а сега сериозно...
Модератор: Общи модератори
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
а сега сериозно...
не искам да обиждам никого- не ми е за цел, а и ако се обиждате от форуми- си е за вас..
но...
днеска си дадох сметка (мда- малко бавно вдявам- кво да направя)... че със всяко поколение бмв се мерят да направят по-добра кола от предишното си поколение като запазват философията си.
....
докато другите фирми се мерят във бмв и гледат да направят по-добри от бмв коли...
и така..

но...
днеска си дадох сметка (мда- малко бавно вдявам- кво да направя)... че със всяко поколение бмв се мерят да направят по-добра кола от предишното си поколение като запазват философията си.
....
докато другите фирми се мерят във бмв и гледат да направят по-добри от бмв коли...
и така..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абсолютно прав си
сега ми помнете думата как след ужасяващото комби поне откъм Щутгард - Унтертюркхайм ще извадят едно 6,3 литрово комби ,което да е в контра на Мюнхенското .
Агресията във формите и мощностите и управлението е на първо място като критерий при създаването на новите модели автомобили,нещо което е било фикс идея на БМВ от много време
Не просто лутане и търсене на нещо модно а следване на една философия ...
Георги Пенчев

Агресията във формите и мощностите и управлението е на първо място като критерий при създаването на новите модели автомобили,нещо което е било фикс идея на БМВ от много време

Георги Пенчев
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
BMW си имат и основни линии в дизаина ( не само бъбреците ) които пазят и до ден днешен, докато ако утре стане модерно колите да са в форма на зеленчуци всички почти освен BMW ще ги правят така 

BMW си имат и основни линии в дизаина ( не само бъбреците ) които пазят и до ден днешен, докато ако утре стане модерно колите да са в форма на зеленчуци всички почти освен BMW ще ги правят така
това е вярно, ама не съм напълно съгласен, щото и BMW взеха все по-педераски модели да правят, дето мязат повече на lexus-и с дръпнати очички. Още една причина (освен финансовата) много хора да харесват повече старите модели.
- Nasti
-
-
- Мнения: 1452
- Регистриран на: 11.06.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кво ли не...
БМВ винаги е бил и ще бъде лидер при лъскавите каручки, аз не крия и всички знаят че съм фен на друга марка, но като технологичен лидер определено бих определил една трета компания, а именно фирмата от Щутгарт.
Преди няколко дни карах новия ЦЛ и мога само да кажа
няма друго такова купе, 2001г. ми се отдаде възможност да карам вече... стария ЦЛ тогава се чувствах по същия начин. Просто пичовете от марката с мерника винаги са една крачка пред БМВ и Ауди!
Преди няколко дни карах новия ЦЛ и мога само да кажа


Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
Nasti написа:БМВ винаги е бил и ще бъде лидер при лъскавите каручки, аз не крия и всички знаят че съм фен на друга марка, но като технологичен лидер определено бих определил една трета компания, а именно фирмата от Щутгарт.
Преди няколко дни карах новия ЦЛ и мога само да кажа![]()
няма друго такова купе, 2001г. ми се отдаде възможност да карам вече... стария ЦЛ тогава се чувствах по същия начин. Просто пичовете от марката с мерника винаги са една крачка пред БМВ и Ауди!
така ли, и сравнено с какво- преди това си слязъл точно от м6 ли кво ли


- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Alx, че си прав, прав си
ама я си признай какво катализира вдъхновението на тази формулировка или поне разкажи съня, който я вдъхнови 


Never mistake motion for action...
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Andrian_ написа:BMW си имат и основни линии в дизаина ( не само бъбреците ) които пазят и до ден днешен, докато ако утре стане модерно колите да са в форма на зеленчуци всички почти освен BMW ще ги правят така
това е вярно, ама не съм напълно съгласен, щото и BMW взеха все по-педераски модели да правят, дето мязат повече на lexus-и с дръпнати очички. Още една причина (освен финансовата) много хора да харесват повече старите модели.
Замислял си се защо е така? Кой е най-големият потребител на автомобили в света? А кои са най-масовите автомобили при този потребител? А, ако искаш да продадеш нещо различно, дали няма да ти е по-трудно? Е, дали не съм прав? Естествено, че ако искаш да продаваш автомобили в САЩ, държава с преобладаващо японски автомобили, ще се наложи да се съобразяваш с модните тенденции. И за това новите БМВта, че и мергелите все повече заприличват на дръпнатооките си събратя. А който иска да се кефи на старите машини, ами има си клубове по интереси, както им се викаше по татово време, т.е. клубове на феновете на ретро автомобилите(да не се заблуждаваме, но ние с нашите коли сме почти ретро-маниаци).

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Не съм съгласен че БМВ приличат на японските автомобили. Някои хора бъркат приликата в технологиите с прилики като цяло. Ако погленете исторически всяка една генерация коли си има доста сходни черти независимо от марката и зависимо от нивото на технологиите налични по това време. Сега всички коли имат ксенони, скулптурни форми на всичко, престилки и брони слети с формата, диодни мигачи и стопове и т.н. Но не мисля че БМВ са се обезличили, по скоро ми се струва че доста азиатски фирми копират от тях, БМВ винаги са били пионери а и истината е че имат имидж а той продава и налага тенденциите.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Абе за азиатците не знам, ама ситроен как са крали не е истина. Не вярвам да има някой, който вечерно време на пуснати фарове, гледайки в огледалото да каже точно дали това зад вас е Е60 или французойка 


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
vitamincpp написа:Не съм съгласен че БМВ приличат на японските автомобили...
И аз - японските са доста по-надеждни, особено сравнени с дизелите на БМВ

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
TheBoss написа:Абе за азиатците не знам, ама ситроен как са крали не е истина. Не вярвам да има някой, който вечерно време на пуснати фарове, гледайки в огледалото да каже точно дали това зад вас е Е60 или французойка
Ситроен С5 най вече

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Penchev написа:Абсолютно прав сисега ми помнете думата как след ужасяващото комби поне откъм Щутгард - Унтертюркхайм ще извадят едно 6,3 литрово комби ,което да е в контра на Мюнхенското .
Агресията във формите и мощностите и управлението е на първо място като критерий при създаването на новите модели автомобили,нещо което е било фикс идея на БМВ от много времеНе просто лутане и търсене на нещо модно а следване на една философия ...
Георги Пенчев
Почти се хващам на бас че и от Инглощат ще се напънат да из ....кат някое ново творения въпроса май е по скоро коя ще изпревари ...
Насти знам те аз чии фен си явен

Говоря особенно за последните 10-15 години след като Е32 им нанесе шамара с лопата и ги остави 4 години да ближат рани и да мислят, докато най-сетне измислиха достоен противник.
Няма да се лъжем и двете марки се опитват да запълнят пазарни ниши за да компенсират по-ниските печалби, както и малкото братче от Инглощат подскача около тях (говорим в технологичен план иначе фолксваген груп са наводнили европа със прахосмукачки, пасатори и други кухненски изделия) и се опитва да се докаже къде успешно къде не сред спортните и луксозните серии, което ако наследниците на Фердинанд Порше (май така му беше името) не бяха сред основните акционери и доставчици на технологии, нямаше и най-малка възможност да се случи....
Фуууу уж щях да съм кратък

May the BMW force be with you!
това дето го е написал василен ме докара до една простичка мисъл (напоследък така ми просветва- късо и ясно
бмв винаги са били систематични като философия и развитие... революция чрез еволюция... заради тази си константност мисля че са се обусловили като естествения аршин по които другите се мерят...
повечето други фирми.. са някак си .. хаотични .. и като философия и като развитие...
като не знам кой подход е по-добрия, но на мене лично резултатите от първия ми харесва повече

бмв винаги са били систематични като философия и развитие... революция чрез еволюция... заради тази си константност мисля че са се обусловили като естествения аршин по които другите се мерят...
повечето други фирми.. са някак си .. хаотични .. и като философия и като развитие...
като не знам кой подход е по-добрия, но на мене лично резултатите от първия ми харесва повече
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
39 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани