Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати
Здравейте, интересувам се къде има сервиз за ремонт/рециклиране на спирачни апаати в София или евентуално някой, който извършва ремонт и рециклиране. В интернет намирам единствено http://www.ferodo.wordpress.com. Плзвали ли сте услугите им и какви са отзивите?
Благодаря предварително за информацията
Благодаря предварително за информацията
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Re: Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати
Дай повече информация за каква кола и какъв точно ремонт искаш да направиш.
На моята апаратите ги обслужи едно момче, което поддържа колите на още няколко човека от форума и съм много доволен.
Но не мога да те разбера с това рециклиране какво точно очакваш да се случи.
На моите просто им сменихме маншоните, квадратното уплътнение и мисля още едно имаше, но може и да греша.
Ако е за това, пиши на ЛС да ти дам координати.
На моята апаратите ги обслужи едно момче, което поддържа колите на още няколко човека от форума и съм много доволен.
Но не мога да те разбера с това рециклиране какво точно очакваш да се случи.
На моите просто им сменихме маншоните, квадратното уплътнение и мисля още едно имаше, но може и да греша.
Ако е за това, пиши на ЛС да ти дам координати.
Touring & windsurf club
- Kregec
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е34 М50Б20
- Мечтае да кара: М....power
Re: Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати
Колега извинявай но ревизирането на спирачния апарат не е никак сложно и трудно. Купуваш си два комплекта за ревизиране от колега във форума Митака кн или нн от Варна. Единия комплект струва 3,50 или 4 лв. вътре имаш всичко необходимо за ревизията. Сваляш апарата като за ваденето на буталото варянтите са два и са изпитани:
Първия варянт: разглобяваш апарата без да освобождаваш спирачния маркуч. Помощника ти припомпва от вътре докато буталото излезе почти цялото. След което освобождаваш спирачния маркуч и разглобяваш и почиснваш всичко. Слод което слагаш новия оринг на самото бутало, като преди да сложиш буталото в цилиндъра слагаш малко смазка по- стените на самия цилиндър. Слагаш малко смазка и на оринга нагласяш буталото да е право и равно и с едно трупче или какво и до е го претискаш като гледаш да е равномерно! След което по обратния ред го събираш и обезвъздушаваш.
Втория варянт: разкачаш целия апарат и вадиш буталото на ръка или както можеш. Тука се изиква повечко изобретателност и малко повече ще се припотиш. Демонтажа и монтажа след това и като при първия варянт.
Аз като си правих ревизия на предните апарати, защото единия ми задържаше правих и двата варянта. За първия апарат ползвах варянт две а за втория варянт едно. Имай в предвид, че ще ти трябва и за двата варянта да имаш спирачна течност!
Успех!
Първия варянт: разглобяваш апарата без да освобождаваш спирачния маркуч. Помощника ти припомпва от вътре докато буталото излезе почти цялото. След което освобождаваш спирачния маркуч и разглобяваш и почиснваш всичко. Слод което слагаш новия оринг на самото бутало, като преди да сложиш буталото в цилиндъра слагаш малко смазка по- стените на самия цилиндър. Слагаш малко смазка и на оринга нагласяш буталото да е право и равно и с едно трупче или какво и до е го претискаш като гледаш да е равномерно! След което по обратния ред го събираш и обезвъздушаваш.
Втория варянт: разкачаш целия апарат и вадиш буталото на ръка или както можеш. Тука се изиква повечко изобретателност и малко повече ще се припотиш. Демонтажа и монтажа след това и като при първия варянт.
Аз като си правих ревизия на предните апарати, защото единия ми задържаше правих и двата варянта. За първия апарат ползвах варянт две а за втория варянт едно. Имай в предвид, че ще ти трябва и за двата варянта да имаш спирачна течност!
Успех!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Рециклиране/Ремонт на спирачни апарати
Аз помня някакви доста по-високи цени, нещо като 70-80лв за е46-цовите апарати. Иначе процедурата е-сваляш апарата, разглабяш го, на песъкоструй, после студен цинк или високотемпературна боя, слагаш новите уплътнения и имаш чисто нов апарат.




4 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани