Заплахата наречена Nissan GT-R ...
Модератор: Общи модератори
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Заплахата наречена Nissan GT-R ...
Японците този път се появиха в пресата по целия свят с такава сила ,че когато се запознах с информацията относно технологиите и възможностите на новия суперкар на Нисан , сякаш Арнолд Шварценегер ми бе ударил силен шамар ...
Кацутоши Мицуно, бивш спортен директор в Нисан, никак случаен човек вкакто в Нисан ,така и в областа на моторните спортове в страната на изгряващото слънце оглавява екипа ,който е довел проекта до своя финален етап а именно представянето му пред публиката на Токийския автосалон.
Най-общо този автомобил,спазва традицията на Нисан от своите легенди Скайлайн по отношение на броя цилиндри 6,но тук инжинерите са пристъпили към идеята за V - образен двигател.
Два отлично настроени турбокомпресора IHI ,чрез които автомобила достига пикова мощност от 480 к.с. при 6400 мин-1 и респектиращият въртящ момент от 588 Нм, който е на разположение в диапазона от 3200 до 5200 мин-1.За пръв път в света на автомобилостроенето се пристъпва към плазмено наваряване на цилиндровите ризи в алуминиевия блок,като дебелината им е само 0,15 мм (!) благоприятстващо разсейването на топлината ,както и намаляване на триенето от бутало-мотовилковата група и не на последно място спестяване на ценни килограми в общата маса на новия агрегат
Каросерията и ходовата част с трансмисията са според мен най-интересното в Нисана.Транзаксъл система - 6 степенна предавателна кутия с двоен съединител монтирана в задния мост
гарантира 50% / 50% разпределение на масите между преден и заден мост,пълноприводно задвижване на 4-те колела на автомобила ,която под давлението на електронно контролирани деференциали може да подаде в случай на нужда до 50 % от наличния въртящ момент на предните колела,чрез втори кардан напред.При нормално сцепление автомобила работи като със стандартно задно задвижване ...
Bilstein разработват DampTronic специално за GT-R 2007,амортисьори ,които се регулират от арматурното табло.
Дизайн-а на интериора ,както ще видите от снимките е създаден от екипа създал електронната игра Gran Turismo за Sony PlayStation
на централната конзола има голям мултифункционален цветен диспей показващ освен цялата налична и необходима информация дори и надлъното и странично ускорение
Каросерията е изключително аеродинамична 0,27,по пода на каросерията има карбонови кори,които намаляват вихрите на въздушните потоци обтичащи автомобила при движение.Спойлерите са изчислени адски точно,така,че от тях идва доста голяма притискаща сила при движение с високи скорости.
Купето е за двама възрастни и две подрастващи гаменчета
а багажника предлага доста голямо място за автомобил в този клас.
Най-интересната част от цялата информация бе за динамичните характеристики на автомобила
3,5 сек в спринта до 100 км/ч , 11,7 сек в дисциплината на 1/4 миля ( никъде не съм чел за терминалната скорост,ако някой знае нека я напише) и максимална скорост от 310 км/ч
Времето за "затваряне" на северната дъга на Нюрбургринг е едва 7:38 секунди ,което автоматически нарежда този автомобил с предполагаема цена в порядъка на 80 000 евро сред автомобилите струващи поне 6 пъти повече
Мисля,че това е сериозен шамар и за топ модела на последната генерация Корвет,който до момента за цената си предлагаше най-много от всичко ,което се иска в този сегмент
.. което всъщност ме радва ,защото аз лично не обичам сделани коли
Само не знам ,как нашата фирма ще се противопостави на този автомобил
Снимков материал http://dichev.com
Георги Пенчев


Кацутоши Мицуно, бивш спортен директор в Нисан, никак случаен човек вкакто в Нисан ,така и в областа на моторните спортове в страната на изгряващото слънце оглавява екипа ,който е довел проекта до своя финален етап а именно представянето му пред публиката на Токийския автосалон.
Най-общо този автомобил,спазва традицията на Нисан от своите легенди Скайлайн по отношение на броя цилиндри 6,но тук инжинерите са пристъпили към идеята за V - образен двигател.
Два отлично настроени турбокомпресора IHI ,чрез които автомобила достига пикова мощност от 480 к.с. при 6400 мин-1 и респектиращият въртящ момент от 588 Нм, който е на разположение в диапазона от 3200 до 5200 мин-1.За пръв път в света на автомобилостроенето се пристъпва към плазмено наваряване на цилиндровите ризи в алуминиевия блок,като дебелината им е само 0,15 мм (!) благоприятстващо разсейването на топлината ,както и намаляване на триенето от бутало-мотовилковата група и не на последно място спестяване на ценни килограми в общата маса на новия агрегат

Каросерията и ходовата част с трансмисията са според мен най-интересното в Нисана.Транзаксъл система - 6 степенна предавателна кутия с двоен съединител монтирана в задния мост
гарантира 50% / 50% разпределение на масите между преден и заден мост,пълноприводно задвижване на 4-те колела на автомобила ,която под давлението на електронно контролирани деференциали може да подаде в случай на нужда до 50 % от наличния въртящ момент на предните колела,чрез втори кардан напред.При нормално сцепление автомобила работи като със стандартно задно задвижване ...
Bilstein разработват DampTronic специално за GT-R 2007,амортисьори ,които се регулират от арматурното табло.
Дизайн-а на интериора ,както ще видите от снимките е създаден от екипа създал електронната игра Gran Turismo за Sony PlayStation

на централната конзола има голям мултифункционален цветен диспей показващ освен цялата налична и необходима информация дори и надлъното и странично ускорение

Каросерията е изключително аеродинамична 0,27,по пода на каросерията има карбонови кори,които намаляват вихрите на въздушните потоци обтичащи автомобила при движение.Спойлерите са изчислени адски точно,така,че от тях идва доста голяма притискаща сила при движение с високи скорости.
Купето е за двама възрастни и две подрастващи гаменчета



Най-интересната част от цялата информация бе за динамичните характеристики на автомобила


Времето за "затваряне" на северната дъга на Нюрбургринг е едва 7:38 секунди ,което автоматически нарежда този автомобил с предполагаема цена в порядъка на 80 000 евро сред автомобилите струващи поне 6 пъти повече





Само не знам ,как нашата фирма ще се противопостави на този автомобил

Снимков материал http://dichev.com
Георги Пенчев
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Невероятна машина, НО адски грозна. Особено фасадата е направо гнусна
, което няма никакво значение обаче, щото кат му гледам времето на ринга и се плаша 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Жената^на^шефа
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 10.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Жена
Re: Заплахата наречена Nissan GT-R ...
http://www.youtube.com/watch?v=9jCydPSeXRs
http://www.youtube.com/watch?v=6NVKDYTu2o4
http://www.youtube.com/watch?v=Fp7iQS2CYVA
http://www.youtube.com/watch?v=IWeGlrVqdbQ
Наистина има добро поведение...стабилна е и то доста...добра кола ще излезне...не кола,а самальот...


http://www.youtube.com/watch?v=6NVKDYTu2o4
http://www.youtube.com/watch?v=Fp7iQS2CYVA
http://www.youtube.com/watch?v=IWeGlrVqdbQ
Наистина има добро поведение...стабилна е и то доста...добра кола ще излезне...не кола,а самальот...




Последна промяна Жената^на^шефа на 27 Дек 2007, 20:12, променена общо 1 път
...It`s no Angel,Just Powerkata!... 

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Нема се пуашиш, копеуе.
Типичната японска "луксозна" кола.
Вид на космически кораб. Космически резултати. 68 електрически уреда + печка - духалка с фурна с аспиратор вградени в борда. Материали марка еФтинджос.
Няма да пробие на европейския пазар това чудо. Веобразен двигател, браво, ама това го оценяват феновете. И на американския няма да пробие. Така че не се стряскайте.
Типичната японска "луксозна" кола.
Вид на космически кораб. Космически резултати. 68 електрически уреда + печка - духалка с фурна с аспиратор вградени в борда. Материали марка еФтинджос.
Няма да пробие на европейския пазар това чудо. Веобразен двигател, браво, ама това го оценяват феновете. И на американския няма да пробие. Така че не се стряскайте.
а бе ако ще и на лада седмица да прилича напред въпроса е че японците ще утрепат конкуренцията този път защото скайлайна ще се предлага и с ляв и с десен волан
само не знам дали както на Р34 където махаха един бушон който управлява предния диференциял и оп само задно предаване
не знам този модел определено е по красиво и по готино от всякакъв ///М или АМГ


- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
grnka,
Погледни пак клипчетата... Наживо.
Не знам, то красивото си е въпрос на вкус.
Ама аз лично в този кич не откривам каквато и да е красота... Защо да е много красив? Заради въздуховодите ли?
Некакъв фиат със спойлери молим ти са...
За 80 хиляди евро. Минимум. Гони една S-класа...
Не знам. Но според мен понятието "заплаха", ако и вероятно да има своите основи в показателите на колата е създадена грешна представа за клиентите.
Те(клиентите) взимат БМВ и Мерцедес заради имиджа и визията, заради това, че хората имат респект даже от по - евтините им модели. Заради комфорта и усъвършенстваните им с поколения отличителни характеристики, които се знаят.
Такъв... щъркел клиентите на БМВ или Мерцедес биха си купили само, ако е световно признат "най" във нещо. Най - бърз, най - мощен...
А той не е.
Сигурно ще има кой да го купи, но не и кой да се откаже от немските марки заради него.
Погледни пак клипчетата... Наживо.
Не знам, то красивото си е въпрос на вкус.
Ама аз лично в този кич не откривам каквато и да е красота... Защо да е много красив? Заради въздуховодите ли?
Некакъв фиат със спойлери молим ти са...
За 80 хиляди евро. Минимум. Гони една S-класа...
Не знам. Но според мен понятието "заплаха", ако и вероятно да има своите основи в показателите на колата е създадена грешна представа за клиентите.
Те(клиентите) взимат БМВ и Мерцедес заради имиджа и визията, заради това, че хората имат респект даже от по - евтините им модели. Заради комфорта и усъвършенстваните им с поколения отличителни характеристики, които се знаят.
Такъв... щъркел клиентите на БМВ или Мерцедес биха си купили само, ако е световно признат "най" във нещо. Най - бърз, най - мощен...
А той не е.
Сигурно ще има кой да го купи, но не и кой да се откаже от немските марки заради него.
- Helix
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 4.03.2007
- Местоположение: Банишора
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS;E30 325i
- Мечтае да кара: Самолет
D3BEP написа:grnka,
Погледни пак клипчетата... Наживо.
Не знам, то красивото си е въпрос на вкус.
Ама аз лично в този кич не откривам каквато и да е красота... Защо да е много красив? Заради въздуховодите ли?
Некакъв фиат със спойлери молим ти са...
За 80 хиляди евро. Минимум. Гони една S-класа...
Не знам. Но според мен понятието "заплаха", ако и вероятно да има своите основи в показателите на колата е създадена грешна представа за клиентите.
Те(клиентите) взимат БМВ и Мерцедес заради имиджа и визията, заради това, че хората имат респект даже от по - евтините им модели. Заради комфорта и усъвършенстваните им с поколения отличителни характеристики, които се знаят.
Такъв... щъркел клиентите на БМВ или Мерцедес биха си купили само, ако е световно признат "най" във нещо. Най - бърз, най - мощен...
А той не е.
Сигурно ще има кой да го купи, но не и кой да се откаже от немските марки заради него.
Много си далече от истината.Нисан ГТ-Р е наследник на Нисан Скайлаин.Моделите ГТ-Р 32 ; ГТ-Р 33 и ГТ-Р 34 няма нужда да се доказват пред никого.
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
GaD написа: Колата е бум не само в цял Свят!



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Tod
- ентусиаст
-
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
Верно е изруууд новия Скайлайн, това нещо ще обсеби съня на познавачите, не прилича на нищо друго в тази категория!
Много ми е интересно, как ще стой срещу 430 Scuderia и Бързите Поршове
!
Много ми е интересно, как ще стой срещу 430 Scuderia и Бързите Поршове

Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани