За или Против пастиране/полиране?

Тук се обсъждат сервизите, магазините за авточасти, маслата, гумите и всички аксесоари за нашите БМВ-та.

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 622
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

За или Против пастиране/полиране?

Мнение от indianeca » 14 Юли 2008, 12:30

Търсих за подобна тема с вашите мнения колеги, но не открих нищо :). От скоро се чудя дали да предприема това действие :mhihi:...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Мнение от Wolfen » 14 Юли 2008, 12:43

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=86861

Изчети цялата тема, има доста полезни неща написани. ;)

ПС: моята кола съм я давал да ми я пастират и останах много доволен :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 622
Регистриран на: 28.07.2007
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: Табуретка със спортно окачване...
Мечтае да кара: Фотьойл
Детайли за колата: БМВ e46, M54B25

Мнение от indianeca » 14 Юли 2008, 16:19

Да де, но все пак ми се искаха мнения на отделни хора... темата иначе я знам :D .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от kusho » 15 Юли 2008, 0:02

Колата ми беше избеляло червено, за 15 мин. двама колеги с два парцала така я пастираха, че светна. Без майтап, на светофари са ме спирали да ме поздравяват. Неможах да си позная колата. Нововноса с проблем по боята минава на пастиране и става кукла за има няма 30-40лв. Аз съм за пастиране, ако ти е избеляла боята. Колко е трайно зависи от пастата, начина на пастиране и майстора....

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Exilemancer » 18 Юли 2008, 11:24

Здравейте! Имам такъв въпрос: полир пастата става ли за пластмасовите брони на автомобила, тъй като на задната броня на моя Баварец е имало бяла лепенка с буква "D", когато е внасяна от чужбина и сега след махането й е останало лепилото от нея и седи много гадно петно. Има и леки драскотини по извивките на броните. Това може ли да се оправи с полир паста?

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Юли 2008, 11:55

Е тя хубаво е пластмасова, ма нали е боядисана отгоре? пак минаваш с пастата, тя боята ще "атакува" :)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Exilemancer » 18 Юли 2008, 20:28

Mollov написа:Е тя хубаво е пластмасова, ма нали е боядисана отгоре? пак минаваш с пастата, тя боята ще "атакува" :)


Четох в нета, че имало и специална паста "Сонакс" за пластмасовите части (предполагам такива, които не са боядисвани - фарове, огледала и т.н.). За моя случай такава ли трябва да търся или става и с полир-паста за метални повърхности? Имам желание да обработя и двете брони, но да не "омажа" нещо.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Юли 2008, 21:53

Тая паста е за пластмасовите части като лайсните (небоядисвани), например... а не броните, които както ти казах са боядисани с боя и запечатани с лак... така че и за тях трябва да действаш с пастите, които и са за ламарини... т.е. те пастите не са за ламарините, не са дори за основата на боята.... ми са за боята и лака й.....щом е боя и отгоре лак, значи пастата е една и съща като тип..

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Exilemancer » 18 Юли 2008, 23:07

Mollov написа:Тая паста е за пластмасовите части като лайсните (небоядисвани), например... а не броните, които както ти казах са боядисани с боя и запечатани с лак... така че и за тях трябва да действаш с пастите, които и са за ламарини... т.е. те пастите не са за ламарините, не са дори за основата на боята.... ми са за боята и лака й.....щом е боя и отгоре лак, значи пастата е една и съща като тип..


Аха, ще пробвам. Мерси за инфото! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 19 Юли 2008, 16:36

стига твоите брони да не са си още заводските без боя :idea:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 19 Юли 2008, 22:36

E то ако говориш за варианта да има и небоядисани части, които са в сиво... на тях им личи, че е само гола пластмаса... пък и те не са в цвета на самото купе... т.е. тва се вижда и с просто око :) Те ако са надрани не виждам с ква паста ще ги оправиш... :) Но пък може да ти ги боядисат в цвета на купето и така да ти ги оправят, пък и колата изглежда по-добре ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.07.2008
Местоположение: София

Мнение от Exilemancer » 20 Юли 2008, 22:02

Mollov написа:E то ако говориш за варианта да има и небоядисани части, които са в сиво... на тях им личи, че е само гола пластмаса... пък и те не са в цвета на самото купе... т.е. тва се вижда и с просто око :) Те ако са надрани не виждам с ква паста ще ги оправиш... :) Но пък може да ти ги боядисат в цвета на купето и така да ти ги оправят, пък и колата изглежда по-добре ;)


Броните не са в цвета на купето. Колата е тъмно син металик, а броните са сиви на цвят, като по ръба минава нещо като черна лайсна (не съм сигурен за термина). Сивото е боя, тъй като на места е обелена около половин-един сантиметър и отдолу се вижда черно, а чертите по извивките не са толкова дълбоки и не стигат до черното. Също така, там където е била лепенката върху задната броня, лепилото е останало и се остъргва с ключ, но става много бавно и мъчително. Та се питах дали няма някакъв по лесен начин да го обработя - първо с някаква абразивна паста или финна шкурка, а след това да полирам броните с гланцираща или полир-паста.

Назад към Сервизно обслужване на БМВ

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook