Новото Mini
Модератор: Общи модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMWgirl_Z8
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 451
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
Новото Mini

След повече от 800 000 продадени представителя, Mini ще направи следващата нормална крачка и в най- скоро време ще пусне на пазара обновена версия с подобрен дизайн и множество нови придобивки.

Второто поколение на представителя на модерното автомобилостроене на Mini ще предложи изцяло нов задвижващ агрегат, както и внимателно, но цялостно обновен интериор и екстериор. Въпреки сериозните промени, моделът е запазил своето характерно излъчване. При новото Mini, изцяло подменени са двигателите, предавателните кутии, окачването, управлението е подобрено, а спирачната система и системите за активна и пасивна безопасност са оптимизирани.

Новото Mini излиза на пазара в две модификации- Mini Cooper (двигател с максимална мощност 88 кВт или 120 конски сили) и Mini Cooper S (двигател с максимална мощност 128 кВт или 175 конски сили). И двете са оборудвани с 1.6 литрови мотори, като при първата версия максималната мощност се достига при 6 000/мин, а максималният въртящ момент е 160 Нм при 4 250/мин.

По- мускулестото представяне на модификацията Mini Cooper S е резултат от монтирането на турбокомпресор. Максималнита мощност от 175 конски сили се достига при 5 500/мин, а максималният въртящ момент от 240 Нм при ниските 1 600/мин. В по- късен стадий от представянето на обновения модел, в гамата му ще бъде включена и базовата версия Mini One.
източник: NewCar.bg
Не искам слава и пари - искам бира и нафта на старите цени!!! http://www.bgpetition.com/protest-gorivo/index.html


- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- C S L
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Arogance music factory
Пък и да е със задно....еееехх мечти 

"Красотата е вид гениалност, дори по възвишена, защото няма нужда от обяснения"
Оскар Уайлд
Оскар Уайлд
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
sleepwalker написа:понито на БМВтака като го гледам няма много разлики със сегашното...
нали бяха казали че няма да произвеждат мини !?
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
sieg написа:tsurata написа:sleepwalker написа:понито на БМВтака като го гледам няма много разлики със сегашното...
нали бяха казали че няма да произвеждат мини !?
А да бе, няма! Нали точно заради МИНИ-то успяха да изпреварят Мерцедес по продажби.
Не е верно.. заради Фантом'а..


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ноо ги харесвам откак карах една такава играчка...само да беше с дзадно и щех да събирам
а са към въпросите
Що се отказаха от кoмпресора....викаш турбо a:?: С кат на пежо(май щяха заедно да ги разработват) 1.6турбото ли е
То беше май слобишко сток май
или ша го напопят
ма викаш усмивката не е паднала начи е по-як
......тва демек купърS ше дойде
а кой уби Лора Палмър










Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
мотора е изцяло изобретен и се произвежда от BMW. PSA е използван като сътрудници по проекта за доставка и логистика на мотора. Преди два дни си говорих около 2ч. с главния инжинер на този двигател и човека беше по-развълнуван и от мен. Страшно горд с творението си отгвори на всичките ми въпроси, дори и на тези, които са строго конфиденциални за момента. Новият двигател има технологии взети от братовчедите BMW, но никога прилагани в толкова малък двигател. Ел. хидравлика, ел. водна помпа.. D-Vanos и Valvetronic (при атмосферния 1.6). Турбото ползва уникална и много хитра технология за получаване на изгорелите газове - резултата е супер респонс и много малък лаг. 175к.с. от 1.6 е достатъчно за такъв размер кола. Вчера сутринта карах JCW, но няма да кажа колко коне е.. засега. Феноменална кола!!!
Компресорът го махнаха заради разхода на гориво и намаляващата мощност на високи обороти.
Относно полемиката предно/задно .. MINI е икона с история, никога не забравяй това. Не може да се променят с лека ръка подобни неща.. Отделно кола със задно е по-скъпа за производство (при така или иначе скъпия вече продукт), по-тежка, по-трудна за управление за размерите на купето и най-важното нещо .. клиентите не го искат!
Компресорът го махнаха заради разхода на гориво и намаляващата мощност на високи обороти.
Относно полемиката предно/задно .. MINI е икона с история, никога не забравяй това. Не може да се променят с лека ръка подобни неща.. Отделно кола със задно е по-скъпа за производство (при така или иначе скъпия вече продукт), по-тежка, по-трудна за управление за размерите на купето и най-важното нещо .. клиентите не го искат!
- masimo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София - Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530i
Ето го "новото" Mini. Откриите разликите освен глупавите пластмасови калници и новият километраж против късогледство.





Turturelo написа:Компресорът го махнаха заради разхода на гориво и намаляващата мощност на високи обороти.
Дали, Владо?

Дали пък този отговор (вярвам, че това е и официалната позиция на БМВ АГ) не е за пред
обществеността, а замяната, всъщност, да се дължи на икономически интереси (предположение)..
Дефакто, това ние никога няма да го разбереме...

По-горното ми "налучкване" се дължи на фактите, а именно официалните технически
характеристики на "старото" Мини С, при което максималната мощност се достига при 6000 об/мин
срещу 5500 об/мин при новото (в което няма нищо лошо, разбира се, но обезмисля твърдението за
намаляваща мощност на "компресорния" двигател при високи честоти на въртене). Ако съдиме, обаче,
по не една и две извадки от измервания на "дино"-стенд, нещата седят по по-различен начин-
максималната мощност се достига дори при 6500 об/мин и се "задържа" до близо 7000 об/мин.
Друг въпрос е, че и мощността излиза "мааалко" повечко, от колкото се споменава в техничеките
характеристики...(тук е момента,за сетен път, да благодарим на мюншенските инженери)

Ето и един диношиит на Мини С 163 к.с.-версия, който изненадва приятно собственика си.
(преди и след поставянето на JCW пакета, стойностите са на задвижващите колела)
http://www.mountrossa.sytes.net/auto/MI ... W_1024.jpg

Driver's Racing Team
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани