M5 Touring - официално представяне!
Модератор: Общи модератори
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Tvrrr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 16.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
- Мечтае да кара: V8 Bi-turbo
- Детайли за колата: пенсионерска
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Новото BMW M5 Touring (Видео)
http://autopress.tv/index.php?lang=1&pi ... =2&nid=181
BMW разпространи първите официални снимки и техническа информация за освежената си семейна “резачка” M5 Touring. Новото предложение на баварската компания има нелеката задача да се изправи и да подобри представянето на предходната версия, която се оказа изключително успешна. Повече мощност, по- малък разход на гориво.... производството стартира през март.
Освеженото BMW M5 Touring е екипирано с Двигателя на годината, предавателната кутия е уникалната роботизирана седемстепенна, окачването е оптимизирано. В същото време товарното пространство е повече от достатъчно- 1 650 литра. Друга интересна новост около модела, която ще зарадва особено много англичаните, е тази, че мощният автомобил ще се предлага за първи път и с десен волан.
Независимо от разположението на волана, щастливците които ще застанат зад него ще могат да разчитат на работата на петлитровото, V-образно, десетцилиндрово сърце на BMW. Максималната мощност е 507 конски, максималният въртящ момент е 520 Нм, а електронният ограничител е чак на 8 250/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 4.8 секунди (само 0.1 сек по- бавно от версията saloon). Максималната скорост на движение е 250 км/ч (електронно ограничена). Реално, скоростта достига над 320 км/ч.
BMW разпространи първите официални снимки и техническа информация за освежената си семейна “резачка” M5 Touring. Новото предложение на баварската компания има нелеката задача да се изправи и да подобри представянето на предходната версия, която се оказа изключително успешна. Повече мощност, по- малък разход на гориво.... производството стартира през март.
Освеженото BMW M5 Touring е екипирано с Двигателя на годината, предавателната кутия е уникалната роботизирана седемстепенна, окачването е оптимизирано. В същото време товарното пространство е повече от достатъчно- 1 650 литра. Друга интересна новост около модела, която ще зарадва особено много англичаните, е тази, че мощният автомобил ще се предлага за първи път и с десен волан.
Независимо от разположението на волана, щастливците които ще застанат зад него ще могат да разчитат на работата на петлитровото, V-образно, десетцилиндрово сърце на BMW. Максималната мощност е 507 конски, максималният въртящ момент е 520 Нм, а електронният ограничител е чак на 8 250/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 4.8 секунди (само 0.1 сек по- бавно от версията saloon). Максималната скорост на движение е 250 км/ч (електронно ограничена). Реално, скоростта достига над 320 км/ч.
а това които го е писал... не е бил съвсем сигурен
1. конете не са повече, нито въртящия момент... икономията е същата (трагична)
2. колата не се предлага за първи път със десен волан- има си я още от ден първи. това което се предлага за първи път е м5 туринг. е39 имаше мисля точно 3 екземпляра и никога не видяха масова продукция
3. седана едваааам вдига 310 по джипиес.. ама едвам.. предполагам туринга ще е една идея по-мръсен аеродинамично и по-бавен...
забележете също м6 джантите (във линка).. или са разхлабили окачването като за семеен автомобил или е натежал целия повече и за да не е много назад от седана са го олекотили тук там..
колата е перфектна като визия но за мене е абсолютна недомислица като философия. какво ще сложиш във комбито дето не можеш да сложиш във седана но си заслужава да го засилиш със 300?
ама избора е хубаво нещо....
1. конете не са повече, нито въртящия момент... икономията е същата (трагична)
2. колата не се предлага за първи път със десен волан- има си я още от ден първи. това което се предлага за първи път е м5 туринг. е39 имаше мисля точно 3 екземпляра и никога не видяха масова продукция
3. седана едваааам вдига 310 по джипиес.. ама едвам.. предполагам туринга ще е една идея по-мръсен аеродинамично и по-бавен...
забележете също м6 джантите (във линка).. или са разхлабили окачването като за семеен автомобил или е натежал целия повече и за да не е много назад от седана са го олекотили тук там..
колата е перфектна като визия но за мене е абсолютна недомислица като философия. какво ще сложиш във комбито дето не можеш да сложиш във седана но си заслужава да го засилиш със 300?

ама избора е хубаво нещо....
Последна промяна alx на 09 Яну 2007, 16:49, променена общо 2 пъти
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Ultimate_driver
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.07.2005
- Местоположение: в гаража
ами честито на печелившите
на мене лично тези комбита не ми харесват много, какво карате вътре не знам...
аз събирам $$ за седана 



- Nucl3arDru1D
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2317
- Регистриран на: 16.12.2003
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: е30, е36, e39
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: Nuclear Touring
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
alx написа:колата е перфектна като визия но за мене е абсолютна недомислица като философия. какво ще сложиш във комбито дето не можеш да сложиш във седана но си заслужава да го засилиш със 300?![]()
ама избора е хубаво нещо....
Еми да ти кажа доста неща... Тука не говориме за товарен обем в литри, а за едрогабаритни товари, които в седана за да напъхаш, най-малкото ще трябва да свалиш задните седалки


Всеки има вкус наистина, та и аз лично предпочитам като ще е голямо и тежко, то поне да бъде и максимално функционално...
няой сме го карали вече .. преди половин година
Мен лично повече ме кефи от седана! Брутална е! Нарочно не пуснаха Е39 М5 Touring, за да се насеберат малко повече клиенти, които по една или друга причина са предпочели преди години Е34 М5 Touring.
Колата е насочена за клиентите на М6 със семейства
Сериозно!

Мен лично повече ме кефи от седана! Брутална е! Нарочно не пуснаха Е39 М5 Touring, за да се насеберат малко повече клиенти, които по една или друга причина са предпочели преди години Е34 М5 Touring.
Колата е насочена за клиентите на М6 със семейства

pAbLo написа:Просто правят каквото и другите.
РС6
Е - класата комби май има АМГ - не съм много сигурен
а, не е същото- аудито е да си ходиш за риба с него... те затова са 4х4

а е55 да- има туринг, ма той ми е същата мъгла...
а за голямогабаритните товари- някак си не е сметнато защото които има м5 обикновено има и 4.8ис за по-делничните дни (виж по-долу)...
а аз съм на принципа че колите са целеви (както и всичко останало във живота)


за м5 туринг премерено във притежателите на м6... сметката е грешна..си мисля.... туринг са предимно премерени във по-слабия пол а те ако парите не са проблем предпочитат камиони... така че ако мъжа във семейството е със м6, за жената шанса да си хареса м5 туринг е малък.. х5 е семейното возило за хората с пари обичащи бмв.. повечето жени обичат да седят на високо и да се чувстват те и децата им сигурни заобиколени със 3 тона желязо. да не говориме че оперирането на детски столчета и като цяло децата във возилото е неизмеримо по-лесно ако си във камион от колкото във седан...
сега, ясно ми е че едва ли съм по-умен и виждам по-верно нещата от колкото целия маркетингов отдел на бмв, но.. това е моето становище изградено на базата на това което виждам със собствените си очи...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
60 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани