Чисто нов автомобил нисък клас или употребявано БМВ ?
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Чисто нов автомобил нисък клас или употребявано БМВ ?
Привет колеги,
Преди покупка на автомобил вероятно много от нас са си задавали въпроса дали да е чисто нов автомобил в ниския или среден сегмент или употребявано БМВ. Дори имам познати собственици на БМВ-та било 3-та или 5-та серия, които също са поставени пред тази дилема. При положение че дно читаво БМВ втора употреба върви в порядъка на около 15 до 30,000 лева. За тази сума може да се закупи нов автомобил с гаранция. Нека се опитаме да изтъкнем предимствата и недостатъците при закупуване на нов автомобил и употребявано БМВ. Правим изричната уговорка че коментираме само и единствено употребяваните автомобили с любимата на всичкини марка БМВ.
Ще споделя моето лично мнение. Управлявам чисто нов служебен автомобил, вече на около 40,000 км. наистина до момента освен консумативите неса правени други ремонти. Всичко в рамките на гаранцията се подменя безплатно при дефек. Автомобила има най-необходимите екстри клима, АБС, серво ел.пакет и т.н НО до тук с предимствата. Липсва удоволствието от шофирането, комфорта, различни екстри, които неса толкова важни но всяко БМВ ги има, липсва страста, която нахлува в мен, когато се кача зад волана на любимото ми БМВ. Вярно е че няколко години няма да се налагат сериозни ремонти по окачването или двигателя/ говорим за нормален стил на шофиране :-)/ Но след това всичко си идва на място. Качеството на матерялите също е на доста неприлично ниво при автомобилите от ниския клас, данеговорим че системата направи си сам или ремонтирай сам отпада поради ограничения в гаранцията. Да сигурно всеки човек ще каже ми защо да се мъча, като има сервизи, и сигурно е прав но това е част от ентусиазма ни, поне от моя, когато отстраня някакъв проблем сам или подобря нещо и то има положителен ефект удовлетворението е много повече от това да си вземеш колата от сервиза. В повечто случай след закупуване на употребявано БМВ, след това започват проблеми в различни аспекти, било трансмисия, окачване, двигател или електроника. Да всички сме имали такива проблеми, но при качествено отремонтиране, си мисля че дълго време няма да има проблеми, все пак, нашите БМВ-та са издъжали по 10 и повече години, се си мисля че при ремонт с оригинални части и в реномиран сервиз ефекта ще е същия. Виждал съм Citroen C4 на 15,000 км, който влиза в сервиз със проблем във електрониката / някакъв датчик беше/ но собственика остана на магистралата, виждал съм Рено клио на 20,000 км, което дрънка като сандък с пирони и т.н... Аз лично небих закупил нов автомобил, от ниския сегмент, предпочитам да инвестирам в употребявана лимузина но с мисълта че ми ляга на сърцето и изпитвам удовлетворение от нея а не просто автомобил, който знам че няма да ми създава грижи но ще го използвам просто за транспорт от точка А до точка Б.
Ще се радвам да споделите и вашите мнения.
Преди покупка на автомобил вероятно много от нас са си задавали въпроса дали да е чисто нов автомобил в ниския или среден сегмент или употребявано БМВ. Дори имам познати собственици на БМВ-та било 3-та или 5-та серия, които също са поставени пред тази дилема. При положение че дно читаво БМВ втора употреба върви в порядъка на около 15 до 30,000 лева. За тази сума може да се закупи нов автомобил с гаранция. Нека се опитаме да изтъкнем предимствата и недостатъците при закупуване на нов автомобил и употребявано БМВ. Правим изричната уговорка че коментираме само и единствено употребяваните автомобили с любимата на всичкини марка БМВ.
Ще споделя моето лично мнение. Управлявам чисто нов служебен автомобил, вече на около 40,000 км. наистина до момента освен консумативите неса правени други ремонти. Всичко в рамките на гаранцията се подменя безплатно при дефек. Автомобила има най-необходимите екстри клима, АБС, серво ел.пакет и т.н НО до тук с предимствата. Липсва удоволствието от шофирането, комфорта, различни екстри, които неса толкова важни но всяко БМВ ги има, липсва страста, която нахлува в мен, когато се кача зад волана на любимото ми БМВ. Вярно е че няколко години няма да се налагат сериозни ремонти по окачването или двигателя/ говорим за нормален стил на шофиране :-)/ Но след това всичко си идва на място. Качеството на матерялите също е на доста неприлично ниво при автомобилите от ниския клас, данеговорим че системата направи си сам или ремонтирай сам отпада поради ограничения в гаранцията. Да сигурно всеки човек ще каже ми защо да се мъча, като има сервизи, и сигурно е прав но това е част от ентусиазма ни, поне от моя, когато отстраня някакъв проблем сам или подобря нещо и то има положителен ефект удовлетворението е много повече от това да си вземеш колата от сервиза. В повечто случай след закупуване на употребявано БМВ, след това започват проблеми в различни аспекти, било трансмисия, окачване, двигател или електроника. Да всички сме имали такива проблеми, но при качествено отремонтиране, си мисля че дълго време няма да има проблеми, все пак, нашите БМВ-та са издъжали по 10 и повече години, се си мисля че при ремонт с оригинални части и в реномиран сервиз ефекта ще е същия. Виждал съм Citroen C4 на 15,000 км, който влиза в сервиз със проблем във електрониката / някакъв датчик беше/ но собственика остана на магистралата, виждал съм Рено клио на 20,000 км, което дрънка като сандък с пирони и т.н... Аз лично небих закупил нов автомобил, от ниския сегмент, предпочитам да инвестирам в употребявана лимузина но с мисълта че ми ляга на сърцето и изпитвам удовлетворение от нея а не просто автомобил, който знам че няма да ми създава грижи но ще го използвам просто за транспорт от точка А до точка Б.
Ще се радвам да споделите и вашите мнения.
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Аз мисля обаче че нов автомобил ото какъвто и да е клас, за да му важи 2 или колкото е годишната гаранция трябва да се обслужва само и единствено в официалния сервиз където да му отрежат главата на клиента и БМВ-то няма да излезе толкова скъпо спрямо новата кола, да не казвам че може и на далавера да е
А и след 5 години тази нова кола ша е като кенеф , а БМВ-то ако се грижиш за него няма да те остави!

А и след 5 години тази нова кола ша е като кенеф , а БМВ-то ако се грижиш за него няма да те остави!

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
redex написа:.....
Колега ти сам си си отговорил. Взимай някое БМВ и забравяй за тия пластмасови каруци



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Milcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 5.09.2005
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
ако ти трябва превозно средство взимаи опелите фордовете и тем подобните лаина, ако ти трябва КОЛА взимаи BMW 

Съжалявам че съм повторил темата. Ако модераторите считат за излишна некя я премахнат. Иначе аз си имам БМВ и немисля да го заменям за друга марка. Идеята ми беше да се оформи една тема с плюсовете и минусите, както и конкретни мнения касаещи избора. АЗ пак казвам предочитам кола правена от инженери макар и употребявана, пред тази правена от "счетоводители" 

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
redex написа:.. АЗ пак казвам предочитам кола правена от инженери макар и употребявана, пред тази правена от "счетоводители"






Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Колко километра трябва да навъртиш с една сапунерка преди половината по нея да е за смяна? И да имаш 3 годишна кола извън гаранция купена като нова за 25000 и струваща наполовина. Форд го е казал "Най-хубавата кола е новото БМВ
". А втората по хубост кола е старото.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Мисля,че предишната тема ясно показа,че в този форум потрбителите
предпочитат БМВ на старо пред нова сапунерка.Едва ли за няколко
месеца общото мнение се е променило.С нетърпение, обаче, чакаме
времето когато дилемата ще е ново БМВ или употребявано Порше например
предпочитат БМВ на старо пред нова сапунерка.Едва ли за няколко
месеца общото мнение се е променило.С нетърпение, обаче, чакаме
времето когато дилемата ще е ново БМВ или употребявано Порше например

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани