Окт 2004, 18:49

то имаше някъв начин да си направиш перката на климатика да се включва когато загрее а тази да я махнеш ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 04 Окт 2004, 18:50

на компакта на митака quickzole има ел перка фабрично , или нова от дару зимаш и датчик за температурата го слага6 някъде или от някоя морга

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 04 Окт 2004, 22:11

Ел. перки имат всички дето са с климатици. Включва се винаги като работи климатика, или пък на определена температура и налягане на водата (датчика е в горната част на радиатора). Аз също съм на мнение, че вършат по-добра работа от тази другата, щото това лято отидох и се върнах (връщах се 6 часа и половина заради задръствания) до морето на климатик, с неработещо виско и с 3.5 литра вода (вместо 6.5 литра) и стрелката на температурата не ми мръдна и на милиметър от прословутото 12 часа и 1 минута. 8)

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 13 Окт 2004, 12:26

Bimmer написа:Какво буталце бе човек... :dunno:


от каде такова силиконово масло?


Ами става това което е от старите факсове (едни грамадни шкафове) Ricoh и Motorola


кажи каде във факсовете има масло , виси ми един епсон в нас и ше го разпердуша веднага ао знам че има нещо в него, иначе е голям колкото 21 инчов монитор, и друго да те питам , ако си пълнил -> колко милилитра масълс събира виското ? аре даи инфо да се занимавам с нещо 10Х
Изображение

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 13 Окт 2004, 19:14

абе отивате в моргата и питатате за датчици за температурата коитоседът в маркучаите. Връзваш перката към него и готово. :D :D :D :D :D

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 13 Окт 2004, 20:24

Абе най добре е зимата направо да я махнете перката.....чувал съм че дава някой друг КОН :lol: някъде имах и дино рън с и без перка, разликата беше осезаема :roll:
Изображение Изображение Изображение Изображение

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook