Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 6.04.2010

Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати

Мнение от MAN1 » 06 Апр 2010, 14:22

Здравейте, интересувам се къде има сервиз за ремонт/рециклиране на спирачни апаати в София или евентуално някой, който извършва ремонт и рециклиране. В интернет намирам единствено http://www.ferodo.wordpress.com. Плзвали ли сте услугите им и какви са отзивите?

Благодаря предварително за информацията

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Re: Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати

Мнение от Georgieff » 30 Апр 2010, 15:32

Дай повече информация за каква кола и какъв точно ремонт искаш да направиш.
На моята апаратите ги обслужи едно момче, което поддържа колите на още няколко човека от форума и съм много доволен.
Но не мога да те разбера с това рециклиране какво точно очакваш да се случи.
На моите просто им сменихме маншоните, квадратното уплътнение и мисля още едно имаше, но може и да греша.
Ако е за това, пиши на ЛС да ти дам координати.
Touring & windsurf club

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Re: Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати

Мнение от Kregec » 04 Апр 2011, 12:44

Колега извинявай но ревизирането на спирачния апарат не е никак сложно и трудно. Купуваш си два комплекта за ревизиране от колега във форума Митака кн или нн от Варна. Единия комплект струва 3,50 или 4 лв. вътре имаш всичко необходимо за ревизията. Сваляш апарата като за ваденето на буталото варянтите са два и са изпитани:

Първия варянт: разглобяваш апарата без да освобождаваш спирачния маркуч. Помощника ти припомпва от вътре докато буталото излезе почти цялото. След което освобождаваш спирачния маркуч и разглобяваш и почиснваш всичко. Слод което слагаш новия оринг на самото бутало, като преди да сложиш буталото в цилиндъра слагаш малко смазка по- стените на самия цилиндър. Слагаш малко смазка и на оринга нагласяш буталото да е право и равно и с едно трупче или какво и до е го претискаш като гледаш да е равномерно! След което по обратния ред го събираш и обезвъздушаваш.

Втория варянт: разкачаш целия апарат и вадиш буталото на ръка или както можеш. Тука се изиква повечко изобретателност и малко повече ще се припотиш. Демонтажа и монтажа след това и като при първия варянт.

Аз като си правих ревизия на предните апарати, защото единия ми задържаше правих и двата варянта. За първия апарат ползвах варянт две а за втория варянт едно. Имай в предвид, че ще ти трябва и за двата варянта да имаш спирачна течност!

Успех!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати

Мнение от bum_bum » 04 Апр 2011, 14:06

Аз помня някакви доста по-високи цени, нещо като 70-80лв за е46-цовите апарати. Иначе процедурата е-сваляш апарата, разглабяш го, на песъкоструй, после студен цинк или високотемпературна боя, слагаш новите уплътнения и имаш чисто нов апарат.
Изображение
Изображение
Изображение

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook