смяна на масло-кое ще препорачате
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Zaho
-
-
- Мнения: 1081
- Регистриран на: 20.10.2006
- Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
- Детайли за колата: mnoo fast ;)
Здравейте, Колеги
Интересно наистина защо ако е вярно това което казват "маисторите" че за автомобил над 100-150 хиляди километра пълна синтетика "0 W xx" или "5 W xx" Не е подходяща ? След като в сервизното ръководство препоръчват такова и никаде не пише след еди-колко си пробег да се ползва друго масло ???
Според мен наи добрия варянт е да си се ползва препоръчаното от Производителя (за в случая БМВ
) масло.
А ако има проблеми с това масло явно трябва ремонт (семеринги, гумички, гарнитури, сегменти, повдигачи) на двигателя а не да замаскираме положението с друго масло и добавки!
Поздрави!!!
Интересно наистина защо ако е вярно това което казват "маисторите" че за автомобил над 100-150 хиляди километра пълна синтетика "0 W xx" или "5 W xx" Не е подходяща ? След като в сервизното ръководство препоръчват такова и никаде не пише след еди-колко си пробег да се ползва друго масло ???
Според мен наи добрия варянт е да си се ползва препоръчаното от Производителя (за в случая БМВ

А ако има проблеми с това масло явно трябва ремонт (семеринги, гумички, гарнитури, сегменти, повдигачи) на двигателя а не да замаскираме положението с друго масло и добавки!
Поздрави!!!
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Значи тва го казват защото след примерно 150хил. км мотора вече има по големи хлабини примерно и може да попипва маслото,за това примерно може да сипеш 10w40 но според мен не погъсто защото все пак хидравличните повдигачи са мислени да работят с маслото което се препоръчва от производителя 5w40,все пак при тях маслото върши цялата работа.
Има и друго примерно моята кола е на 274000км карам я с 5w40 на това масло примерно му дават 12000км. пробег,само че производителя на маслото е стигнал до тия 12000км с изпитания на мотор на стенд в лаборатория който надали е на 150-200хил. км като наще коли и е нормално наще коли да реагират по малко поразличен начин на маслото при което няма пробега да е 12000 а примерно 9-10хил. км.Защото при по стари(на повечко км.)мотори с по голямите си луфтове и пр. има повече картерни газов които влизат в контак с маслото+висока температура която е катализатор за почти всички химични реакций който оказват влияние на свойствата на маслото.Поне аз така разбирам нещата.
На 318ката ми сипвах 10w40 на OMW,значи до 5000-5500 км от пробега не пипаше грам от маслото и то си беше чисто,след това леко започваше да почернява и към 6000 вече почваше леко да го попива за го сменявах на 7500-8000км все пак мотора ми беше на 303000км
Има и друго примерно моята кола е на 274000км карам я с 5w40 на това масло примерно му дават 12000км. пробег,само че производителя на маслото е стигнал до тия 12000км с изпитания на мотор на стенд в лаборатория който надали е на 150-200хил. км като наще коли и е нормално наще коли да реагират по малко поразличен начин на маслото при което няма пробега да е 12000 а примерно 9-10хил. км.Защото при по стари(на повечко км.)мотори с по голямите си луфтове и пр. има повече картерни газов които влизат в контак с маслото+висока температура която е катализатор за почти всички химични реакций който оказват влияние на свойствата на маслото.Поне аз така разбирам нещата.
На 318ката ми сипвах 10w40 на OMW,значи до 5000-5500 км от пробега не пипаше грам от маслото и то си беше чисто,след това леко започваше да почернява и към 6000 вече почваше леко да го попива за го сменявах на 7500-8000км все пак мотора ми беше на 303000км



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Сервизно обслужване на БМВ
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани