Преглед на печата...
Модератор: Общи модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Преглед на печата...
Предлагам всеки,който е прочел нещо интересно в някое списание,весник или книга свързано с BMW да сподели в тази тема.Понеже аз съм редовен читател на AutoБилд и Auto Motor und Sport се ангажирам да ви уведомявам ако в някой нов брой има интересна статия свързана с марката BMW
Мисля,че подобна информация ще е полезна на всички фенове на марката
Предлагам темата да стане важна
---------------------------
AutoБилд
Брой № 18 - на пазара от 24.08.2006:
Как са покривите-Сравнителен тест между-Audi A4 1.8T,BMW 320Ci Cabrio,Mercedes CLK 200 K Cabrio и Volvo C70 2.4i
Тест на спирачките на 15 модела-сред тях е BMW 550i
Евтини кабриолети-сред тях са BMW Z3 Cabrio и BMW E30 318i Cabrio
///M6 ви пожелава приятно четене!!!



---------------------------
AutoБилд
Брой № 18 - на пазара от 24.08.2006:
Как са покривите-Сравнителен тест между-Audi A4 1.8T,BMW 320Ci Cabrio,Mercedes CLK 200 K Cabrio и Volvo C70 2.4i
Тест на спирачките на 15 модела-сред тях е BMW 550i
Евтини кабриолети-сред тях са BMW Z3 Cabrio и BMW E30 318i Cabrio
///M6 ви пожелава приятно четене!!!
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Спортния дух в BMW Z4 като че ли се разгъна в цялото си великолепие едва след като М-версията бе похлупена с твърд метален покрив. Първи впечетления от баварския хищник с взривоопасните 343 к.с.
Истеричната вакхалия от звуци, съпровождащи стремежа към ограничителя на оборотите, е нещо неописуемо. Щурмът на границата от 8000 об/.мин се повтаря отново и отново - без капка здържаност и без оглед на избраната в момента предавка. Редовия шесетцилиндров мотор на BMW M GmbH е възхитително невъздържана машина, която очарова еднакво с динамиката, с която дарява новото Z4 M Coupe, и с възбуждащия сетивата звук на състезателен автомобил.
Не е възможно човекът зад волана да не се зарази от страстния характер на задвижващия агрегат. Новото двуместно купе от Мюнхен сякаш е своеобразен манифест, събрал цялата философия на BMW, а бясната стръв за повече динамика, лудешкият глад за завои и неистовото желание за близост с водача понякога са по-силни, отколкото на последния би му се искало...
Пътническият отсек е изтеглен далеч назад, почти над класическия за марката заден задвижващ мост, където водача и неговият спътник могат да усетят в пълни подробности всяка неравност и извивка по настилката. Свой принос в тази насока безпорно имат и спортните седалки, чиято задача е да осигуряват добра опора, а не да погасяват сътресенията, които съдържат навременна и изключително важна за пилота информация отностно намеренията на задницата. Контролът върху нея на свой ред се осъществява без каквито и да е било пречки и проблеми - почитателите на аматьрския спорт могат да се доверят на божествено директната кормилна уредба, а по-напредналите с материала могат да ползват услугите на педала за газта. На състезателна писта Z4 M Coupe се преобразява в истинско откровение за любителите на движение с вратите на пред...
Преминаването на задните гуми от твърдо в газообразно състояние под натиска на изобилието от въртяш момент се преодолява ефикасно от диференциала с многодискова блокировка на задния мост, който в зависимот от конкретнните условия може безстепенно да насочи до 100% от въртящия момент към колелото с по-добро сцепление. Тази процедура протича практически неусетно за водача, за когото остава единствено удоволствието от неимоверната тяга при излизане от остри завои.
Впечетлението, че си имате работа с чистокръвен спортен автомобил,
се затвърждава и при спиране. Натоварената с тази задача уредба е същата като при M3 CSL - с вентилирани и перфорирани дискове с диаметър 345 мм отпред и 325 мм отзад, които почти изцяло изпълват празното пространство в серийните 18-цолови алуминиеви колела.
Нивото на останалото серийно оборудвне може да бъде наречено направо разточително на фона на традиционната пестеливост на BMW в това отношение. То включва бордов компютър, автоматична климатична инсталация, кожена облицовка на волана, отопляеми спортни седалки с тапицерия от кожа, аудиосистема с радиоприемник и CD-плейър, ксенонови светлини, четири въздушни възглавници и адаптивни стопсветлини. Характерните за баварските М-модели четири хромирани ауспухови тръби също не изисквата допълнителни инвестиции.
BMW Z4 M Coupe може да се купи за 135 900 лева, което си е направо евтино в сравнение с малко по мощното Porsche Carrera S. И макар че сама по себе си цената е доста внушителна, Бъдещите собственици на двуместния закрит модел могат да живеят със съзнанието, че са спасили един от последните екземпляри на застрашен от изчезване вид - което по всичко личи, M Coupe ще бъде последната спирка в живота на пленителния 3,2 литров редови шестцилиндров мотор.
Източник: Auto motor und sport брой 07 Август 2006

а
аз не
по принцип си купувам ауто билд и някои статии се повтарят. и за това не го купувам пък и билд излиза 2 в месеца
браво за статията

по принцип си купувам ауто билд и някои статии се повтарят. и за това не го купувам пък и билд излиза 2 в месеца
браво за статията

Е на това ако не е кофи новина.
"Баварските босове променят слоганът на концерна от “The ultimate driving machine” на “A company of ideas”.
Тази новина не се посрещна с особен ентусиазъм от всички анализатори на пазара, в частност това не се хареса на Ел Райс, един от редакторите във водещото световно издание в сферата на маркетинговите комуникации Advertising Age. Според него “всяка успяла марка достига до успеха благодарение на асоциациите в съзнанието на хората и слоганът играе важна роля за това”.
Ел Райс смята, че основното в позиционирането на автомобилите с марката BMW се явява думата “движение” (driving), за Mercedes-Benz – “престиж” (prestige), за Volvo – “безопасност” (safety). Опитът да се позиционираш с други асоциации може да се окаже неуспешен. С това са се сблъсквали редица водещи компании– IBM при опита си да се превърне в голям производител на копирни машини; Xerox, решавайки да произвежда компютри; Coca-Cola, пускайки своя модна линия дрехи, и много други.
Известният маркетолог добавя: ”Тези продукти не претърпяха неуспех на пазара, те се “провалиха” в съзнанието на хората.”
Източник:Speed Press
edit: Съжалявам, направих си труда да проверя дали не дублирам, ама май не съм гледал както трябва
.Изтрии поста ако може

"Баварските босове променят слоганът на концерна от “The ultimate driving machine” на “A company of ideas”.
Тази новина не се посрещна с особен ентусиазъм от всички анализатори на пазара, в частност това не се хареса на Ел Райс, един от редакторите във водещото световно издание в сферата на маркетинговите комуникации Advertising Age. Според него “всяка успяла марка достига до успеха благодарение на асоциациите в съзнанието на хората и слоганът играе важна роля за това”.
Ел Райс смята, че основното в позиционирането на автомобилите с марката BMW се явява думата “движение” (driving), за Mercedes-Benz – “престиж” (prestige), за Volvo – “безопасност” (safety). Опитът да се позиционираш с други асоциации може да се окаже неуспешен. С това са се сблъсквали редица водещи компании– IBM при опита си да се превърне в голям производител на копирни машини; Xerox, решавайки да произвежда компютри; Coca-Cola, пускайки своя модна линия дрехи, и много други.
Известният маркетолог добавя: ”Тези продукти не претърпяха неуспех на пазара, те се “провалиха” в съзнанието на хората.”
Източник:Speed Press
edit: Съжалявам, направих си труда да проверя дали не дублирам, ама май не съм гледал както трябва

Последна промяна Яро на 14 Сеп 2006, 12:54, променена общо 1 път
Четете новия автобилд, 130i се представя блестящо според мен, тестът е за "удоволствие от шофирането".
Класацията:
1. Porsche Cayman S
2. Caterham 7
3. Subaru Impreza
4. Mercedes SLK 55 AMG
5. BMW 130i
6. VW Golf 5 GTI
7. Mini Cooper S John Cooper Works
8. Seat Ibiza Cupra Diesel
9. Mazda MX-5
10. Daihatsu Copen

Класацията:
1. Porsche Cayman S
2. Caterham 7
3. Subaru Impreza
4. Mercedes SLK 55 AMG
5. BMW 130i
6. VW Golf 5 GTI
7. Mini Cooper S John Cooper Works
8. Seat Ibiza Cupra Diesel
9. Mazda MX-5
10. Daihatsu Copen
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
според мен тази класация е мека казано неадекватна
коли, които нямат нищо общо... катерхам и мерцедес?

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
абе незнам ама богатито на боклукчията
абе незнам ама богатито на боклукчията
1001 коня
))
не е лошо ...
1001 коня

не е лошо ...
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани