Зимни гуми?
Модератор: Технически модератори
гумите на колата са,както обувките при хората.Ако зимата Ви е по-добре със летни обувки карайте и колата си така 

Има истина една,
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!
BMW се казва тя,
шофирам ли я спира винаги дъха ми,
подавам ли и газ от радост пили гуми,
тази марка е Велика сила, сбъдва тя мечтите,
на всеки верен фен със синьо-бял пламък във очите!

- Александър Георгиев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
..
Последна промяна Александър Георгиев на 18 Дек 2012, 1:06, променена общо 1 път
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре...JUST E30
Явор написа:толко ли е трудно да се отвори българското и после немското мобиле....тук във форума освен скрап и такива купени миналата година за 500 и след това с хвърлено м50 с лопатата в коша,бракувано или с каспичански номера през 9 договора,едва ли ще попадне за тея парииначе успех
- slowtraveler
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 218
- Регистриран на: 14.12.2008
- Местоположение: Varna
sv написа:..
Линк не мога да ти дам , но ако беше от София щях да ти предложа да тестваме два еднакви автомобила единия с летни гуми другия с зимни при сух асвалт и около 0 градуса, кои тръгва и спира по добре
Ако пък имаш някои познат от София с 320 комби и летни гуми съм навит да направим експеримент и да пишем после тук
Мисля, че теста, който са направили в 'ЗА РУЛЕМ" е доста показателен - при -5С (но сух асфалт) спирачния път на средностатистическа лятна гума е с около 15% по-кратък от същия на зимната. Не смятам, че аз или който и да е от форума може да даде по-точен отговор особено имайки впредвид, че не разполагаме с точни измервателни уреди (високоточен скоростомер и високоточен километраж за измерване на дистанцията)...
Но това си е 'кух' спор, защото и аз и навярно и ти сме със зимни гуми, точно заради вероятността да попаднем на лед и сняг....
Така-че да си стиснем ръцете и да продължим безаварийното шофиране

- Rebel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: София, мамо, София...
- Кара: BMW
Лятната гума върши работа при температура на асфалта минимум 7-8 градуса, оттам надолу не ми обяснявайте за 'ЗА РУЛЕМ' и подобни глупости...
Единственото по-селско нещо от това да си караш everyday-ката зимно време с летни гуми е да ходиш облечен в анцуг, вълнена риза + кафяви кожени обувки
Да караш БМВ и да ти се свиди за зимни гуми... заеби
В русе видях едно Ауди А5 с летни гуми...
Маскани би се вдъхновил за 2-ра част на "Селска чест" от такива типове
Единственото по-селско нещо от това да си караш everyday-ката зимно време с летни гуми е да ходиш облечен в анцуг, вълнена риза + кафяви кожени обувки

Да караш БМВ и да ти се свиди за зимни гуми... заеби

В русе видях едно Ауди А5 с летни гуми...

Маскани би се вдъхновил за 2-ра част на "Селска чест" от такива типове

- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Ама ти наистина ли го мислиш това за лятна гума на сухо при минусови температури,че е по добра от зимна .Това е несериозно колега.slowtraveler написа:sv написа:..
Линк не мога да ти дам , но ако беше от София щях да ти предложа да тестваме два еднакви автомобила единия с летни гуми другия с зимни при сух асвалт и около 0 градуса, кои тръгва и спира по добре
Ако пък имаш някои познат от София с 320 комби и летни гуми съм навит да направим експеримент и да пишем после тук
Мисля, че теста, който са направили в 'ЗА РУЛЕМ" е доста показателен - при -5С (но сух асфалт) спирачния път на средностатистическа лятна гума е с около 15% по-кратък от същия на зимната. Не смятам, че аз или който и да е от форума може да даде по-точен отговор особено имайки впредвид, че не разполагаме с точни измервателни уреди (високоточен скоростомер и високоточен километраж за измерване на дистанцията)...
Но това си е 'кух' спор, защото и аз и навярно и ти сме със зимни гуми, точно заради вероятността да попаднем на лед и сняг....
Така-че да си стиснем ръцете и да продължим безаварийното шофиране
обичам BMW
- Apassionata
- РазБОЙниКА
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
slowtraveler написа:Иначе независимо от температурата на сух и мокър (не заледен или заснежен) асфалт лятната гума държи по-добре от зимната.
Стига бе, колега... аз дето няям кой знае какъв опит... карах с много изтъркани летни гуми и когато ги смених с чисто Нови зимни / някъде 1 седмица преди да падне първия сняг/ средата на ноември - може би падаха до 1-2 градуса температурите тогава/... разликата беше ОГРОМНА... и при тръгване, и при спиране, за дрифтене в завои да не говорим. Честно казано бях много впечатлена - не вярвах, че може толкова осезателно да се промени държанието на колата само от смяна на Гуми...
и стигам до извода: Изказване, че лятата гума има по-добро сцепление от зимната при сух асфалт и ниски температури... може да направи само човек, който никога не е карал и с двата вида гуми при такива условия...
- Kambe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2196
- Регистриран на: 6.03.2008
- Местоположение: гр. Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 307 HDI
Уж всесезонни ама са си точно за мъгла
сега като падна 2-3 сантиметра покривка и се виждам в опасност 



Ама ти наистина ли го мислиш това за лятна гума на сухо при минусови температури,че е по добра от зимна .Това е несериозно колега.
Не ми се влиза в спорове, но Форда ми с летен Дънлоп Спорт 2000 (на 2 сезона) спира много по-добре на сух и мокър зимен асфалт от зимна Дебика Фриго на 2 сезона също. За сняг и киша не можем да правим сравнение.
В момента обаче зимни Pirelli Winter Sport (aко не се лъжа), се държат много по-добре от летните ми Bridgestone Potenza на 2 сезона. В интерес на истината Potenza-та е най-ужасната гума, с която съм карал кола някога. Това не важи за Turanza.
Apassionata, за генерални заключения се очаква някакъв опит зад гърба. Покарай още малко.
Най-хубавите гуми, с които съм карал: летни: Дънлоп Спорт 2000, зимни Нокиан. Също съм карал чужд Косуърт с Avon зимни, но не мога да ги намеря в БГ, а за 4 гуми да ми ги влачат от UK, малко неудобна работа.
- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
Брейй, тука много професори пак се намериха изведнъж... Някой от изказалите се да е провел "контролиран експеримент"??? Ама както се прави по немските списания. Публикуваното от руснаците ми се струва напълно реално, като се има предвид зимните гуми колко по-меки и по-лигави са на сух асфалт. Не случайно "старите шофьори" казват, ако караш лятото със зимни гуми да поизпуснеш малко въздух за да имат по-добро сцепление. Качествата на зимните гуми са забележителни и добре, че ги има. Не мисля, че трябва да спорим има ли смисъл от зимни гуми, защото е много ... детинско. Както и да е в научните среди ако искаш да оспориш резултатите от дадено изследване правиш ново такова както си му е реда. Всичко останало се нарича "плюене" ... от типа "Да го духат руснаците, защото аз си смених оня ден летните гуми със зимни и има страхотна разлика" --- стига бе
, сериозно ли????

Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!
- thewolf
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 6.04.2007
- Местоположение: Плвдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW///Акулка Кара: плавно/легално
- Мечтае да кара: ///Е38 Мечтае да кара: \\\Е32
аа
biser_vasilev написа:гумите на колата са,както обувките при хората.Ако зимата Ви е по-добре със летни обувки карайте и колата си така
евала,точно така е
Колеги,не че не можете да карате с летни гуми,може,но
аз карах с летни гуми миналата зима,ти си ОК ,караш внимателно и не ти занася.Дори при един от най-сериозно покритите проходи в БГ като Юндола,карах с летни гуми и на един завой като имаше един тип изпреварваше неправилно на завой,наложи се да спра , но не можах,гумите,сложих на по-ниска предавка излезнах извън пътя за да не се ударя в някоя от тези коли но като се върнах на пътя вече се пързалях настрани,не че е лошо ,но през лятно време ,когато контролирам колата аз , а не снега мен е ОК.та бутнах се леко в мантинелата ,леко беше, знак за зимни гуми казвам аз
Та именно за това,тази зима карам с BRIDGESTONE за 800 кинта от Пловдив,за тези , които не пътуват извън Пловдив или София където пътищата са по-добре отколкото проходите по БГ може и така,въпреки , че не е препоръчетелно.сега нямам ядове с новите гуми вярно 800 лева но знам , че всичко е ОК та поуката
ДОРИ ТИ ДА СИ УВЕРЕН В СЕБЕ СИ И ДА КАРАШ ДОБРЕ И ВНИМАТЕЛНО,ЗНАЙ,ЧЕ ТОЗИ ОТСРЕЩА МОЖЕ БИ НЕ Е ТОЛКОВА ДОБЪР ШОФЬОР,КОЛКОТО СИ ТИ!!!Дори и ти да реагираш навреме, шофьора отсреща може да не реагира изобщо!!!
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани