cng

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E60-525, Е46 н46б18А

cng

Мнение от riks » 20 Авг 2007, 15:26

Четох четох и не се стърпях и аз да напиша нещо,на моето Е36 316 с М40 мотор съм минал през всички възможни горива сега в момента съм с бутилка 60л. 64кг. пълна-която се пълни за 9лв. и кит LOVATO в града минавам 150км като говорим града пиша за Сливен защото в Бургас изминах едва 120км. а извън града на път за морето с 5 човека и доста багаж при скорост 140-150км. на( магистралатa ) на другите места нормално каране изминавам около 200км. Колата е изминала около 2500км. на метан и нито веднъж не е гръмнала а съм с обикновенна метанова но преди това на пропан BRC карах я около година СЕ СКЪСВАШЕ да гърми особенно при тръгване,сега на метан забелязвам разлика само до 2000об. малко по бавна е от там нагоре върви добре усеща се как изведнъж мотора почва да дърпа момчетата който ми я слагаха в Пловдив казаха че ако има advancе procesors,който и дава предварение ще е по добре на ниските . но аз и на това съм доволен.Относно запушването на дюзи според мен ако колата е направена да пали винаги на безин няма да има поне моята до сега не е имала.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 21 Авг 2007, 11:38

Най-после един човек да опише точно какъв е случая с метана от личен опит и впечатления, а не да цитира далечни познати и сайтове! Ще е добре, ако имаш време и желание да направиш паралел между бензин/пропан/метан по няколко показателя, освен разход на 100 км. Субективното усещане също е важно. Към алтернативните горива има голям интерес във форума, така че ще е чудесно да допълниш поста си.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E60-525, Е46 н46б18А

Мнение от riks » 21 Авг 2007, 14:17

Значи допълвам за тези който си карат колите по малко и от време на време по добро решение от бензина няма или не ги бърка цената му.Съпоставката между трите горива с който съм карал сигурно няма да е миродавна за всички автомобили но все пак ще направя за моята значи бензина е може би с най малко недостатъци но цената му е голям минус поне за мен с разход в града никога под 11/100 , а за пропана е проблем студа на( къси разстояния ) голяма разлика в разхода зима и лято защото е в течно състояние и трябва добре да се подгрее за да се изпари , иначе като вървене може и да тия направят да върви повече и от на бензин но разхода става зверски друго което се сещам е че много гърмеше при тръгване но не съм имал проблем нито с дебитомер нито с маркучи , разхода беше около 13 градско и от 8-10 извън града, оборотите си ги минеше от 500-900 друго като минус не се сещам,като плюсове маслото дори и на 10000км. си е бистро двигателя значително утихва почва да работи по гладко (може би защото му трябва само ток за свещите и другите датчици не се използват ),накрайника на аспуха ми се сдоби с много готин оранжево-червен естествен цвят а на бензин си беше доста черен.Извънредни разходи от това че съм на газ не съм имал предната кола ми беше на газ като я купих аз я карах 8г. само на газ и проблем с ДВГ. не съм имал никакви,а за свещите който иска да вярва аз8г. не ги бях развивал ( бяха със спец. ключ а аз го нямах)само в сервиза като я купувах и сега като я продавах неможаха и те да ги развият без да ги счупят ,относно износване имаше 9,5 компресия като я купих,и сега като я продадох пак беше толкова а аз бях минал над 100000км. :shock: като я купувах беше на 160000км. CITROEN BX14. Сега за метана тежка бутилка 60л.-64,5кг. ,багажника става много малък не става за товарене , по бавна на старт до 2000об. но ако я настъпиш да ги мине дори превърта гуми и след 5000об. пак умира други минуси не се сещам,плюсове работи и на студено много добре тя е газ няма какво да се изпарява, досега не ми е гръмнала , а аспуха от червен сега стана бял, на годишния преглед бях без проблеми за газовете (то нямаше вредни) само Н2О,не се трупат нагари и маслото е бистро.Абе да ви кажа и аз не очаквах така добре да върви колата на CNG ,возил съм се на таксита на CNG ми те не могат да тръгнат припомват съединителя ,според мен всичко си е до индивидуалноста и настройките на автомобила,с две думи ако искате на метан да върви като на бензин ми натиснете бутона и си минете на бензин(аз слагам от шел от ония с добавката за почистване на дюзи),защото всяко палене дори и при топъл двигател при мен е на бензин и като мина 1500об. минава на метан.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 21 Авг 2007, 16:57

riks написа:...



1. Аз мога да кажа, че на метан е много икономично
2. Но колата е малко мудна, което се оправя с аванс процесор
и по закона на гадостите на моя двигател не можело да стане защото бил с някакъв магнитен датчик. :(
3. Бутилките не са болка за умиране,
моите са 60кг празни, 70 кг пълни
тежат колкото, като е пълен резервоара
имам си багажник
4. Метанов кит ловато струва 230 лв
и бутилките колкото си ги намериш 6-8 лв на литър струва горе долу

В града с 9-10 кинта минавам 100км - метан
18-20лв пропан бутан
30 35лв на бензин

Извън града 6-7 лв 100км на метан
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: sliven
Пол: Мъж
Кара: E60-525, Е46 н46б18А

Мнение от riks » 25 Авг 2007, 11:52

То май всичките са с такъв гаден датчик и на моята засега неможело да се сложи такава джунджурня.

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook