а сега сериозно...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

а сега сериозно...

Мнение от alx » 10 Яну 2007, 0:40

не искам да обиждам никого- не ми е за цел, а и ако се обиждате от форуми- си е за вас.. :)

но...

днеска си дадох сметка (мда- малко бавно вдявам- кво да направя)... че със всяко поколение бмв се мерят да направят по-добра кола от предишното си поколение като запазват философията си.

....

докато другите фирми се мерят във бмв и гледат да направят по-добри от бмв коли...

и така..
алекс
трабант 601с
разни други возила

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Яну 2007, 1:40

Абсолютно прав си :arrow: сега ми помнете думата как след ужасяващото комби поне откъм Щутгард - Унтертюркхайм ще извадят едно 6,3 литрово комби ,което да е в контра на Мюнхенското .

Агресията във формите и мощностите и управлението е на първо място като критерий при създаването на новите модели автомобили,нещо което е било фикс идея на БМВ от много време :!: Не просто лутане и търсене на нещо модно а следване на една философия ...


Георги Пенчев
Изображение

Скрапчо
Аватар
Мнения: 912
Регистриран на: 7.04.2006
Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Ivan Petrov » 10 Яну 2007, 4:24

BMW си имат и основни линии в дизаина ( не само бъбреците ) които пазят и до ден днешен, докато ако утре стане модерно колите да са в форма на зеленчуци всички почти освен BMW ще ги правят така ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.12.2006

Мнение от Andrian_ » 10 Яну 2007, 7:31

BMW си имат и основни линии в дизаина ( не само бъбреците ) които пазят и до ден днешен, докато ако утре стане модерно колите да са в форма на зеленчуци всички почти освен BMW ще ги правят така


това е вярно, ама не съм напълно съгласен, щото и BMW взеха все по-педераски модели да правят, дето мязат повече на lexus-и с дръпнати очички. Още една причина (освен финансовата) много хора да харесват повече старите модели.


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 10 Яну 2007, 9:10

БМВ винаги е бил и ще бъде лидер при лъскавите каручки, аз не крия и всички знаят че съм фен на друга марка, но като технологичен лидер определено бих определил една трета компания, а именно фирмата от Щутгарт.
Преди няколко дни карах новия ЦЛ и мога само да кажа :++ :++ няма друго такова купе, 2001г. ми се отдаде възможност да карам вече... стария ЦЛ тогава се чувствах по същия начин. Просто пичовете от марката с мерника винаги са една крачка пред БМВ и Ауди!
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 10 Яну 2007, 10:16

Nasti написа:БМВ винаги е бил и ще бъде лидер при лъскавите каручки, аз не крия и всички знаят че съм фен на друга марка, но като технологичен лидер определено бих определил една трета компания, а именно фирмата от Щутгарт.
Преди няколко дни карах новия ЦЛ и мога само да кажа :++ :++ няма друго такова купе, 2001г. ми се отдаде възможност да карам вече... стария ЦЛ тогава се чувствах по същия начин. Просто пичовете от марката с мерника винаги са една крачка пред БМВ и Ауди!


така ли, и сравнено с какво- преди това си слязъл точно от м6 ли кво ли :mhihi: явно не ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Мнение от Leon » 10 Яну 2007, 10:37

Alx, че си прав, прав си :winky: ама я си признай какво катализира вдъхновението на тази формулировка или поне разкажи съня, който я вдъхнови ;)
Never mistake motion for action...

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 10 Яну 2007, 10:43

Днешното автомобилостроене е една
игра на нерви и започвам да се притеснява
че последното нещо към което се стремят
повечето производители е да създадат
автомобил, който да отговаря на изискванията
на крайния потребител, по-скоро определящи
са изикванията на конкурента ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 10 Яну 2007, 13:34

Andrian_ написа:
BMW си имат и основни линии в дизаина ( не само бъбреците ) които пазят и до ден днешен, докато ако утре стане модерно колите да са в форма на зеленчуци всички почти освен BMW ще ги правят така


това е вярно, ама не съм напълно съгласен, щото и BMW взеха все по-педераски модели да правят, дето мязат повече на lexus-и с дръпнати очички. Още една причина (освен финансовата) много хора да харесват повече старите модели.


Замислял си се защо е така? Кой е най-големият потребител на автомобили в света? А кои са най-масовите автомобили при този потребител? А, ако искаш да продадеш нещо различно, дали няма да ти е по-трудно? Е, дали не съм прав? Естествено, че ако искаш да продаваш автомобили в САЩ, държава с преобладаващо японски автомобили, ще се наложи да се съобразяваш с модните тенденции. И за това новите БМВта, че и мергелите все повече заприличват на дръпнатооките си събратя. А който иска да се кефи на старите машини, ами има си клубове по интереси, както им се викаше по татово време, т.е. клубове на феновете на ретро автомобилите(да не се заблуждаваме, но ние с нашите коли сме почти ретро-маниаци).
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 10 Яну 2007, 15:54

Не съм съгласен че БМВ приличат на японските автомобили. Някои хора бъркат приликата в технологиите с прилики като цяло. Ако погленете исторически всяка една генерация коли си има доста сходни черти независимо от марката и зависимо от нивото на технологиите налични по това време. Сега всички коли имат ксенони, скулптурни форми на всичко, престилки и брони слети с формата, диодни мигачи и стопове и т.н. Но не мисля че БМВ са се обезличили, по скоро ми се струва че доста азиатски фирми копират от тях, БМВ винаги са били пионери а и истината е че имат имидж а той продава и налага тенденциите.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 10 Яну 2007, 16:22

Абе за азиатците не знам, ама ситроен как са крали не е истина. Не вярвам да има някой, който вечерно време на пуснати фарове, гледайки в огледалото да каже точно дали това зад вас е Е60 или французойка :)
Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 10 Яну 2007, 16:32

vitamincpp написа:Не съм съгласен че БМВ приличат на японските автомобили...


И аз - японските са доста по-надеждни, особено сравнени с дизелите на БМВ ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 10 Яну 2007, 16:38

TheBoss написа:Абе за азиатците не знам, ама ситроен как са крали не е истина. Не вярвам да има някой, който вечерно време на пуснати фарове, гледайки в огледалото да каже точно дали това зад вас е Е60 или французойка :)


Ситроен С5 най вече :) А за надеждността на японските хайде няма нужда да отваряме спорове...

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 10 Яну 2007, 16:55

Penchev написа:Абсолютно прав си :arrow: сега ми помнете думата как след ужасяващото комби поне откъм Щутгард - Унтертюркхайм ще извадят едно 6,3 литрово комби ,което да е в контра на Мюнхенското .

Агресията във формите и мощностите и управлението е на първо място като критерий при създаването на новите модели автомобили,нещо което е било фикс идея на БМВ от много време :!: Не просто лутане и търсене на нещо модно а следване на една философия ...
Георги Пенчев

Почти се хващам на бас че и от Инглощат ще се напънат да из ....кат някое ново творения въпроса май е по скоро коя ще изпревари ...
Насти знам те аз чии фен си явен :mhihi: но точно за технологичен лидер не бих определил Щутгарците, като че ли хаотичтно внедряват част от технологиите си които безспорно имат, БМВ винаги са ги внедрявали точно където им е мястото и след дълго обмисляне как да бъде от полза технологията. Докато Мерцедес като че следват принципа може и да нема нужда точно там но да го сложим за да кажем че сме внедрили нови технологии, а дали има нужда и къде точно като че ги мързи или нямат време да преосмислят.
Говоря особенно за последните 10-15 години след като Е32 им нанесе шамара с лопата и ги остави 4 години да ближат рани и да мислят, докато най-сетне измислиха достоен противник.
Няма да се лъжем и двете марки се опитват да запълнят пазарни ниши за да компенсират по-ниските печалби, както и малкото братче от Инглощат подскача около тях (говорим в технологичен план иначе фолксваген груп са наводнили европа със прахосмукачки, пасатори и други кухненски изделия) и се опитва да се докаже къде успешно къде не сред спортните и луксозните серии, което ако наследниците на Фердинанд Порше (май така му беше името) не бяха сред основните акционери и доставчици на технологии, нямаше и най-малка възможност да се случи....
Фуууу уж щях да съм кратък :mhihi: (Ати ме заразява)
May the BMW force be with you!

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 10 Яну 2007, 17:20

това дето го е написал василен ме докара до една простичка мисъл (напоследък така ми просветва- късо и ясно :mhihi:

бмв винаги са били систематични като философия и развитие... революция чрез еволюция... заради тази си константност мисля че са се обусловили като естествения аршин по които другите се мерят...

повечето други фирми.. са някак си .. хаотични .. и като философия и като развитие...

като не знам кой подход е по-добрия, но на мене лично резултатите от първия ми харесва повече
алекс
трабант 601с
разни други возила

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook