Преглед на печата...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Преглед на печата...

Мнение от M6 » 26 Авг 2006, 11:15

Предлагам всеки,който е прочел нещо интересно в някое списание,весник или книга свързано с BMW да сподели в тази тема.Понеже аз съм редовен читател на AutoБилд и Auto Motor und Sport се ангажирам да ви уведомявам ако в някой нов брой има интересна статия свързана с марката BMW :D Мисля,че подобна информация ще е полезна на всички фенове на марката ;) Предлагам темата да стане важна :idea:
---------------------------
AutoБилд
Брой № 18 - на пазара от 24.08.2006:
Как са покривите-Сравнителен тест между-Audi A4 1.8T,BMW 320Ci Cabrio,Mercedes CLK 200 K Cabrio и Volvo C70 2.4i
Тест на спирачките на 15 модела-сред тях е BMW 550i
Евтини кабриолети-сред тях са BMW Z3 Cabrio и BMW E30 318i Cabrio

///M6 ви пожелава приятно четене!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2757
Регистриран на: 17.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i

Мнение от bmw maniqk ivo bmw » 26 Авг 2006, 12:13

Изображение

Спортния дух в BMW Z4 като че ли се разгъна в цялото си великолепие едва след като М-версията бе похлупена с твърд метален покрив. Първи впечетления от баварския хищник с взривоопасните 343 к.с.

Истеричната вакхалия от звуци, съпровождащи стремежа към ограничителя на оборотите, е нещо неописуемо. Щурмът на границата от 8000 об/.мин се повтаря отново и отново - без капка здържаност и без оглед на избраната в момента предавка. Редовия шесетцилиндров мотор на BMW M GmbH е възхитително невъздържана машина, която очарова еднакво с динамиката, с която дарява новото Z4 M Coupe, и с възбуждащия сетивата звук на състезателен автомобил.
Не е възможно човекът зад волана да не се зарази от страстния характер на задвижващия агрегат. Новото двуместно купе от Мюнхен сякаш е своеобразен манифест, събрал цялата философия на BMW, а бясната стръв за повече динамика, лудешкият глад за завои и неистовото желание за близост с водача понякога са по-силни, отколкото на последния би му се искало...
Пътническият отсек е изтеглен далеч назад, почти над класическия за марката заден задвижващ мост, където водача и неговият спътник могат да усетят в пълни подробности всяка неравност и извивка по настилката. Свой принос в тази насока безпорно имат и спортните седалки, чиято задача е да осигуряват добра опора, а не да погасяват сътресенията, които съдържат навременна и изключително важна за пилота информация отностно намеренията на задницата. Контролът върху нея на свой ред се осъществява без каквито и да е било пречки и проблеми - почитателите на аматьрския спорт могат да се доверят на божествено директната кормилна уредба, а по-напредналите с материала могат да ползват услугите на педала за газта. На състезателна писта Z4 M Coupe се преобразява в истинско откровение за любителите на движение с вратите на пред...
Преминаването на задните гуми от твърдо в газообразно състояние под натиска на изобилието от въртяш момент се преодолява ефикасно от диференциала с многодискова блокировка на задния мост, който в зависимот от конкретнните условия може безстепенно да насочи до 100% от въртящия момент към колелото с по-добро сцепление. Тази процедура протича практически неусетно за водача, за когото остава единствено удоволствието от неимоверната тяга при излизане от остри завои.
Впечетлението, че си имате работа с чистокръвен спортен автомобил,
се затвърждава и при спиране. Натоварената с тази задача уредба е същата като при M3 CSL - с вентилирани и перфорирани дискове с диаметър 345 мм отпред и 325 мм отзад, които почти изцяло изпълват празното пространство в серийните 18-цолови алуминиеви колела.
Нивото на останалото серийно оборудвне може да бъде наречено направо разточително на фона на традиционната пестеливост на BMW в това отношение. То включва бордов компютър, автоматична климатична инсталация, кожена облицовка на волана, отопляеми спортни седалки с тапицерия от кожа, аудиосистема с радиоприемник и CD-плейър, ксенонови светлини, четири въздушни възглавници и адаптивни стопсветлини. Характерните за баварските М-модели четири хромирани ауспухови тръби също не изисквата допълнителни инвестиции.
BMW Z4 M Coupe може да се купи за 135 900 лева, което си е направо евтино в сравнение с малко по мощното Porsche Carrera S. И макар че сама по себе си цената е доста внушителна, Бъдещите собственици на двуместния закрит модел могат да живеят със съзнанието, че са спасили един от последните екземпляри на застрашен от изчезване вид - което по всичко личи, M Coupe ще бъде последната спирка в живота на пленителния 3,2 литров редови шестцилиндров мотор.

Източник: Auto motor und sport брой 07 Август 2006
Изображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 04 Сеп 2006, 11:03

Изображение
Някой купи ли си септемврииския брой на Auto Motor und Sport?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

а

Мнение от ian190 » 05 Сеп 2006, 23:01

аз не
по принцип си купувам ауто билд и някои статии се повтарят. и за това не го купувам пък и билд излиза 2 в месеца
браво за статията
:cop:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 14 Сеп 2006, 12:05

Е на това ако не е кофи новина. :confused:

"Баварските босове променят слоганът на концерна от “The ultimate driving machine” на “A company of ideas”.
Тази новина не се посрещна с особен ентусиазъм от всички анализатори на пазара, в частност това не се хареса на Ел Райс, един от редакторите във водещото световно издание в сферата на маркетинговите комуникации Advertising Age. Според него “всяка успяла марка достига до успеха благодарение на асоциациите в съзнанието на хората и слоганът играе важна роля за това”.

Ел Райс смята, че основното в позиционирането на автомобилите с марката BMW се явява думата “движение” (driving), за Mercedes-Benz – “престиж” (prestige), за Volvo – “безопасност” (safety). Опитът да се позиционираш с други асоциации може да се окаже неуспешен. С това са се сблъсквали редица водещи компании– IBM при опита си да се превърне в голям производител на копирни машини; Xerox, решавайки да произвежда компютри; Coca-Cola, пускайки своя модна линия дрехи, и много други.
Известният маркетолог добавя: ”Тези продукти не претърпяха неуспех на пазара, те се “провалиха” в съзнанието на хората.”
Източник:Speed Press

edit: Съжалявам, направих си труда да проверя дали не дублирам, ама май не съм гледал както трябва :uups: .Изтрии поста ако може
Последна промяна Яро на 14 Сеп 2006, 12:54, променена общо 1 път

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 14 Сеп 2006, 12:36

Не е новина...
Няколко теми по-надолу :arrow: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 89&start=0
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 22 Сеп 2006, 12:14

Задължително си купете новия авто билд ... :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 23 Сеп 2006, 13:55

MaXimal написа:Задължително си купете новия авто билд ... :mhihi:

335i vs. mercedes CLK 350 ;)
E91 330d vs. mercedes C320 CDI T
BMW X3 vs. Некав opel :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 07 Окт 2006, 13:32

Четете новия автобилд, 130i се представя блестящо според мен, тестът е за "удоволствие от шофирането". :mhihi:
Класацията:
1. Porsche Cayman S
2. Caterham 7
3. Subaru Impreza
4. Mercedes SLK 55 AMG
5. BMW 130i
6. VW Golf 5 GTI
7. Mini Cooper S John Cooper Works
8. Seat Ibiza Cupra Diesel
9. Mazda MX-5
10. Daihatsu Copen
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Окт 2006, 13:55

според мен тази класация е мека казано неадекватна ;) коли, които нямат нищо общо... катерхам и мерцедес?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 07 Окт 2006, 13:58

[steeN] написа:според мен тази класация е мека казано неадекватна ;) коли, които нямат нищо общо... катерхам и мерцедес?

Ами то целта на теста май е от 10 различни по философия автомобили да се види кой може да достави най-голямо удоволствие.
Изображение


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 08 Окт 2006, 23:04

Още в този брой:
BMW E34 520i Touring vs. Mercedes W124 T E220 vs. някво ауди
---Втора рака---

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

a

Мнение от ian190 » 17 Окт 2006, 18:18

steen
mercedes-а жсе пак е 55амг

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 533
Регистриран на: 16.07.2006

абе незнам ама богатито на боклукчията

Мнение от 535 » 18 Окт 2006, 9:58

абе незнам ама богатито на боклукчията
1001 коня :)))

не е лошо ...


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 21 Окт 2006, 12:10

Ауто Билд брой №22 (на пазара от 19.10.06):
-Audi A8 3.0 TDI quattro vs. BMW 730d vs. Mercedes-Benz S320 CDI vs. VW Phaeton V6 TDI 4Motion
-Употребявани Автомобили:
Audi A8 4.2 quattro vs. BMW 740i E38 vs. Mercedes-Benz 500 SEL W140

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook