Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
Здрзвейте
Приятелят ми има бнв 325тдс и има проблем с нафтовата помпа
А искам да попитам къде може да се направи надеждна диагностика, че имахме проблем в един сервиз
Всъщност проблема е че когато колата достигне 60км се ускорява и изстрелва и като я изключиш от скорост оборотомера влиза в червеното
На място не се форсира така
Някои може ли да помогне
Благодаря
Приятелят ми има бнв 325тдс и има проблем с нафтовата помпа
А искам да попитам къде може да се направи надеждна диагностика, че имахме проблем в един сервиз
Всъщност проблема е че когато колата достигне 60км се ускорява и изстрелва и като я изключиш от скорост оборотомера влиза в червеното
На място не се форсира така
Някои може ли да помогне
Благодаря
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
Кажи за кой град става въпрос и погледни темите в раздел Е34 и Е36.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
БЛАГОДАРЯ ТИ МИШО
СТАВА ВЪПРОС ЗА СОФИЯ
ВСЕ ПОПАДАМЕ НА КОФТИ СЕРВИЗИ И ЗАТОВА ПИТАМЕ
СТАВА ВЪПРОС ЗА СОФИЯ
ВСЕ ПОПАДАМЕ НА КОФТИ СЕРВИЗИ И ЗАТОВА ПИТАМЕ
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
"Супер дизел" са добри но е малко скъпо,погледни и тази тема,тук има много сервизи на хора от форума и отзиви за тях...
viewforum.php?f=63&start=0
viewforum.php?f=63&start=0
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Re: Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
Веднага ти казвам какъв е проблема,кулера е пълен с нафта.
Когато надуе турбото,нафтата се завихря и влиза в смукателния колектор.
Съответно работата на двигателя става неконтролируема,защото няма
дросел и съответно няма как да прекъснеш горивния процес.
Та свалете и промиийте кулера и търсете откъде влиза нафтата.
Един познат ми обясняваше как се получава това,но в момента не мога
точно да го интерпретирам
Когато надуе турбото,нафтата се завихря и влиза в смукателния колектор.
Съответно работата на двигателя става неконтролируема,защото няма
дросел и съответно няма как да прекъснеш горивния процес.
Та свалете и промиийте кулера и търсете откъде влиза нафтата.
Един познат ми обясняваше как се получава това,но в момента не мога
точно да го интерпретирам

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
Нафта няма от къде да попадне в кулера,там може да има масло само. Ако това се получава от масло обаче трябва да пуши повече от ТЕЦ...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- tacho_86
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 14.01.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D 2004
Re: Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
Аз имам 325 тд и също имах проблем с помпата обаче при мен гаснеше като го изклуча от скорост. Искаха ми 1024 лв.за капаче на помпата, но един приятел ми каза че капачето можело да се движи на пред на зад. отидох в сервиза и им казах да ми ми мръднат капачето. Като се смъкне капачето с четири бол4ета се избижа една пласмасова пломба от завода производител и след като се избие капа4етозапо4ва да се движи и така се проненят обороти вървеж и всичко докато достигнеш до желания ефект но за тдса има софтоер и може да се регулира с компутъра.по точно чрез него.
- Milushkata
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 4.06.2009
- Местоположение: Sofia
- Кара: E 36 Compakt
Re: Проблеми с нафтова помпа на бмв 325тдс
колега карам Е36 325 тдс . миналата година когато колата ми загрееше гаснеше в движение. След като сменихме ангренажната верига ( от БМВ сервиз Германия я взехме ) полужението си беше същото. Разбрахме накрая че е от помпата и започнахме да търсим. Предполагам си видял за какви суми става въпрос , но ние едвам намерихме една читава от Варна. В София обиколихме всички възможни места на които могат да ти я оправят но всички отаказаха да се заемат защото не гарантират дали ще я оправят но ние въпреки всичко трябва да платим. Затова си намери някоя втора ръка и си реши проблема.
Нашият с новата помпа в момента и че когато е стъдена сътрин пали по тръдно и след това няма проблеми.
Нашият с новата помпа в момента и че когато е стъдена сътрин пали по тръдно и след това няма проблеми.
Добър шофьор не този които кара бързо, а този които спира бързо 

8 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани