не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Модератор: Технически модератори
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Не знам дали са кекави или всичко си е до късмет,но имам един съученик с компот 318 тдс...ми скъсва го от каране и то душманската!Миналата зима спря да пали в големите студове,смени си подгравящите свещи,защото трите му бяха тотал и сега е пушка.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Не знам колеги, но и вие да сте на моето място така ще се чувствате.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Зада бъдем примерно безпристрастни,трябва дет се вика да чуем и неговото мнение по въпроса...,но наистина е адски кофти да набиеш сериозна цифра,а проблема да е на лице.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
pifonsky написа:Не знам колеги, но и вие да сте на моето място така ще се чувствате.
Не искам да давам наклон на никои ,но познавам колегата Иванов ,318 ТДС е проста кола и изобщо невярвам да го затрудни с нещо.То по прост дизел от ТДС БМВ не са правили.Така че не виждам какво толкова се случва с мотора ,че да е с нова карантия и да не пали.
Мисля че ти колега не казваш нещо ,или не като хората .Ако има допьлнителни неща ,бьди доблестен и сподели.Несе разхождаи наляво надясно като преял кон,ами провери ти или доверен маистор гориводоставната система/помпата в резервоара ,подгревните свещи и захранването им.
Желая ти успех,дано е нещо дребно
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Добре де,колата ти бара ли масло,с какво гориво я караш,да си я прегрявал нещо,щом миналата година в най големите студове е палила без никакви проблеми,сега след толкова време може да е станало всичко,да сте прегрявали колата,щотот дизела дигнели температура и го боли глава после.Компресия мерихте ли,ако има компресия и не бара масло,значи ремонта е направен като хората.Текнала ти нафтовата помпа,ами ще тече,защото е стара и е дошло времето,развалил се стартера,ами ще се развали на колко години е,кога е ревизиран за последно.И,ако си заредил нафта от комшията,а той я е взел от не знай си къде,що да пали колата,ами няма да пали.Разбирам колата да е почнала да бара масло и да няма компресия,да се оплакваш от ремонта,но ние от къде да знаме какво си я правил една година.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Сега да се включа и аз !
Ти дойде и сам видя мотора си отворен,видя ключа на старите си сегменти.След като беше сглобен мотора ти бяха показани ВСИЧКИ СТАРИ ЧАСТИ,а именно : вериги,плъзгачи,обтегач на веригата,сегментите,старите биелни лагери,свещите и тн.
Когато дойде да си взимаш колата миналата година температурата тук беше около -20 градуса и колата ти си палеше перфектно на тази температура.
Не можеш да ме убедиш ,че сегменти Kolbenschmidt ще се износят за 14000km. !!!
Слагал съм такива сегменти на доста коли и до сега никой не се е върнал с оплаквания от тах.
Сега не е зле след като плюеш толкова,да споделиш и с какво гориво си караш колата.
Това което ти наричаш нафта миришеше на всичко друго но не и на нафта. Според мен е по-скоро парафин отколкото нафта. Смени си безиностанцията като за начало !!!
Вземи и сканирай разпечатката от замерването на компресията и я покажи тук .
Ако нямаш вяра на направеното от мен замерване ,отиди в друг сервиз да ти я измерят и пак ни уведоми.
Специално за случая съм проверил в TIS каква компресия дават за твоя мотор като НОВ - 22bar минималната компресия за него е 18-20bar.В момента мотора ти е с компресия между 19 и 20 бара.Това означава ,че ако в цилиндрите влиза НАФТА в подходящия момент то той трябва да пали.
Смятам ,че всеки технически грамотен човек разбра какво искам да кажа .
Ти дойде и сам видя мотора си отворен,видя ключа на старите си сегменти.След като беше сглобен мотора ти бяха показани ВСИЧКИ СТАРИ ЧАСТИ,а именно : вериги,плъзгачи,обтегач на веригата,сегментите,старите биелни лагери,свещите и тн.
Когато дойде да си взимаш колата миналата година температурата тук беше около -20 градуса и колата ти си палеше перфектно на тази температура.
Не можеш да ме убедиш ,че сегменти Kolbenschmidt ще се износят за 14000km. !!!
Слагал съм такива сегменти на доста коли и до сега никой не се е върнал с оплаквания от тах.
Сега не е зле след като плюеш толкова,да споделиш и с какво гориво си караш колата.
Това което ти наричаш нафта миришеше на всичко друго но не и на нафта. Според мен е по-скоро парафин отколкото нафта. Смени си безиностанцията като за начало !!!
Вземи и сканирай разпечатката от замерването на компресията и я покажи тук .
Ако нямаш вяра на направеното от мен замерване ,отиди в друг сервиз да ти я измерят и пак ни уведоми.
Специално за случая съм проверил в TIS каква компресия дават за твоя мотор като НОВ - 22bar минималната компресия за него е 18-20bar.В момента мотора ти е с компресия между 19 и 20 бара.Това означава ,че ако в цилиндрите влиза НАФТА в подходящия момент то той трябва да пали.
Смятам ,че всеки технически грамотен човек разбра какво искам да кажа .
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
И кажи ми защо не пали, мен кампресията не ме интересува, не ме интересуваше и миналата година. Интересува ме колата ми да пали. Що се отнася до нафтата я зареждам от петрол, където зареждат почти всички познати, но за разлика от моята техните коли палят. Тази бланка дето си ми я хвърлил в колата, нея ли да гледам. Имам я същата само, че от преди да ти оставя колата за ремонт. Не помниш ли даже ти я показвах ще ти я пакажа пак да я видиш от Моторконсулт гр Варна е, като колата е оставена да истини около 12ч.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
ето я и твоята, не знам дали е тя но като си взех ключа за колата от теб, тази бише на седалката в колата. А горивото си е едно и също, защо лъжеш хората.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
34 бара компресия този мотор няма от къде да ги изкара
,не знам как са ти мерили компресията,но той в завода не имал толкова.......
За кое по-точно съм излъгал ???

За кое по-точно съм излъгал ???
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
За нафтата, и миналата година си беше същата. И ти сам ми каза, че ако не пали не знаеш. Така ли беше.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
viewtopic.php?f=8&t=221598&p=2426447#p2426447 Тук казваш ,че колата ти е на 12000км след ремонта и със студения старт нямаш никакви проблеми - ТАКА ЛИ Е ???
Как така след още 2000км. започнаха проблемите ти ?
Аз от къде мога да знам за тези 2000км какво се е случило с колата ти ? Ами ако си я прегрял примерно ?
Как така след още 2000км. започнаха проблемите ти ?
Аз от къде мога да знам за тези 2000км какво се е случило с колата ти ? Ами ако си я прегрял примерно ?
- LiTtLeRoCk
- СТАРШИНАТА НА ФОРУМА
-
- Мнения: 5434
- Регистриран на: 31.07.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е38 740IL
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Колега,при тази компресия няма как да не запали,проблема ти е някъде другаде.Има коли,който са много зле и пак палят.Щом колата ти има компресия,не бара масло,значи ремонта на двигателя е извършен качествено.Най-лесно и елементарно,замерете компресията с друго ТДС,да направите сравнение колко ще изкара там.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
След като не си доволен от нас ,отиди в друг сервиз по твой избор,за да видим там какво ще ти кажат,защо не ти пали колата.
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Защо пишеш глупости за качеството на нафтата и прегрятости. Нали ако е прегрята, няма да има компресия, ще надува водната система, ще гори масло, и т.н. но колата ги няма тези проблеми, както знаеш и ти. Нали си майстор, аз ти се доверих, но те не я оправи, но си взе парите за ремонт, които въобще не са малко и сега пишеш глупости.
Последна промяна pifonsky на 15 Яну 2011, 9:45, променена общо 1 път
Re: не съм доволен от Илко работещ в гр.Добрич
Да лятото нямах проблем със студения старт също така и вчера защото на вън беше около 15 градуса.
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани