Проблем - Застрахователи :: моля посъветвайте!

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Проблем - Застрахователи :: моля посъветвайте!

Мнение от LandShark » 21 Сеп 2006, 23:15

Привет,

отдавна не съм влизал във форума, гледам много се е разраснал. Ще извините че всъщност необходимостта ме принуди да пиша пак във форума, но имам сериозна нужда от съвети и насоки. Преди да стигна до въпросите, накратко ще си позволя да споделя неволята, която ме сполетя тази седмица.

Вторник. 19.09.2006. София. Около 19:30ч се прибирах от работа с любимата си Е30-ска. Движейки се по бул.Андрей Ляпчев (този между 7/8/9 блок на Студ.град и Била-Младост), стигнах до междинна светофар за бул.Андрей Сахаров (при новия Еуромаркет), на който се канех да правя ляв завой. По това време стават адски задръствания предвид това, че заради строежа на метрото почти всички други пътища между Студентски град и Младост са затворени. И двете ленти и в двете посоки бяха пълни, така че прекарах поне пет минути докато се добера в близост до светофара. На поредната вълна зелено, бях втора кола. Първия тръгна и премина, аз потеглих малко по-късно, видях че в по-близката за мен насрещна лента колите са почти спрели и навлизайки в кръстовището малко лекомислено насочих вниманието си основно към неравностите веднага след кръстовището – омръзнало ми е да пребоядисвам спойлера на 325-цата. И в този момент изневиделица от дясно ме връхлетя най-лошия ми кошмар. Лошото е че го видях съвсем в последния момент и нямах никаква възможност за реакция – беше само смътна черна сянка, която изведнъж израсна вдясно, последва тъп удар и преди да съм се усетил бях завъртян на 180 градуса, обратно на посоката от която идвах. Така и не видях кой и защо ми направи това. Чух последните, предсмъртни боботещи обороти на шестака през отворената му генерация, предния капак се беше надигнал все едно съм дръпнал ръчката, малка струя пара се издигна изпод него, но бързо спря, заедно с мотора. Мислите ми бяха прекъснати от младеж, костюмар, който отвори дясната врата и ме пита дали съм добре. Да, нищо ми нямаше... на мен... Опитах се да изляза през шофьорската врата, но бързо се отказах: и се наложи да прескоча скоростния лост и да изляза от другата страна. Чак тогава видях реалното състояние на автомобила – да, вярно, това е просто автомобил, и е цяло щастие че всички участници в това ПТП се разминахме без никакви наранявания, но все пак точно този автомобил ми беше страшно скъп – може би защото е първия ми, може би защото за него винаги съм полагал специални грижи и то с много обич и лишения. И чак тогава видях екзекутора си – млад мъж, малко под 30г, банков чиновник, който непрекъснато ми се извиняваше (но каква полза?) – как да му се караш на такъв: бързо разбрах че е типичен потенциален читател на изданието „Driving for Idiots, Brainless edition“. Мислел си че няма светофар, не видял че е червено за него, мислел си че бил с предимство, видял ме, но си мислел че аз ще намаля и спра да го пропусна – и съответно нулев спирачен път, никаква милост към бедната Е30-ска. Терминатора, с неговото актуално Пежо 406 (разбира се – дизел) ме връхлетя най-спокойно с 50-60 км/ч, нацели моята предна броня, в дясната й част, като въобще не е засегнал предната гума/джанта/окачване. Равносметката – цялата ми предница е леш, десния калник, преден капак, предната броня (при това M-Technik броня) е счупена, самата броня се е изместила с 30-40см отдясно наляво; като е повлякла левия калник навън; М-Technik спойлера отдолу се е деформирал, но е оцелял – невероятен е. По-трагичното идва в детайлите по-навътре – и двете греди изкривени, вероятно и самия кош деформиран, предната маска – направо разкъсана, всички пластмаси и кори, фарове и халогени – изпочупени, трудно може да се познае въобще че това е БМВ. Радиаторите – и водния, и масления изтекоха, вътре мотора като да е останал непокътнат, но се е изместил леко назад и е счупил най-малкото дроселната клапа, благодарение на обтяжката между бомбетата. Доколкото успях да видя – леш е и ABS помпата, леш са и много други дреболии, които са били притиснати. Като по чудо обаче предното стъкло си е незасегнато. За тъпото пежо-терминатора въобще не ми се и говори, на негото щетите отначало изглеждаха доста по-малки, но доста по-късно при опитите да напусне на собствен ход местопроизшествието се оказа че има значителни проблеми с мотора и ходовата част.

Тук е момента да изкажа огромата си благодарност първо на Данчо (danini), който се отзова почти моментално (както винаги) и остана до мен до последния момент, на Дилян Пенчев, на който и сам не зная защо точно се обадих и се извинявам – само го стреснах защото първите минути, а и доста след това бях напълно неадекватен, говорех супер несвързано и действах супер неясно; на брат му – Георги Пенчев, който дойде без дори да съм му се обаждал; на Ники – Милер, който случайно мина покрай местопроизшествието и остана също с нас до край. На Иво – ICE: за съветите и подкрепата; и на другите момчета, които дойдоха – не им зная имената и никовете във форума. Не по-малко – на Виктор (gazzzar) за допълнителните съвети и подкрепа, както и на Ати, който също работи малко по моя „случай“. Въобще, народа го е казал по-добре – приятел в нужда се познава.

Разбира се, ченгетата дойдоха с 2-3 часа закъснение. Разбира се, без проблеми, осъзнаха кой е отговорен за инцидента. И младия банков чиновник с Пежото (на който междувременно взех телефона, имена, месторабота) – се сдоби с акт за виновен – а аз с протокол от леко ПТП, за което нямам вина. На всичко отгоре, същия агент, със същото Пежо, 15-20 мин след като си тръгнаха полицаите, при опитите да си тръгне от местопроизшествието пак ми удари колата – този път отзад, от ляво (не успя да я заобиколи, въпреки че имаше 10-15 метра за това) – допълнителните щети: одраскана задна броня, M-Technik престилката под нея, както и счупен държач на бронята... Разбирам вълнения, но това вече... беше супер нелепост и неумелост... или може би вече беше отписал Е30-ската?

Лошото е че колата за мен е тотална щета: още не съм решил какво ще правя с нея, но дори и да я оправя (което при тези щети по купето леко ме съмнява), вече няма да е същата. В голяма степен може да се каже, че с нея, вътре в мен умря нещо – за мен това е край на цяла една епоха; вярно в семейството имам още едно Е30 – 320 (wife's), но то не ми харесва особено много. Моята кола я няма. Дори и да възкръсне – няма да е същата. Дори си мисля, че колкото и да е брутално и тежко като събитие, може би това е божия промисъл който ще доведе до пълното ми отказване от БМВтата – толкова много невнимателни шофьори са се навъдили по пътищата, а и струва ли си човек да се вживява толкова много в една студена ламарина? Всъщност, мисля си и че донякъде сам съм си виновен – ако бях внимавал повече към идващите в насрещното, вместо да внимавам за неравностите след кръстовището, може би щях да го избегна и колата ми сега нямаше да е на „тъжния паркинг“ отзад на Дарукар, чакаща своя оглед. Но това са си само размисли; още не съм решил какво точно ще правя със самата кола, в момента трескаво имам нужда от други съвети, така че да минимизирам финансовите загуби от случката. А положението е наистина тежко.
  1. Макар и да не съм виновен, нямам каско. Може би е било глупост от моя страна, но е факт. Винаги съм смятал, че съм достатъчно внимателен шофьор, а и за 6 години с 325-цата не съм имал произшествия. Е, сега явно ще си плащам за спестените през годините вноски.
  2. Гражданската отговорност на виновната страна е в ЛевИнс. Отзвука, който вече чух за тях, е страшно негативен (да си купя машина за студена вода?)
  3. За незапознатите - колата е 1990 BMW 325i M-Technik, със заводския М-Техник оптичен пакет. Пред застрахователите - тази година е по-скоро минус, прекалено е стара (макар че в действителност доста от основните възли за изцяло подменяни).
  4. Колата е закарана в Дарукар, при завеждането на щетата в ЛевИнс (не съм го правил лично) обаче са твърдели, че те не приемат нищо друго освен тяхната „експертна оценка“.
  5. По мнението на шефа на тенекеджиите на Дарукар – колата е тотална щета по стандартите на БМВ. Чудя се по стандартите на Левинс обаче дали ще е така?


И така, въпросите – в понеделник ще ми е първия оглед, който ще е в Дарукар. За първи път ми се случва, а и не съм наясно какви са ми правата. Вероятно застрахователите ще използват незнанието ми за да ми платят минимална сума - което е техния интерес. Силно се надявам на вашата помощ и съвети – как е най-добре да постъпя, така че максимално да ми е защитен интереса? Дали има смисъл да наемам адвокат, отделно че отгледа ми ще е в Дарукар (които ще ударят рамо), където до преди това съм я сервизирал (не винаги, но често). Дали има смисъл да им показвам фактурите за ремонти – може би не на първия оглед, но кога? Какво да приемам и за какво особено да внимавам особено на първия оглед?

Предварително благодаря за всички съвети!

п.п. имам снимки, но не смея да ги прикачвам. Все пак дори на мен никак не ми е приятно да гледам в това състояние автомобилът, който години наред по съборите печелеше все призови места на конкурсите.

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 21 Сеп 2006, 23:39

Много кофти ситуация. Аз не мога да помогна с нищо но съм краино съпречастен от опит.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 522
Регистриран на: 17.01.2005
Местоположение: Мюнхен/Пловдив

Мнение от JohnnyBlack » 21 Сеп 2006, 23:56

Според мен е най-добре да се консултираш с адвокат,който е специалист по дела свързани със застраховки. Не съм сигурен, но мисля че ЛевИнс нямат право да пренебрегват експертната оценка на Дару Кар, а ако трябва ще се направи оценка от още едно две места и така евентуално в съда няма да има какво да кажат. Така поне мисля...
Много болно ми става като се сетя колко супер читави БМВ-та се превърнаха в тотални щети през последната година, включително и моето бившо :(

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 22 Сеп 2006, 1:06

Според мен трябва да сложиш в една папка документите за подменените възли и агрегати с останалите бумаги,защото това са нови и много скъпи части, да забравят застрахователите за някакви измислени коефициенти за увехтяване и прочие глупости :!:
Ако колата си има сервизна история в Дару и според мен в един момент ако не дай боже се стигне до съдилища тогава всичко това може да се показва насреща :roll:

Добре де, няма ли никой вещ тук,гледам доста хора са прочели темата :?:


п.с.Много ама много ,даже крайно неприятна случка :(
Нямам думи все още ...


Георги Пенчев
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 22 Сеп 2006, 1:21

Найстина съжалявам за случилото се, на мен наскоро ми се случи и знам колко е тежко.. особенно при взимане на решението как да процедира човек с автомобила!

Не си ме притеснил ни най-малко, нали за това са приятелите и познатите - да си помагаме когато изпаднем в трудни моменти

Наистина се поуплаших в първия момент но след като пристигнах на мястото за радост видях че физически ви нямаше нищо!

Относно огледите на автомобилите - много е субективна оценката и е най-добре ако има човек познат от страна на застрахователя който да присъства на огледа!

На всяка цена трябва да приложиш фактури за всичко подменено ново по автомобила и евентуално да се бориш за смятане с актуалния процент на овехтяване на частите! Другото което е трябва да държиш задължително да не я оценяват като "нормална" Е30-ка и при оценяването да пишат в щетите просто "броня" и просто "Престилка" защото всеки един от тези детайли струва в пъти повече от стандартните !
За мен колата може да се възстанови и предполагам че парите който ще се издействат от гражданската ще покрият част от парите по ремонта...макар че ако решиш да я правиш съм сигурен че ще бъде направена без да се правят никакви компромиси!
Според мен тази кола не би трябвало да свършва по този начин...

П.С. Най-важното е в същност как би бил най-спокоен и удовлетворен - дали да я оправиш и караш, или пък да я продадеш, или пък да възкръсне в другото купе...
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 22 Сеп 2006, 1:48

Много жалка ситуация, бях там и видях последствията, поредната нелепа катастрофа с виновник лумпен :evil: . Не знаел за светофара, ми да си купи нови очила бе.
Нека ти направят обстоен оглед (както ти каза Иво-ICE на ПТП-то). Все пак Лев Инс са вързани с БМВ, дано ти изплатят прилично обезщетение. Ясно е, че няма да е на 100% предвид годината, но си вземи документите за сменените части както те посъветваха колегите и успех.

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 22 Сеп 2006, 20:09

Жалко,че си отиде и пореднато уникално запазено БМВ.
Ще ти кажа и моята логика,защото и аз съм минал по тоя път-да чакам да ми изплатят застраховката на виновника от съмнителна застрах.агенция.
Та тя е следната: Отворкото който те е блъснал да ти плати щетите в реален размер,а пък той да си вземе парите от застрахователите ако въобще ги вземе.Аз така бих постъпил.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 22 Сеп 2006, 23:13

В поселедната година настъпиха редица промени в структурата и
собствеността на Левинс, така че смятам че няма да е толкова зле
както е в момента в Булинс (това си е мое мнение).
Ако се стигне до тотална щета, най-вероятно ще се направи сверка
по Шваке каталога за да се види оценката - в този случай не
смятам че сумата ще надхвърли 3000 лева дори може би 2500.
Аз специално ако бях на твое място и имах врема а и ако ми се
занимаваше щах да държа тезата пред застрахователите, че
желая да си ремонтирам колата в този момент те по първи, втори и
следващи огледи ще изплатят сума доста близка до тоталната
щета но в този момент ти ще можеш да вземеш парите и да
разпродадеш останалите неща от колата - двигател, стъкла,
интериор и при този вариант смятам, че може да събереш доста
по-голяма сума. Проблема при изплащане на тотална щета, е че
колата става собственост на застрахователя и не можеш да се
разпореждаш повече с нея.
Това разбира се няма да върне времето назад, но бъди оптимист
и вярвай в живота и по-добрата част от събитията в него - както
сам спомена редица хора от форума са се отзовали.
Да има много идиоти и малумници но аз вярвам, че разумните и
здравомислещи хора ще се проборим с безумието в държавата и
по пътищата.
Пожелавам ти успех в понеделник, ако имаш нужда от помощ
пиши ще помагам ако мога, и не се отказвай от любимата марка.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 22 Сеп 2006, 23:29

Прочетох много внимателно и сравнително бавно мнението ти Андро, за да мога да осмисля нещата и да те посъветвам възможно най-добре. Имал съм случай да правя е30 ударена отзад, плащаха пак застрахователите на виновника, бяха от Евроинс, въпреки, че единия човек от оглеждащия екип беше мой приятел и при втория оглед писахме мног повече щети от реалното, точно заради факта, че колата е стара и ще дадат малко пари, се надявахме, че ще дадат повече. За пример ще ти кажа, че за акумулатор 3К 92Амперчаса, платиха едва 50лв, бил стар, а собственика извади фактура с актуална гаранция. В крайна сметка човека взе 540лв, била оценена на тотал 2000лв, неможело да дадат повече. А щом може да се оправи колата, нетрябва да се мисли въобще за разчастване или нещо друго. Колкото и да си се привързал към нея, ако в правилния сервиз ще бъде направена по правилния начин. Ще остане само спомена, но той нетрябва да бъде приеман толкова навътре. Не се самойзяждай заради това нещо. Съзнавам какъв тип човек си, но мисля, че понякога прекаляваш и това те води в грешна посока. Защо трябва да се отказваш от БМВ-тата? Ако найстина този удар, беше божията воля, дали същия този Бог, щеше да ти даде да купиш другата семейна кола, също БМВ? Просто действай да се вземат възможно най-много пари и по най-бързия начин колата пак да е на пистата и да и се радваме. Дори и с намеса по купето това неозначава, че не е същата кола. Успех, с каквото можем ще помагаме всички от това стадо в което ти си ни събрал.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 23 Сеп 2006, 1:49

Ех мама му стара... Бедите не подминаха и най-известната Е30-ка в България... :(

Колата може да се оправи. Трудно е да докара човек БМВ до тотална щета, а и в България има всякакви магьосници на тенекиите. Бързи примери - Явор направи като нова изтаванената си Е30-ка, Азраил възстанови тотално покривената и размазаната си 540-ка. Демек правят се но май не е в това въпроса.
"Никога няма да е същата" - това го казва почти всеки, който си омаже колицата. При мене е точно обратното. Като се размазах с ИС-а го заобичах още повече ..... то си е като бойно кръщене из софииския трафик ;) Не е същата - по-добра е! Става ми по-скъпа .... изживели сме заедно доста бели ама съм излизал жив и здрав от нея... това си е мойта кола с мойте катастрофи. На твое място бих я оправил стига да имам финансовата възможност. Както казваш ти - това са просто студени тенекии. Такива са били преди удара, такива ще са и след удара.

За застрахователите. Вземи си всички необходими документи и фактури. Обясни им що е то Мтехник и да не се правят на ударени като описват щетите по него.

Ако мога с нещо да ти помогна, насреща съм по всяко време!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1689
Регистриран на: 7.09.2002
Местоположение: Пловдив
Кара: е30 316, е36 328, ф30 335, ф32 428
Мечтае да кара: и да му е спокойно

Мнение от Babuna » 23 Сеп 2006, 2:12

Приятел, радвам се, че си добре, но много съжалявам за случилото се.
Твоята 325ца беше невероятна.
Искам да съм до теб в този момент.
CCFL и LED ангелски очи, М пакети за е36/е39/е46/е60/е61/е90/е91/е93/е93/f10/f30/x5 спортни окачвания, спортни генерации, колектори и много други!
OРИГИНАЛНИ ПАРКИНГ СЕНЗОРИ по 39 лв!
Стъкла за фаровете на BMW e46 всички модификации - 45 лв, за BMW e39 фейслифт 79 лева - край на проблема с мътните напукани фарове
М-tec броня пълен за БМВ е36 пълен комплект - 129 лв
M-tec 2 предна броня за БМВ е46 седан,туринг - 189 лв
M-tec предна броня за БМВ е39 - 189 лв
MOTUL 6100 10w-40 Synergie 5 литра - 49.99 лева - МОТУЛ И КАСТРОЛ 100% оригинални на най-ниски цени в БГ
CCFL ANGEL EYES - 49,99 лв
0889 22 66 88

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 23 Сеп 2006, 3:11

Радвам се, че няма пострадали!
Още една от най читавите БМВта си отиде.. много жалко.

rosen.kolarov написа:Проблема при изплащане на тотална щета, е че
колата става собственост на застрахователя и не можеш да се
разпореждаш повече с нея.


В 90% от случайте (особенно при по стари автомобили) ти изплащат някакъв процент от сумата за която е застрахована колата (м/у 70% и 80%) и ти оставят колата.. и така, ако ти е застахована за 4000 ти дават 3000+ и вече от там нататък ти решаваш какво да правиш.

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 23 Сеп 2006, 12:24

Андро,адски много съжелявам за загубата на твоя еднорог и искрено ти съчувствам!Преживявал съм такава загуба и отлично знам как се чувстваш... :( :( :(

Моят съвет е следния:застрахователите добри пари няма да ти дадат.При моя удар беше крив дори тунела и тавана но не дадоха тотал а сума близка до него и ми оставиха колата(около 3000лв. при оценка 5000).Естествено не я правих а я разпродадох защото за мен такива сериозни удари са непоправими най-малкото в сърцето ми,винаги ще знам че колата ми е удряна много.За това по-добре да се бориш да оценят скъпите части като Мтехници и т.н като не се притеснявай да им "споменаваш" че са истински скъпи и оригинални и т.н.И след като вземеш надявам се добри пари си запази важните неща от нея (ако ще купуваш пак Е30ка - шпер,двигател,салон и неща които имат сантиментална стойност и т.н.) продай другото и купувай следващата уникална...Ако пък решиш да не купуваш пак Е30ка пак ще изкараш добри пари...Като решиш какво ще правиш моля те да ми се обадиш....
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: Проблем - Застрахователи :: моля посъветвайте!

Мнение от Turturelo » 23 Сеп 2006, 13:02

LandShark написа:...


Андро, съжалявам за случилото се, важното е че ти си жив и здрав! Колкото и нелепо да звучи - майната и на колата, въпреки, че знам какво отношение имаш към нея!

На огледа, не е лошо да вземеш един адвокат с теб, защото бъди 100% сигурен, че хората на ЛевИнс ще гледат да минат метър. Говори и с хората от Дару, знам че са печени и знаят какво да кажат, за да измъкнат възможно най-много кинти. В крайна сметка колата ти е била перфектна и ти не си виновен за състоянието и. Застраховката е за това, за да покрие точно такива случаи. При цени на оригинални части и ремонт, подозирам, че сумата, която ще искат да ти изплатят ще е далече от нужната, затова дръж на твоето си. В много от случайте застрахователите гледат да минат тънко, но като ги натиснат си плащат. Сещам се за един пример за чисто нова кола на един пич от форума, където се правиха доста на луди след като я откаднаха и я намериха в попиляно състояние, но накрая си платиха! При всички случай настоявай да ти се платят оригиналните части, да си я ремонтираш в Дару (тенекеджииното им е много добро) и говори ако е нужно да понатрошат още нещо, за да ти го признаят за ново, а не да ти го минат с отремонтиране застрахователите. В много случай не признават криви джанти, но като ги натиснеш ги плащат като нови. Лев Инс работят с Камор, в понеделник ще разпитам дали мога да ударя рамо, но се съмнявам, защото май не са им много "близки" отношенията, а и аз вече нямам нищо общо с Камор, че да искам такива услуги, така че не разчитай много на това .. Все пак ще направя каквото мога. Другото, което мога да помогна е с някаква отстъпка в Дару, ако ти нямаш възможност за такава. Не останаха много приятели там, но все пак ще се пробвам. Няма да ме има около 10 дни, така че ако имаш нужда от нещо - знаеш ми телефона!

Ако е тоталка измъкни възможно най-много пари за нея, разпродай каквото не ти е нужно и www.mobile.de го знаеш .. има доста добри Е30-ски, да не казвам и //М3-ки. Гледай от добрата страна на нещата:

1. Жив и здрав си.
2. Имаш повод да оправиш кусурите, които имаше за дооправяне в колата :D
3. Господ ти е дал знак, че е крайно време да вземеш една лъскава //М3-ка. :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 23.03.2006

Мнение от e39-fan » 23 Сеп 2006, 13:41

не мога да помогна особенно много, но да спомена, че само застрахователя по закон има право да изплати щетите до 3 месеца ...
;) което, ако решат да те бавят могат да го направят :confused:

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook