Chip-ът, има ли смисъл....
Модератор: bum_bum
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Още никой не е отговорил на тези въпроси:
Благодаря за заинтересоваността....тук има много хора, които са в час в тази сфера
Ще се покачи ли разхода на горивотоАко отида в Дару и ми правят DME, ще бъдат ли резултатите реални (а ще могат ли да излезнат въобще някви резултати или ще даде грешка)
![]()
Благодаря за заинтересоваността....тук има много хора, които са в час в тази сфера

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
gazzzar написа:Още никой не е отговорил на тези въпроси:
Ще се покачи ли разхода на горивото![]()
100% не !
May the BMW force be with you!
с чип от 200лв определено не се покачи разхода
а иначе когато ходих на диагностика и трябваше да сменя датчик на коляновия вал ми се наложи да върна оргиналния чип за да могат да разчетат грешките ... поне така ми казаха от сервиза, но специално на този сервиз не може много да им се вярва
а в Найс кар като разбраха че съм сменял чипове ... а бе за тях такова нещо е недопустимо


а иначе когато ходих на диагностика и трябваше да сменя датчик на коляновия вал ми се наложи да върна оргиналния чип за да могат да разчетат грешките ... поне така ми казаха от сервиза, но специално на този сервиз не може много да им се вярва




- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
за сименсчето нямаме чипчета сори , има вариант да смениш цялото ецу с такова на Бош , но доста скъпо ще се върже
, по добре верно дай паричките за по-добра ауспухова и смукателна система може да помислиш също и за друга външна с по-голям дебит бензинова помпа както и за дюзи с по голям дебит, тогава може да усетиш осезаема разлика ама като се видим на ЕКО може да си поговорим

- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Благодаря много! Аз ходих да проверя(при Ники Златков) колко би ми излезнала една нова разплетена генерация и..............резултата беше 1200 евро, много пари ми се вижда!
ПС: Кажете нещо за Digital Tuning (до Impas 56), свясни ли са им чипвете и тн.....
ПС: Кажете нещо за Digital Tuning (до Impas 56), свясни ли са им чипвете и тн.....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
grnka написа:хех..тръгнахте от оригинален чип за 500 евро
абе пич кво значи "оригинален чип"


Gаzzzar мани го ники златков ше ти съдере триста кожи...
За дигитал тюнинг ми е казвал Цецо (синята М3 Е36) че
работели добре момчетата, ма за какво иде реч, нямам
си и на идея защото не съм проверявал лично...
Защо ти е всъщност разплетена генерация

За мен най-добрия вариянт за М52-ката си остава
уголемени изходящи колектори + изправяне на тръбите
+ гърне (ма не турско) колата ще се отпуши, а и няма да се
базикаш с електрониката


- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
gazzzar написа:Благодаря много! Аз ходих да проверя(при Ники Златков) колко би ми излезнала една нова разплетена генерация и..............резултата беше 1200 евро, много пари ми се вижда!
ПС: Кажете нещо за Digital Tuning (до Impas 56), свясни ли са им чипвете и тн.....
Чиповете са има много добри, един приятел си куи за Пежо 605 Турбо дизел, направо литна. За коли реди 96-а година май беше има отстъпка и чиповете са около 800 лева, ама теб не те хваща отстъката

Иначе пичовете са много свестни и си разбират от работата !
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
dr-who написа:ама не в КРАФТ щото аз не съм им фен, ами в М-Комплект
Не бих ви препоръчал такава процедура в М- Комплект, завалиите там в най- новия сервиз цифтом и словом 6 часа ми сменяха маслото, тоя дето поръчваше филтрите не правеше никаква разлика м/у 318тдс и 318ис и съответно поръчва различно модели за ис, вместо за тдс. После както и да се опитваха не успяха да занулят ойл сървиза, а някъв там разбирач- шеф във форумът им ми каза, че са го занулили, но аз не виждам добре или не разбирам ...

Малко ОТ, но сервиза според мен не струва.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Тук ставаше дума за сервиза за ауспуси на М-Комплект, който се намира на Околовръстното и определено хората там знаят какво вършат 

Never mistake motion for action...
ми колко мислите че струва цялата генерация?:)
под оригинален чип имам предвид на Пауерчипс и т.н. и които ги взимат,копират ги и ги продават за 200 лв...
хвърли едно око и тук :
www.powerchips.ch
един приятел си купил скоро чип за неговата Астра от там и му струвало 300 евро и в тези пари беше включени и куриерски разходи с DHL...пък 1200 евро за цяла генерация вкл. спортен катализатор си е супер..все пак караш нова кола,нали??
под оригинален чип имам предвид на Пауерчипс и т.н. и които ги взимат,копират ги и ги продават за 200 лв...
хвърли едно око и тук :
www.powerchips.ch
един приятел си купил скоро чип за неговата Астра от там и му струвало 300 евро и в тези пари беше включени и куриерски разходи с DHL...пък 1200 евро за цяла генерация вкл. спортен катализатор си е супер..все пак караш нова кола,нали??

- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Аз не мисля че има смисъл да се дават 800 евро за чип.За тези пари можете да си вземете 2-3 да качите колата на Диното и да изберете наи-добрия.Пък и пари за тестове по улиците ще останат.
Ако чипа се прави индивидуално за колата е друг въпрос.Само дето това се прави ако човек е сменил генерации,глави и т.н.
Относно ползата от чипа,такава има но при всеки модел е различно.Те затова хората си пишат при коя кола с колко к.с. вдига.А да не забравяме че и състоянието на колата също има голямо значение.
Ако чипа се прави индивидуално за колата е друг въпрос.Само дето това се прави ако човек е сменил генерации,глави и т.н.
Относно ползата от чипа,такава има но при всеки модел е различно.Те затова хората си пишат при коя кола с колко к.с. вдига.А да не забравяме че и състоянието на колата също има голямо значение.
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
alx написа:много е просто.
гледаш си след катализатора дали имаш ламбда сонда. ако нямаш- си късметлия. ма най-вероятно имаш. намираш ги всичките (може да имаш повече от една) дето са след катализаторите.
после си купуваш необходимия брой "симулатори" - "о2 sims".
откачаш си тръбите точно след каталитиците и със щанга ги избиваш отвътре. внимаваш да не останат парчета вътре.
закачаш симулаторите.
печелиш 10 коня на задните гуми.
alx е много прав, че ако имаш ламбда сонда след каталитиците ако махнеш катализатора тая сонда вместо както е нормално да подава сигнал, че сместа вече е бедна тя ще подлудее и ще обърка и комп., защото измереното от нея ще бъде богата смес! Аз вчера обиколих няколко места и се оказа, че в Крафт ако искам да ми махнат катализаторите ми искат 350лв (не знам по кой начин ще стане за 50лв, както някой написа по-горе), но те искат да им махна колектора (тях ги е страх да ги махнат понеже катализаторите са сложени директно след колектора и няма никви връзки между тях, а се притесняват да свалят колектора за да не вземат да скъсат някой болт в шпилката.....и тогава да го ядем дебелия




ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Тези симулатори, с които се лъже ламбда-сондата могат да се намерят при газаджиите. Те ги поставят когато монтират газова уредба на кола с компютър. Ако не се лъжа е същото, което Алекс има предвид... 

Never mistake motion for action...
- PARADOX_sf
- ентусиаст
-
- Мнения: 909
- Регистриран на: 18.03.2002
- Местоположение: София
Тва с тия емулатори не е добра идея. Най-добре да се намери чип който не ползва сондата/те.
Аз за сега карам с такъв...
Аз за сега карам с такъв...
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани