Питане относно 1 добавка за двигателя
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- dark0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 263
- Регистриран на: 20.11.2009
- Кара: 320ci 170 к.с.
- Мечтае да кара: Е92, ако може М3 !
Питане относно 1 добавка за двигателя
Здравейте колеги 
Случайно попаднах на ето този сайт - http://nanocar.bg/
искам да попитам има ли някой колега, който ползва тази добавка и г/д на каква цена се продава, защото не мога да намереря цената в сайта

Случайно попаднах на ето този сайт - http://nanocar.bg/
искам да попитам има ли някой колега, който ползва тази добавка и г/д на каква цена се продава, защото не мога да намереря цената в сайта

Re: Питане относно 1 добавка за двигателя
А аз да попитам пък има ли въобще някакъв ефект от всичките изброени




Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: Питане относно 1 добавка за двигателя
http://percenta-bg.com/dobavka-za-motorno-maslo.html
Май е същото,ако не се лъжа.. от тази тема:
viewtopic.php?f=63&t=181224
Май е същото,ако не се лъжа.. от тази тема:
viewtopic.php?f=63&t=181224
Re: Питане относно 1 добавка за двигателя
По мои наблюдения и опити, добавки в двигателите на BMW не трябва да се слагат.
Както не трябва да се слага и по-гъсто масло.
По-гъстото масло, или масло с упълтняваща добавка имат негативен ефект. Маслото не може да мине между триещите се части и съответно няма смазване. Възможно е и запушване на каналите на повдигачите. И после трябва разглобяване и почистване. Това е така, защото двигателя на BMW е разработен за тънко масло.
Другите добавки, които правили незнам си какви покрития, незнам си какво...
Ами ако им вярвате - използвайте ги.
Истината е, че ако е заминал някой, лагер (в двигателя са хидродинамични лагери) или сегмент, спасение с добавки няма.
Няма как метала да зарастне.
Аз признавам само добавките за горивата, оригиналните масла на BMW и хубавите горива. Ако имате проблем с двигателя, направете основен ремонт и следващите 500 000км само масло и гориво ще сипвате.
Както не трябва да се слага и по-гъсто масло.
По-гъстото масло, или масло с упълтняваща добавка имат негативен ефект. Маслото не може да мине между триещите се части и съответно няма смазване. Възможно е и запушване на каналите на повдигачите. И после трябва разглобяване и почистване. Това е така, защото двигателя на BMW е разработен за тънко масло.
Другите добавки, които правили незнам си какви покрития, незнам си какво...
Ами ако им вярвате - използвайте ги.
Истината е, че ако е заминал някой, лагер (в двигателя са хидродинамични лагери) или сегмент, спасение с добавки няма.
Няма как метала да зарастне.
Аз признавам само добавките за горивата, оригиналните масла на BMW и хубавите горива. Ако имате проблем с двигателя, направете основен ремонт и следващите 500 000км само масло и гориво ще сипвате.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Питане относно 1 добавка за двигателя
bmw325tds написа:По мои наблюдения и опити, добавки в двигателите на BMW не трябва да се слагат.
Както не трябва да се слага и по-гъсто масло.
По-гъстото масло, или масло с упълтняваща добавка имат негативен ефект. Маслото не може да мине между триещите се части и съответно няма смазване. Възможно е и запушване на каналите на повдигачите. И после трябва разглобяване и почистване. Това е така, защото двигателя на BMW е разработен за тънко масло.
Другите добавки, които правили незнам си какви покрития, незнам си какво...
Ами ако им вярвате - използвайте ги.
Истината е, че ако е заминал някой, лагер (в двигателя са хидродинамични лагери) или сегмент, спасение с добавки няма.
Няма как метала да зарастне.
Аз признавам само добавките за горивата, оригиналните масла на BMW и хубавите горива. Ако имате проблем с двигателя, направете основен ремонт и следващите 500 000км само масло и гориво ще сипвате.
Рекламираните в сайта добавки към моторно масло са направени основно от минерално масло и добавен към него с помощта на нанотехнологии силиций на ниво молекула. Според създателите на добавката силициевите молекули, "полепват" по триещите повърхности, запълват износените детайли и създават тънък филм, подобно на тефлон. Едновременно с това силиция не позволява разкъсване на масления филм от триещите повърхности и е възможно автомобила да се придвижи на 50 км с напълно източено масло от картера. Една от съставките на никасила, който се нанася по цилиндрите на двигателя с алуминиев блок е силиций. Другите са никел и кадмий. Доказано е че никасила има по-висока износоустойчивост от хромовата стомана, използвана като материал за цилиндровите втулки, също така е намалено триенето. Лично не бих ползвал каквито и да е добавки. От една страна наистина намаляват шума и разхода, но това е до време. След това проблемите се задълбочават, като на всичко отгоре не може да се направи основен ремонт на двигател, работил с добавки.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани