за метанови инсталяции
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- niki fire
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 498
- Регистриран на: 7.05.2005
- Местоположение: Chicago, Sofia
Аз до колкото знам Любо Ганев има фирма коиято се занимава със тези услуги, други не мога да ти кажа.
Ако искаш може да отидеш във офисаму които се намира във хотел ДИАНА 1 кв.Диана Бат.
п.п аз му имах визитката ,но сега не мога да ия намерия ,ако я намерия ще ти дам телефона му да му се обадиш да не се разкарваш
Ако искаш може да отидеш във офисаму които се намира във хотел ДИАНА 1 кв.Диана Бат.
п.п аз му имах визитката ,но сега не мога да ия намерия ,ако я намерия ще ти дам телефона му да му се обадиш да не се разкарваш


- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
Абе незнам ама с това не мога да си представа, че на 2-3-4 места в България трябва да търся да зареда ... и от София до Бургас не може да се стигне... знам ли може ида е готино
по-добре една газ уредба 




- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
метан
Радвам се че някой започна темата, понеже с тези цени на бензина и както не се очертава да паднат, трябва да се търсят други варианти.
Понеже Е39 е с голям багажник си мисля че ще имам място за метанови бутилки, но искам да чуя мненията на повече хора. Иначе за момента метанови станции има в София (една с 2 маркуча - крайно недостатъчна), Пловдив, Севлиево, Варна (3 колонки с 6 маркуча) и Русе.
Моля ако има по-добре запознати да си кажат мнението.
Иначе аз в момента се чудя дали да не сменя колата с дизелова или да слагам метан.
Понеже Е39 е с голям багажник си мисля че ще имам място за метанови бутилки, но искам да чуя мненията на повече хора. Иначе за момента метанови станции има в София (една с 2 маркуча - крайно недостатъчна), Пловдив, Севлиево, Варна (3 колонки с 6 маркуча) и Русе.
Моля ако има по-добре запознати да си кажат мнението.
Иначе аз в момента се чудя дали да не сменя колата с дизелова или да слагам метан.
Препоръчвам ти метана, определено... Макар че зависи... Има си своите минуси:
1. Ако пътуваш много по места, където няма станции е кофти... Между другото има и други станции освен изброените...В София има още една с няколко колонки (не помня точно колко), вече има във Враца, пред пуск е още една в София, Стара Загора и Сливен.
2. Заемат доста обем бутилките и за коли с малки багажници и такива, на които им трябва багажника не е удобно... За мен лично не е фактор това.
Оттук нататък обаче има само плюсове... Основния разбира се е цената... При мен метана се отрази много добре и на двигателя.. Наложи се ското да отварям двигателя - беше перфектно чист...Свещите са като чисто нови, макар че са на над 30 000 км. И т.н.
1. Ако пътуваш много по места, където няма станции е кофти... Между другото има и други станции освен изброените...В София има още една с няколко колонки (не помня точно колко), вече има във Враца, пред пуск е още една в София, Стара Загора и Сливен.
2. Заемат доста обем бутилките и за коли с малки багажници и такива, на които им трябва багажника не е удобно... За мен лично не е фактор това.
Оттук нататък обаче има само плюсове... Основния разбира се е цената... При мен метана се отрази много добре и на двигателя.. Наложи се ското да отварям двигателя - беше перфектно чист...Свещите са като чисто нови, макар че са на над 30 000 км. И т.н.

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
tsvet40, благодаря за отговора!
Можеш ли да ми кажеш колко ти излезе поставянето на уредбата и с каква бутилка си. Също и къде могат да ми сложат бутилка.
А иначе имал ли си проблеми с настройката на метановата? Понеже имам познати дето карат на пропан-бутан и все нещо не им е наред че ходят по сервизи.

Можеш ли да ми кажеш колко ти излезе поставянето на уредбата и с каква бутилка си. Също и къде могат да ми сложат бутилка.
А иначе имал ли си проблеми с настройката на метановата? Понеже имам познати дето карат на пропан-бутан и все нещо не им е наред че ходят по сервизи.
Ами на мене ми излезе точно 1200 лв., но това е, защото не сложих газов инжекцион... И още съжалявам, но всеки греши
На следващата кола гаранция няма да правя компромиси с това
Иначе в началото имаше проблеми, но причината за това е, че уредбата не е газов инжекцион, а и моята кола е изключително неподходяща за газ по принцип... Както и да е, след няколко настройки всичко тръгна много добре и от около 1 година не е имало проблеми


Иначе в началото имаше проблеми, но причината за това е, че уредбата не е газов инжекцион, а и моята кола е изключително неподходяща за газ по принцип... Както и да е, след няколко настройки всичко тръгна много добре и от около 1 година не е имало проблеми
tsvet40 написа:Не само, че не е вярно, ами даже напротив - двигателя се скапва много по-малко, отколкото на бензин по един куп причини
някакви аргументи?
щот аз веднага се сещам за три неща
1. при работа на газ температура на изгарене е повече, съответно температура на изгорелите газове също така е повече, което зле влияе на изпускателни клапани
2. колкото по малка въглеводородна молекула толко повече тя съдържи водород и по малко въглерод във процентно съотношение. колкото повече има въдород толково повече има и вода в отработалите газове, колкото повече има там вода толково по зле това влиея на испускателня генерация (побързо ръждясва). Затова колкото по здрави са ауспусите на дизелови коли (щот молекули там почват от С17Н36), толково е позле състояние на газови коли, особено на метан (щот формула на метан е СН4)
3. Колко и да течен бензин все пак има някакви мазилни свойства, газ изобщо такива няма, затова той не може да смазва първия пръстен на буталото, който не може да бъде смазван от маслото щот недостъпен за него, затова изводът е че износване там е по интензивно.
Моето мнение че двигатели за метан трябва да имат малко по различна конструкция, която може да внесе само завода производител.
Последна промяна Aurora на 09 Юли 2005, 16:14, променена общо 2 пъти
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
до колкото знам на метан е далавера ако правиш поне по 100км на ден защото тежи адски много кам 200-250кг това с багажника и мястото отделно ама задни амортесиори трябва да си готов да сменяш често ако качиш някои отзад кляка се едно си натоварил картофите от нивата на село и съответно става доста тромава чувал сам че и самато регулиране е доста по сложно от газта примерно за двигателя нямам много инфо ама мисля че не е много по различно от газта и накрая като сварши трябва специално да се разкарваш на маината за да заредиш верно евтино е ама аз бих избрал алтернативата газ
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
.
Последна промяна steeN на 01 Май 2021, 16:57, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани