Питане относно 1 добавка за двигателя

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 20.11.2009
Кара: 320ci 170 к.с.
Мечтае да кара: Е92, ако може М3 !

Питане относно 1 добавка за двигателя

Мнение от dark0 » 28 Юни 2010, 0:58

Здравейте колеги :)
Случайно попаднах на ето този сайт - http://nanocar.bg/
искам да попитам има ли някой колега, който ползва тази добавка и г/д на каква цена се продава, защото не мога да намереря цената в сайта :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: Питане относно 1 добавка за двигателя

Мнение от Rainbow » 28 Юни 2010, 13:54

А аз да попитам пък има ли въобще някакъв ефект от всичките изброени :?: :)
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 433
Регистриран на: 21.04.2010
Местоположение: Αθἠνα
Пол: Мъж
Кара: е36 купе

Re: Питане относно 1 добавка за двигателя

Мнение от Yanko Petrov » 28 Юни 2010, 14:05

http://percenta-bg.com/dobavka-za-motorno-maslo.html

Май е същото,ако не се лъжа.. от тази тема:

viewtopic.php?f=63&t=181224

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Питане относно 1 добавка за двигателя

Мнение от bmw325tds » 28 Юни 2010, 14:53

По мои наблюдения и опити, добавки в двигателите на BMW не трябва да се слагат.
Както не трябва да се слага и по-гъсто масло.
По-гъстото масло, или масло с упълтняваща добавка имат негативен ефект. Маслото не може да мине между триещите се части и съответно няма смазване. Възможно е и запушване на каналите на повдигачите. И после трябва разглобяване и почистване. Това е така, защото двигателя на BMW е разработен за тънко масло.

Другите добавки, които правили незнам си какви покрития, незнам си какво...
Ами ако им вярвате - използвайте ги.

Истината е, че ако е заминал някой, лагер (в двигателя са хидродинамични лагери) или сегмент, спасение с добавки няма.
Няма как метала да зарастне.

Аз признавам само добавките за горивата, оригиналните масла на BMW и хубавите горива. Ако имате проблем с двигателя, направете основен ремонт и следващите 500 000км само масло и гориво ще сипвате.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Питане относно 1 добавка за двигателя

Мнение от ивчо3 » 29 Юни 2010, 11:01

bmw325tds написа:По мои наблюдения и опити, добавки в двигателите на BMW не трябва да се слагат.
Както не трябва да се слага и по-гъсто масло.
По-гъстото масло, или масло с упълтняваща добавка имат негативен ефект. Маслото не може да мине между триещите се части и съответно няма смазване. Възможно е и запушване на каналите на повдигачите. И после трябва разглобяване и почистване. Това е така, защото двигателя на BMW е разработен за тънко масло.

Другите добавки, които правили незнам си какви покрития, незнам си какво...
Ами ако им вярвате - използвайте ги.

Истината е, че ако е заминал някой, лагер (в двигателя са хидродинамични лагери) или сегмент, спасение с добавки няма.
Няма как метала да зарастне.

Аз признавам само добавките за горивата, оригиналните масла на BMW и хубавите горива. Ако имате проблем с двигателя, направете основен ремонт и следващите 500 000км само масло и гориво ще сипвате.

Рекламираните в сайта добавки към моторно масло са направени основно от минерално масло и добавен към него с помощта на нанотехнологии силиций на ниво молекула. Според създателите на добавката силициевите молекули, "полепват" по триещите повърхности, запълват износените детайли и създават тънък филм, подобно на тефлон. Едновременно с това силиция не позволява разкъсване на масления филм от триещите повърхности и е възможно автомобила да се придвижи на 50 км с напълно източено масло от картера. Една от съставките на никасила, който се нанася по цилиндрите на двигателя с алуминиев блок е силиций. Другите са никел и кадмий. Доказано е че никасила има по-висока износоустойчивост от хромовата стомана, използвана като материал за цилиндровите втулки, също така е намалено триенето. Лично не бих ползвал каквито и да е добавки. От една страна наистина намаляват шума и разхода, но това е до време. След това проблемите се задълбочават, като на всичко отгоре не може да се направи основен ремонт на двигател, работил с добавки.

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook