МОЖЕ ЛИ?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

МОЖЕ ЛИ?

Мнение от tonkata » 05 Юни 2004, 20:02

може ли на всяка свещ да монтирам по отделна бубина.как ше се свърже делкото в тоя случай като има само един вход за бубина?

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 05 Юни 2004, 22:30

може. ма няма да видиш голяма полза. сложи си една по-добра бобина - ефекта ще е същия. имаш много други места откъдето да вземеш коне- искрата на свещите е последното...
алекс
трабант 601с
разни други возила

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 06 Юни 2004, 0:22

В тази връзка .. alx дай малко информация за това .. каква е възможността да се сложат свещи със повече от един електрод ... и има ли БМВ-та .. който фабрично са с повече от един електрод на свещите .. и кои по точно ...

Благодаря.
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 07 Юни 2004, 0:32

м42 м44 са фабрично с по 2 електорда NGK
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

master of the force
Online
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 07 Юни 2004, 2:50

двуелектродните свещи са маркетинг трик. ако знаеш физика ще знаеш че във всеки един момент искрата прескача през най-късото растояние :) и понеже колкото и да са еднакви растоянията на 2та електрода единия все пак е по-близо.. винаги прескача от там :)

от свещи коне не се вдигат. може да се сложи само хубава повишаваща бобина (accel примерно) за по-силна искра и по-добро изгаряне, но това е...

със свещите трябва да се занимава човек ако надува със турбо или компресор- тогава растоянията трябва да се намалят за да не се "издухва" искрата от високата компресия...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 07 Юни 2004, 8:41

rtzankov написа:В тази връзка .. alx дай малко информация за това .. каква е възможността да се сложат свещи със повече от един електрод ... и има ли БМВ-та .. който фабрично са с повече от един електрод на свещите .. и кои по точно ...

Благодаря.


Аз досега поне тези, които съм виждал - всички са със 2 електрода. За Е36 и Е34 говоря. И съм напълно съгласен с alx за искрата и най-късото разстояние (при мълнийте е същото - някой да е забелязъл да пада едновременно една и съща на няколко места 8) ).

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

...

Мнение от tonkata » 08 Юни 2004, 21:12

може. ма няма да видиш голяма полза. сложи си една по-добра бобина - ефекта ще е същия. имаш много други места откъдето да вземеш коне- искрата на свещите е последното...

кажи от каде да почна.по елементарно щото не мога да си позволя турбо или нитро.изкам да е по евтино и по лесно приложимо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 05 Сеп 2004, 21:35

има и друга гледна точка когатое студена колата е едно а когато е топла друго дву три и 4-ри електродни слагат ги за по-равномерна работа на мотора и по-плавен преход от студен мотор до катодостигне работна температура ,казват също 4е и намялявал разхода с оглед по-доброто изгаряне на студено .

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook