Резултати от краш тестове
Модератор: Общи модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Резултати от краш тестове
Взех линка от Пежо форума. Хората с Е36 да обърнат специално внимание....и добре да се замилсят следващия път като предприемат рисковано изпреварване...
http://cartest.omega.kz/crash.html
http://cartest.omega.kz/crash.html
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ами само като видях рейтинга на сузуки суифт, и затворих сайта..
може и да не съм в час, но кртериите им за мен са нереални, за да класират таква кола по този начин
може и да не съм в час, но кртериите им за мен са нереални, за да класират таква кола по този начин

- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
нещо не ми се вижда правдоподобно, не че съм пристрастен, ама според мен оценките са писани от некой фен на tuning.bg 


- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Ми и на мен така ми се струва, особено като ги знам колко са издръжливи на челен удар
а оценките да не би да са правени според критериите на EURONCAP за 2005-2006г., щото тва обяснява нещата 



Със сигурност точно така ще изглежда E36 при челен удар на 40% от предницата с 30 мили в бетонов блок. Euro NCAP работи от 1995-та. До преди това производителите ги е интересувало да покрият базовите законови стандарти. Е36 е разработвана много преди това, но това само донякъде я оправдава. Вижте обаче Е90 колко блестящо се представя. С това мисля се дава отговор и на упреците защо колите стават по-тежки. Всеки иска да вземе 5 звезди и да спаси хората.
Винаги съм се чудел примерно Поршетата при които шанса за жестока катастрофа е огромен дали имат някаква многократно по голяма здравина на пътническата клетка? Това, че мотора е отзад е предимство - има по голяма зона за деформация. Но от друга страна са доста малки като размери и най-вече много ниски, което е огромен недостатък при удар?
Винаги съм се чудел примерно Поршетата при които шанса за жестока катастрофа е огромен дали имат някаква многократно по голяма здравина на пътническата клетка? Това, че мотора е отзад е предимство - има по голяма зона за деформация. Но от друга страна са доста малки като размери и най-вече много ниски, което е огромен недостатък при удар?
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Тотална дивотия, и не защото карам Е36 мисля че при удар с по-малко от 50 км е нереална тази деформация. С такава скорост имах подобен случай при това с Москвич 2140, който баща ми още кара
. А я си спомнете събора тази година и червеното Е36 как се заби в бетона, а същия ден се прибра на ход 


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Аз пък ви казвам че при удар с 50км/ч в неподвижна стена колата със сигурност изглежда точно така. И то важи не само за БМВ. И идеята не е че колата е лоша защото се е смачкала ами се мерят ускорения и натиск в различни зони на тестовата кукла и според тях се дават тия оценки. Така че щом хората са дали такава оценка бъдете сигурни че тя съвсем вярно отразява качествата на е36 при удар. То със всяка кола не е добра идея да се целиш челно така че трябва да внимаваме, това е ! е46 вече е доста по добре заради това че при проектирането специално са се стремили да се деформира колата така че да намали ускоренията при удар. е90 си е вече съвсем друга история.
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани