Покупка на K&N филтър
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Bass_Man
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 3.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Покупка на K&N филтър
Съгласен съм с не-пресилената версия
!
Но да ти кажа прецакването на дебитомера за няколко седмици след преомасляване на филтъра пак звучи , като пълна измишльотина ! Поради простата причина , че една много голяма част от филтрите особенно на турбо колите с циркулационни BOV се заливат с масло ежеминутно ! Освен това налягането и парите от картерните газове непрекъснато се връща в колектора и ако дросела е затворен може да стигне и до МАФ-а ! И освен на няколко марки автомобили на , които по принцип си им се скапват филтрите на другите няма никакви проблеми ! Нали и през цялото време говорим за МАФ филтри ! Тия дето са с потенциометъра и с МАП нищо никога няма да им стане от това масло .
Та според мен на хорицата мили са си им били тръгнали МАФ-четата и съм съгласен , че маслото може да им помогне да си съкратят жизнения път ! Защото докато маслото се смукне от двигателя , което няма да продължи повече от два дни каране при преминаване на масло през МАФ-а може да му се повиши малко температурата . Но да има някакви яки отлагания на карбони и не знам си какво всичко да е в масло и за една семица да свъши МАФ-а е един много голям и цветен филм на , който аз лично отказвам да се вържа ! От тия да кажем 10 грама масло , което е да кажем ще се разпредели перфектно във въздушния поток я един процент се лепне на МАФ-а я не . Колегите правилно отбелязаха , че преди него има и пита . Все пак това масло може и да се стича не само да се лепи по МАФ-а . Та я един грам стигне до МАФ-а я не . И този 1 грам е някаква супер драма в иначе клинично чистия двигател ? Айде стига ве !
Ако толкова ги е страх хората от 10 грама масло , че ще им залее мотора просто след като го напръскат филтъра да го духнат малко на компресор и цялото огромно количество масло ще бъде издухано завинаги
и дебитомера ще бъде спасен !
А отделно от това МАФ-сензорите не е лошо да се чистят с подходящ препарат по-честичко защото това им запазва живота !
А колкото до теорията , че на Париж-Дакар , което е един месец даване на газ на 60-80 градусова жега и навсякъде има пясък ( дори и в задника на пилота ) хората да не си пазят моторите и да няма значение филтрирането малко смешничко звучи и според мен не си го обмислил добре ! Ако филтъра не филтрира добре при положение , че 99% от времето скачаш по пясъците мотора ще се напълни с пясък за няма и един час ! И тези филтри са се наложили защото просто с хартиения не можеш да караш и един ден и се задръства и край ! А с K&N съвсем спокойно са си карали по цял ден и в края на трасето са си го чистили и пак газ .
Иначе си прав всеки е свободен да си избере части каквито си иска но просто трябва да внимава какви критерии ще позлва при избора !

Но да ти кажа прецакването на дебитомера за няколко седмици след преомасляване на филтъра пак звучи , като пълна измишльотина ! Поради простата причина , че една много голяма част от филтрите особенно на турбо колите с циркулационни BOV се заливат с масло ежеминутно ! Освен това налягането и парите от картерните газове непрекъснато се връща в колектора и ако дросела е затворен може да стигне и до МАФ-а ! И освен на няколко марки автомобили на , които по принцип си им се скапват филтрите на другите няма никакви проблеми ! Нали и през цялото време говорим за МАФ филтри ! Тия дето са с потенциометъра и с МАП нищо никога няма да им стане от това масло .
Та според мен на хорицата мили са си им били тръгнали МАФ-четата и съм съгласен , че маслото може да им помогне да си съкратят жизнения път ! Защото докато маслото се смукне от двигателя , което няма да продължи повече от два дни каране при преминаване на масло през МАФ-а може да му се повиши малко температурата . Но да има някакви яки отлагания на карбони и не знам си какво всичко да е в масло и за една семица да свъши МАФ-а е един много голям и цветен филм на , който аз лично отказвам да се вържа ! От тия да кажем 10 грама масло , което е да кажем ще се разпредели перфектно във въздушния поток я един процент се лепне на МАФ-а я не . Колегите правилно отбелязаха , че преди него има и пита . Все пак това масло може и да се стича не само да се лепи по МАФ-а . Та я един грам стигне до МАФ-а я не . И този 1 грам е някаква супер драма в иначе клинично чистия двигател ? Айде стига ве !
Ако толкова ги е страх хората от 10 грама масло , че ще им залее мотора просто след като го напръскат филтъра да го духнат малко на компресор и цялото огромно количество масло ще бъде издухано завинаги

А отделно от това МАФ-сензорите не е лошо да се чистят с подходящ препарат по-честичко защото това им запазва живота !
А колкото до теорията , че на Париж-Дакар , което е един месец даване на газ на 60-80 градусова жега и навсякъде има пясък ( дори и в задника на пилота ) хората да не си пазят моторите и да няма значение филтрирането малко смешничко звучи и според мен не си го обмислил добре ! Ако филтъра не филтрира добре при положение , че 99% от времето скачаш по пясъците мотора ще се напълни с пясък за няма и един час ! И тези филтри са се наложили защото просто с хартиения не можеш да караш и един ден и се задръства и край ! А с K&N съвсем спокойно са си карали по цял ден и в края на трасето са си го чистили и пак газ .
Иначе си прав всеки е свободен да си избере части каквито си иска но просто трябва да внимава какви критерии ще позлва при избора !

31 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани