Покупка на K&N филтър
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Покупка на K&N филтър
kriso85 написа:Club BMW написа:Не се лъжете да си купувате тия боклуци K&N!
![]()
![]()
![]()
Би ли ни просветлил защо мислиш така
К&Н е една от признатите марки за спортни филтри и аз негативно мнение не съм чул за тях ...
Лоша филтрация за сметка на повече въздух (99% без нужда...). След изпиране на филтъра, няма как да се омасли точно или е омаслен повече, или по-малко и в двата случя не е добре. Много хора прекаляват с омасляването и от там се сещаш къде отива и последствия.... Като го переш оставаш без кола или трябва да имаш резервен филтър.... Нечовешка цена за БГ...
За мен най-добрите филтри са на Apexi. Марки като HKS, AEM, K&N...... имат лоша филтрация.
Re: Покупка на K&N филтър
КН в чужбина са марка като ФК за България
Не са боклук неземен, но не са и от водещите фирми. Тва си личи и по цените.

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Покупка на K&N филтър
deyan-enchev написа:
Аз бях питал преди много време точно там. Все още не предлагат за дизела М21Д24 инъче досега да съм ви казал как е.
Привет!
Теб за въздушен или за маслен филтър не те е огряло?

- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Покупка на K&N филтър
Club BMW написа:
Лоша филтрация за сметка на повече въздух (99% без нужда...). След изпиране на филтъра, няма как да се омасли точно или е омаслен повече, или по-малко и в двата случя не е добре. Много хора прекаляват с омасляването и от там се сещаш къде отива и последствия.... Като го переш оставаш без кола или трябва да имаш резервен филтър.... Нечовешка цена за БГ...
За мен най-добрите филтри са на Apexi. Марки като HKS, AEM, K&N...... имат лоша филтрация.
Колега ако имаха лоша филтрация дали щяха да ги ползват в Париж-Дакар и да са предпочитани пред стандартните ?
Как пък Apexi ще са най-яките филтри , а пък K&N пълни буклуци

И какво ще стане , като го омаслиш повече и какви последствия ще има от 10 грама масло ?
Според мен си имаш някаква лоша случка и обвиняваш филтъра за някаква грешка , която е някъде другаде .
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Покупка на K&N филтър
err0r написа:deyan-enchev написа:
Аз бях питал преди много време точно там. Все още не предлагат за дизела М21Д24 инъче досега да съм ви казал как е.
Привет!
Теб за въздушен или за маслен филтър не те е огряло?
Въздушен си купих преди 2 години - маслен търсих в сайта на КН за моя двигател.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Покупка на K&N филтър
Карам с K&N вече около 40к км. и скоро реших да му направя една проверка. Има още да се кара защото не е много мръсен, но ми направи впечатление че по дебитомера няма и следа от прах при положение че нямам решетка. Ако това е лоша филтрация.. Колкото е по мръсен, толкова по добре филтрира.
Re: Покупка на K&N филтър
В никкъв случай не казвам, че КН са гадни филтри, просто не са от най-добрите. Като цена-качество обаче са добър вариант.
Тва е вярно, че точно като са мръсни на външен вид, работят по-добре, хората са написали всичко в сайта си, включително и че се чистят на 50к мили.,ама ние българите винаги разбираме повече от всички и ги перем на 3к км
Тва е вярно, че точно като са мръсни на външен вид, работят по-добре, хората са написали всичко в сайта си, включително и че се чистят на 50к мили.,ама ние българите винаги разбираме повече от всички и ги перем на 3к км

Re: Покупка на K&N филтър
Bass_Man написа:Club BMW написа:
Лоша филтрация за сметка на повече въздух (99% без нужда...). След изпиране на филтъра, няма как да се омасли точно или е омаслен повече, или по-малко и в двата случя не е добре. Много хора прекаляват с омасляването и от там се сещаш къде отива и последствия.... Като го переш оставаш без кола или трябва да имаш резервен филтър.... Нечовешка цена за БГ...
За мен най-добрите филтри са на Apexi. Марки като HKS, AEM, K&N...... имат лоша филтрация.
Колега ако имаха лоша филтрация дали щяха да ги ползват в Париж-Дакар и да са предпочитани пред стандартните ?
Как пък Apexi ще са най-яките филтри , а пък K&N пълни буклуци.
И какво ще стане , като го омаслиш повече и какви последствия ще има от 10 грама масло ?
Според мен си имаш някаква лоша случка и обвиняваш филтъра за някаква грешка , която е някъде другаде .
В нета има толкова много тестове и мнения на недоволни, ако си направиш труда ще ги откриеш. Факт е лошата филтрация на K&N, както и многото прецакани дебитомери поради причините в предния ми пост. Избора си го прави всеки за себе си!
Ето един показателен тест : http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Бих си купил от K&N маслен филтър, който е едно към едно като изработка и качества с филтрите на Mobil 1.
Re: Покупка на K&N филтър
kronos написа:Карам с K&N вече около 40к км. и скоро реших да му направя една проверка. Има още да се кара защото не е много мръсен, но ми направи впечатление че по дебитомера няма и следа от прах при положение че нямам решетка. Ако това е лоша филтрация.. Колкото е по мръсен, толкова по добре филтрира.
Дебитомера се прецаква най-вече от преомасляване. Прахта и песачинките, които влизат в двигателя малко трудно ще ги намериш по дебитомера


- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Покупка на K&N филтър
Говорех за един фин слой прах, който се появява по решетката на дебитомера. За 40к нямам такъв прах, а и дебитомера си работи на заводските стойности. Ами то не става хем повече и по студен въздух и в същото време всичко да ни е чистичко 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Покупка на K&N филтър
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Покупка на K&N филтър
Club BMW написа:
В нета има толкова много тестове и мнения на недоволни, ако си направиш труда ще ги откриеш. Факт е лошата филтрация на K&N, както и многото прецакани дебитомери поради причините в предния ми пост. Избора си го прави всеки за себе си!
Ето един показателен тест : http://www.mkiv.com/techarticles/filters_test/2/
Бих си купил от K&N маслен филтър, който е едно към едно като изработка и качества с филтрите на Mobil 1.
Колега този тест като доказателство , че K&N са лоши филтри ли го даваш ?
Понеже те виждам , че си се интересувал ще ти обясня някой неща , които може и да знаеш но да не си съобразил .
Значи тези тестове са елементарни и са направени от хора , които идея си нямат какво правят . Защо си мисля така ? Ами защото е очевадно , че не знаят , че филтъра е предназнчен да работи до определн размер частици !!! На света единсвения 100% филтър , който съществува е там където няма дупка

Да ама не ! Природата не ни е създала с нос - филтър за нано частици поради простата причина , че не е имало нужда да ни защитава от такива частици . Просто в природата и по улиците такъв прах или почти няма или където има ние нямаме работа там ! Същото нещо се отнася и за автомобилните въздушни филтри ! Те не чистят до 1 нано метър и няма и нужда да го правят ! Другия момент е , че те такива малки частици дори и да влезнат в двигателя пак няма да се случи кой знае какво защото те са твърде малки и не могат да бъдат абразивни и или ще си излетят през ауспуха или ще се набутат в маслото и ще се филтрират от масления филтър или ако са прекалено малки ще си останат в маслото . Защото и масления филтър не филтрира нано частици . И това позволява в маслото да се слагат разни присадки с Цинк , Тефлон , Карбон , Керамика и какви ли не други маТриали .
Та филтрите си филтрират чудесно това за , което са направени ! И тест е трябвало да бъде направен с пясък и пръст от улицата , а не с карбонови, циментови , гипсови или каквито са имали там под ръка прахове

Та щом хората по целия свят ги ползват тези филтри явно не са толкова голями будали и неразбирачи ! А и ние не сме толкова по-умни , че да разберем колко са лоши тези филтри и как скапват моторите !
При положение , че в Париж-Дакар тези филтри са намерили приложение и в много други състезания също се ползват няма какво да се чудим чистят ли или не . Просто трябва да се ползва инструкцията за екслоатация и да се съобразим с условията в , които ползваме тези филтри за да ги обслужваме навреме ! И също така е абсолютно доказано , че мокрите филтри чистят по-добре от сухите . За това и в големите машини и камиони се позлват напълно мокри филтри или иначе казано целия въздух минава през филтриращо масло ! Тогава се подобрява живота на цялата машина и на двигателното масло понеже се поддържа по-чисто.
А ако мислите , че маслото от филтъра може да навреди на вашия MAF просто го почиствайте когато имате възможност .
ПС:
Ето как десйтват въздушните филтри в маслена баня :
http://vintagetractorengineer.com/2009/ ... -tractors/
http://openticle.com/2008/02/12/diesel- ... ke-system/
http://www.google.bg/search?q=oil+bath+ ... 80&bih=834
Имат много добро почистване и доста добър дебит .
Ето тук и разни нано технологии :
http://www.go4synthetic.com/air_filters ... lters.html
Re: Покупка на K&N филтър
Може би малка силно звучи определението ми боклуци, но щом той може да навреди повече вместо да подобри работата на двигателя за мен е ......
Примера, който ми даваш с Париж-Дакар не е много меродавен в случая. Нещата са различни и не е хубаво да се смесват. Там не ги интересува продължителността на живот на двигателя... Отделно те имат спонсори и не плащат от джоба си. Там целите са ясни. И точно примера, който ми даваш показва влиянието на рекламата.
Хубавото, е че има и такива, които споделят реални впечатления .
Та ако аз си взема въздушен филтър от К&N и приемем, че филтрира прилично, но тук идва въпроса с поддръжката и това е един от проблемите. Няма как да се омасли филтъра с точност. Ако омаслиш повече филтъра дебитомера се прецаква, а той не е никак евтин. За моята кола струва 150$. Когато не е омаслен добре той ще филтрира по-лошо и съответно всички боклуци влизат в двигятеля, те се трупат и в един момент идват скъпите ремонти.
Та като човек, който си е купил нов автомобил и мисли да го експлоатира за вбъдеще без излишни проблеми не бих си купил подобен филтър.
Относно тестовете, те са много и всеки може да ги намери в нета. Този, който съм дал за пример, може да не е от най показателните според метода на провеждане, но като погледнем общата картина нещата стоят точно така, както в проведения тест, който ти оспорваш.
В други тестове правени на една и съща кола за един и същ пробег се вижда, че заводските филтри имат по-добра филтрация, като в същото време има достатъчно въздушен поток за двигателя.
Та това което ти пиша не е моя измислица, а факти от проведени тестове и недоволни клиенти.
Мога да ти дам пресен пример от един автомобилен форум, как са прекалили с омасляването на филтъра и след не много километри колата започнала да гасне по време на движение . Мисля, че вече знаеш коя част се е прецакала.... Но това, че много хора не са прочели инструкциите, кой защото не знае чужди езици, кой защото е немарлив и не се интересува не оправдава факта, че филтрирането е за сметка на повече въздух, а поддръжката проблемна....
Пак казвам, нека всеки сам реши за себе си!
Примера, който ми даваш с Париж-Дакар не е много меродавен в случая. Нещата са различни и не е хубаво да се смесват. Там не ги интересува продължителността на живот на двигателя... Отделно те имат спонсори и не плащат от джоба си. Там целите са ясни. И точно примера, който ми даваш показва влиянието на рекламата.
Хубавото, е че има и такива, които споделят реални впечатления .
Та ако аз си взема въздушен филтър от К&N и приемем, че филтрира прилично, но тук идва въпроса с поддръжката и това е един от проблемите. Няма как да се омасли филтъра с точност. Ако омаслиш повече филтъра дебитомера се прецаква, а той не е никак евтин. За моята кола струва 150$. Когато не е омаслен добре той ще филтрира по-лошо и съответно всички боклуци влизат в двигятеля, те се трупат и в един момент идват скъпите ремонти.
Та като човек, който си е купил нов автомобил и мисли да го експлоатира за вбъдеще без излишни проблеми не бих си купил подобен филтър.
Относно тестовете, те са много и всеки може да ги намери в нета. Този, който съм дал за пример, може да не е от най показателните според метода на провеждане, но като погледнем общата картина нещата стоят точно така, както в проведения тест, който ти оспорваш.
В други тестове правени на една и съща кола за един и същ пробег се вижда, че заводските филтри имат по-добра филтрация, като в същото време има достатъчно въздушен поток за двигателя.
Та това което ти пиша не е моя измислица, а факти от проведени тестове и недоволни клиенти.
Мога да ти дам пресен пример от един автомобилен форум, как са прекалили с омасляването на филтъра и след не много километри колата започнала да гасне по време на движение . Мисля, че вече знаеш коя част се е прецакала.... Но това, че много хора не са прочели инструкциите, кой защото не знае чужди езици, кой защото е немарлив и не се интересува не оправдава факта, че филтрирането е за сметка на повече въздух, а поддръжката проблемна....
Пак казвам, нека всеки сам реши за себе си!
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани