смяна на масло-кое ще препорачате

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Мнение от dangerous » 03 Дек 2008, 23:04

мобил 10w40 не го нагаря и и харесва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 3.06.2008
Местоположение: София

Мнение от Bobbybd » 04 Дек 2008, 8:49

И не е магнетик а е магнатек! И аз сложих такова 5W40 от магазин и сервиз на познат, който продава кастрол от много години и вика - ше си отрежа главата ако не е истински. Иначе преди това беше с лики моли пак 5W40 и момчето което го смени вика че е изтелкло много хубаво чисто кафяво масло.


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 04 Дек 2008, 9:09

Здравейте, Колеги
Интересно наистина защо ако е вярно това което казват "маисторите" че за автомобил над 100-150 хиляди километра пълна синтетика "0 W xx" или "5 W xx" Не е подходяща ? След като в сервизното ръководство препоръчват такова и никаде не пише след еди-колко си пробег да се ползва друго масло ???

Според мен наи добрия варянт е да си се ползва препоръчаното от Производителя (за в случая БМВ :)) масло.

А ако има проблеми с това масло явно трябва ремонт (семеринги, гумички, гарнитури, сегменти, повдигачи) на двигателя а не да замаскираме положението с друго масло и добавки!



Поздрави!!!

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 04 Дек 2008, 9:33

Значи тва го казват защото след примерно 150хил. км мотора вече има по големи хлабини примерно и може да попипва маслото,за това примерно може да сипеш 10w40 но според мен не погъсто защото все пак хидравличните повдигачи са мислени да работят с маслото което се препоръчва от производителя 5w40,все пак при тях маслото върши цялата работа.
Има и друго примерно моята кола е на 274000км карам я с 5w40 на това масло примерно му дават 12000км. пробег,само че производителя на маслото е стигнал до тия 12000км с изпитания на мотор на стенд в лаборатория който надали е на 150-200хил. км като наще коли и е нормално наще коли да реагират по малко поразличен начин на маслото при което няма пробега да е 12000 а примерно 9-10хил. км.Защото при по стари(на повечко км.)мотори с по голямите си луфтове и пр. има повече картерни газов които влизат в контак с маслото+висока температура която е катализатор за почти всички химични реакций който оказват влияние на свойствата на маслото.Поне аз така разбирам нещата.
На 318ката ми сипвах 10w40 на OMW,значи до 5000-5500 км от пробега не пипаше грам от маслото и то си беше чисто,след това леко започваше да почернява и към 6000 вече почваше леко да го попива за го сменявах на 7500-8000км все пак мотора ми беше на 303000км
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 28.12.2008

Мнение от grifin1983 » 31 Дек 2008, 22:50

КАСТРОЛ колега

RN Performance Service
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 12.01.2009
Местоположение: СОФИЯ-БЪЛГАРИЯ
Пол: Мъж
Кара: САМО БМВ
Мечтае да кара: МИНИВАН BMW

ре

Мнение от РАШО-АУТО » 23 Яну 2009, 18:29

брат Аз карам Е60 530Д карам го с МЕГУИН наи доброто НЕМСКО масло за момента на Българския пазар

Предишна

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook