BMW влиза в България с директно представителство
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
BMW влиза в България с директно представителство
Компанията очаква продажби на 670 автомобила през тази година
източник: Пресцентър
От 1 юли 2007 г. BMW Group ще се представлява в България от собствена организация по продажбите. Изграждането на директно представителство у нас е част от новата пазарна стратегия на компанията, която включва създаването на свои организации в 7 нови страни. В момента BMW разполага със свои офиси в 28 страни, 26 от които са в Европейския съюз (плюс Норвегия и Швейцария). По света BMW присъства директно в 41 страни. До момента BMW бе представен от официалния вносител „Камор Ауто”, който ще продължи да обслужва клиенти като дилър, но запазва същия статут за BMW Motorcycles.
„Нашата цел не е да докажем, че можем да продаваме повече коли от „Камор Ауто”, а да ги подкрепим, коментира Александър Миланов, генерален мениджър на BMW представителството в България.
През 2006 г. BMW регистрира продажбите на 553 автомобила, а целта за 2007 г. е 670”, обясни Миланов.
„Изграждането на директно представителство ще ни позволи да организираме по-добро обслужване на клиентите. Ще бъдем по-близо до тях при продажбата и последващата поддръжка. Много по-точно ще преценяваме нуждите на клиентите и моделите, на които трябва да акцентираме на този пазар. Също така ще предложим много добри финансови условия за покупка на лизинг. Вече имаме договор с „Уникредит лизинг”, поясни Франц Юнг, президент на BMW за Централна и Източна Европа.
„През последните 3 години и половина променихме имиджа на BMW от кола със затъмнени прозорци и мутра в нея на подходящия бизнес автомобил. Тази година очакваме новото М3, 1-ва серия купе и фейслифт на 6-а серия”, коментира Мира Янкова, отговаряща за маркетинга и продажбите в „Камор Ауто”. Януари ще пристигне 1-ва серия кабриолет, а в близките години Х6 - SUV с дизайн на купе на базата на Х5, който от 2009 г. ще има хибриден двигател, каза Янкова. Тя потвърди, че се работи и по Х4, който е SUV с две врати на базата на Х3.
Агенция Speed-Press
Взето от: www.sofiamotorshow.com

източник: Пресцентър
От 1 юли 2007 г. BMW Group ще се представлява в България от собствена организация по продажбите. Изграждането на директно представителство у нас е част от новата пазарна стратегия на компанията, която включва създаването на свои организации в 7 нови страни. В момента BMW разполага със свои офиси в 28 страни, 26 от които са в Европейския съюз (плюс Норвегия и Швейцария). По света BMW присъства директно в 41 страни. До момента BMW бе представен от официалния вносител „Камор Ауто”, който ще продължи да обслужва клиенти като дилър, но запазва същия статут за BMW Motorcycles.
„Нашата цел не е да докажем, че можем да продаваме повече коли от „Камор Ауто”, а да ги подкрепим, коментира Александър Миланов, генерален мениджър на BMW представителството в България.
През 2006 г. BMW регистрира продажбите на 553 автомобила, а целта за 2007 г. е 670”, обясни Миланов.
„Изграждането на директно представителство ще ни позволи да организираме по-добро обслужване на клиентите. Ще бъдем по-близо до тях при продажбата и последващата поддръжка. Много по-точно ще преценяваме нуждите на клиентите и моделите, на които трябва да акцентираме на този пазар. Също така ще предложим много добри финансови условия за покупка на лизинг. Вече имаме договор с „Уникредит лизинг”, поясни Франц Юнг, президент на BMW за Централна и Източна Европа.
„През последните 3 години и половина променихме имиджа на BMW от кола със затъмнени прозорци и мутра в нея на подходящия бизнес автомобил. Тази година очакваме новото М3, 1-ва серия купе и фейслифт на 6-а серия”, коментира Мира Янкова, отговаряща за маркетинга и продажбите в „Камор Ауто”. Януари ще пристигне 1-ва серия кабриолет, а в близките години Х6 - SUV с дизайн на купе на базата на Х5, който от 2009 г. ще има хибриден двигател, каза Янкова. Тя потвърди, че се работи и по Х4, който е SUV с две врати на базата на Х3.
Агенция Speed-Press
Взето от: www.sofiamotorshow.com

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
come on baby... let's go party ...а а иеее 

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Да, да щели да подобрят продажбите и да увеличат бройката на 670 ...
дрън-дрън за каквото се обадиш и ти викат нема квота, чакай 4-5 месеца
минимум, кеф ти новата Х5-ца кеф ти Е92, кеф ти Е93, е хубаво питам аз
какво ще се промени, защо да не си купя нов автомобил директно от
Германия, сроковете са драстично по-кратки, цената е по-добра,
гаранцията важи тук !!!
Ако не се промени нещо кардинално не смятам, че ще има промяна в
ситуацията, освен ако тази забава не е заложена в корпоративната
политика, като някакъв скрит маркетингов ход.
дрън-дрън за каквото се обадиш и ти викат нема квота, чакай 4-5 месеца
минимум, кеф ти новата Х5-ца кеф ти Е92, кеф ти Е93, е хубаво питам аз
какво ще се промени, защо да не си купя нов автомобил директно от
Германия, сроковете са драстично по-кратки, цената е по-добра,
гаранцията важи тук !!!
Ако не се промени нещо кардинално не смятам, че ще има промяна в
ситуацията, освен ако тази забава не е заложена в корпоративната
политика, като някакъв скрит маркетингов ход.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
rosen.kolarov написа:Да, да щели да подобрят продажбите и да увеличат бройката на 670 ...
дрън-дрън за каквото се обадиш и ти викат нема квота, чакай 4-5 месеца
минимум, кеф ти новата Х5-ца кеф ти Е92, кеф ти Е93, е хубаво питам аз
какво ще се промени, защо да не си купя нов автомобил директно от
Германия, сроковете са драстично по-кратки, цената е по-добра,
гаранцията важи тук !!!
Ако не се промени нещо кардинално не смятам, че ще има промяна в
ситуацията, освен ако тази забава не е заложена в корпоративната
политика, като някакъв скрит маркетингов ход.
мдам искахме Х5 да зимаме някъде декември .. и те ми поръчка преди май неможе да направим .. няма квота ...
е поръчакхе по едни или друг начин .. та са траа дойде до месец
според мене ще се подобри само сервизирането ... или поне така се надявам
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
rosen.kolarov написа:Да, да щели да подобрят продажбите и да увеличат бройката на 670 ...
дрън-дрън за каквото се обадиш и ти викат нема квота, чакай 4-5 месеца
минимум, кеф ти новата Х5-ца кеф ти Е92, кеф ти Е93, е хубаво питам аз
какво ще се промени, защо да не си купя нов автомобил директно от
Германия, сроковете са драстично по-кратки, цената е по-добра,
гаранцията важи тук !!!
Ако не се промени нещо кардинално не смятам, че ще има промяна в
ситуацията, освен ако тази забава не е заложена в корпоративната
политика, като някакъв скрит маркетингов ход.
Ми купувай си от там и не се чуди, защо за теб няма квота

- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Turturelo написа:rosen.kolarov написа:Да, да щели да подобрят продажбите и да увеличат бройката на 670 ...
дрън-дрън за каквото се обадиш и ти викат нема квота, чакай 4-5 месеца
минимум, кеф ти новата Х5-ца кеф ти Е92, кеф ти Е93, е хубаво питам аз
какво ще се промени, защо да не си купя нов автомобил директно от
Германия, сроковете са драстично по-кратки, цената е по-добра,
гаранцията важи тук !!!
Ако не се промени нещо кардинално не смятам, че ще има промяна в
ситуацията, освен ако тази забава не е заложена в корпоративната
политика, като някакъв скрит маркетингов ход.
Ми купувай си от там и не се чуди, защо за теб няма квотаТези, които си поръчват колите от тук и са си ги поръчали навреме, мисля, че са си ги получили. В момента и в Германия ще чакаш за X5 3.0d, не само в България има недостиг на Е70. В Италия срока е малко по-голям от България. Промяна ще има, защото това представителство е точно затова, да има директен достъп BMW на локалния пазар и интересите на клиентите да се защитават. 2004 г. хората се подсмиваха както 50 продадени коли ще станат 350, но вече не е толкова смешно ..
имам някъв такъв странен въпрос ... защо се бави толко доставката след като колата е излязла от поточната линия ...
обадиха се май месец да ни кажат, че бъдещия ни джип вече е слезнал от производствената линя .. и да си го чакаме началото/средата на Юли ?!.. кво толко им правят през тва време ?!
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
като за начало колата (ако говориш за X5) идва от Щатите с кораб .. след това отива в Германия, от Германия се товари с влакова композиция и отива в Унгария, от Унгария се товари с автовоз и идва до България, следва предпродажбена подготовка (разконсервиране, минаване на сервизно "разблокиране" на автомобила", миене, подготовка на документи и всички други неща, които не виждат нормалните хора), това е в случай, че няма проблем с логистиката или не дай си Боже колата има някакъв проблем .. примерно прав шофьор на автовоз с кални сандали на предната седалка на 760Li Individual. Основна грешка на повечето продавачи по света е да държат в течение клиентите къде им е колата, когато се появи логистичен проблем, а те се появяват често, тогава почват нервите. В момента BMW в България преминава от един регион в друг, заради влизането в европейския съюз, което допълнително осложнява нещата, защото нови хора започват да отговарят за нас в централата, системата донякъде се променя .. идва ред и на BMW България, която сигурен съм ще заработи добре като институция в най-скоро време, но в началото може да има известни разминавания. Питайте мен и колегите в Камор през 2004 г. в какъв филм бяхме докато се оправим .. та така.
Пак казвам грешка е да се информират толкова подробно клиентите какво им се случва с колите за тяхно добро. Имали сме случай ходят да висят по границите да си видят колите и като дойде с дерната врата, заради превоза и има нужда от полиране и се почват едни драми и скандали, които просто няма да ги има, ако един слънчев ден някой се обади и кажа "колата ви е тук, заповядайте да си я вземете".
Първо и основно правило, което съветвам новите продавачи по време на обучения - спестява бели коси и на двете страни!
Пак казвам грешка е да се информират толкова подробно клиентите какво им се случва с колите за тяхно добро. Имали сме случай ходят да висят по границите да си видят колите и като дойде с дерната врата, заради превоза и има нужда от полиране и се почват едни драми и скандали, които просто няма да ги има, ако един слънчев ден някой се обади и кажа "колата ви е тук, заповядайте да си я вземете".
Първо и основно правило, което съветвам новите продавачи по време на обучения - спестява бели коси и на двете страни!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
да за Х5
E просто ако го кажат ей това всичко ще е ясно и няма да им нерви ...
на нас ни казаха ... там 22 седмица или нещо накова излиза то завода и после най-рано е при нас началото на юли .. но по реалистично е към 15ти ... та просто м ибеше чудно какво се случва пре това време ...
мерси за отговора ...
E просто ако го кажат ей това всичко ще е ясно и няма да им нерви ...
на нас ни казаха ... там 22 седмица или нещо накова излиза то завода и после най-рано е при нас началото на юли .. но по реалистично е към 15ти ... та просто м ибеше чудно какво се случва пре това време ...
мерси за отговора ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Turturelo ти мен не ме мисли аз ще се оправя по един или
друг начин, просто споделям мнението си по темата
друг начин, просто споделям мнението си по темата

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Това за всяка кола ли се чака толкова или само за индивидуални поръчки. Защото ако ще трябва да си чакам нормалната кола 2-3 месеца - баси и дилърите, баси и маркетингите дето ги имат. Не подържат ли някакъв склад дето да отида и да си избера една от 30-те (например) Х5-ци и да си тръгна с нея след 2 часа преговори с дилъра
? Ето това например са наличностите при дилъра в нашето село, дето отивам там и след 2 часа съм си с колата регистрирана и със застраховки у нас
. Сега като гледам, че то само М-ките на склад са 9 бр.
.
http://www.fieldsbmw.com/ou/northfield- ... w_specials



http://www.fieldsbmw.com/ou/northfield- ... w_specials
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Dimitar написа:Това за всяка кола ли се чака толкова или само за индивидуални поръчки. Защото ако ще трябва да си чакам нормалната кола 2-3 месеца - баси и дилърите, баси и маркетингите дето ги имат. Не подържат ли някакъв склад дето да отида и да си избера една от 30-те (например) Х5-ци и да си тръгна с нея след 2 часа преговори с дилъра? Ето това например са наличностите при дилъра в нашето село, дето отивам там и след 2 часа съм си с колата регистрирана и със застраховки у нас
. Сега като гледам, че то само М-ките на склад са 9 бр.
.
http://www.fieldsbmw.com/ou/northfield- ... w_specials
Явно защото се правят там.. или просто защото е хАмериката.. ма като се сетя по раните му там м5борд'ове и т.н. и те чакаха по 6+ месеца за новите си м5/м6 така, че... явно е от значение къде се произвежда даден автомобил, а и какво е търсенето.
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Е да де, ама той Владо каза, че и в Италия и другите европейски страни било така. А там едва ли търсенето е като в БГ
. Ама аз май повече го отдавам на различния бизнес модел за дилърите на двете места - със сигурност за тук имат по-различна политика
.


39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани