BMW 730D или VW TOUAREG
Модератор: Общи модератори
BMW 730D или VW TOUAREG
Знам, че мненията точно на БМВ форума ще са с "лек" биас, но все пак искам да чуя и вашата гледна точка, положителни и отрицателни страни..
Абре ситуацията е следната, мисля да си продавам пежото и да взема нещо ново като се спирам на две неща. Или БМВ 730Д, или VW Toureg. Второ ме влече доста защото нещо ме влече на такъв градски "джип" от известно време насам... Знам, че няма да катеря черни връх с него, но пък сис сигурност няма да имам грижи за воден удар и прочие, че ми писна от такива простотии..
БМВ-то от друга страна пък е доста по комфортно ми се струва. За съжаление е също така и доста по-скъпо. Туарега ако го взема ще е почти нов, примерно на 20 000 км, около година стар. БМВ-то ще е също последен модел, но на примерно 70 000 км и от 2003/2004-а. Пък и ще е с близо 10 000 лв по-скъпо.
Кажете какво мислите, моля за основателни критики и/или възхвали.
10х !
Абре ситуацията е следната, мисля да си продавам пежото и да взема нещо ново като се спирам на две неща. Или БМВ 730Д, или VW Toureg. Второ ме влече доста защото нещо ме влече на такъв градски "джип" от известно време насам... Знам, че няма да катеря черни връх с него, но пък сис сигурност няма да имам грижи за воден удар и прочие, че ми писна от такива простотии..
БМВ-то от друга страна пък е доста по комфортно ми се струва. За съжаление е също така и доста по-скъпо. Туарега ако го взема ще е почти нов, примерно на 20 000 км, около година стар. БМВ-то ще е също последен модел, но на примерно 70 000 км и от 2003/2004-а. Пък и ще е с близо 10 000 лв по-скъпо.
Кажете какво мислите, моля за основателни критики и/или възхвали.
10х !
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Значи...
Туарегът като цяло е доста лесен за каране. Въпреки че е толкова голям, като седнеш в него и като го покараш ще речеш че си се качил на голяма детска играчка
Но пък ако искаш точно удоволствие от шофирането - БМВ е колата за теб
Като поддръжка мисля, че двете са горе-долу равностойни, като обаче не заставам твърдо зад думите си
Общо-взето туарегът е страшно добър джип като концепция, но не много добро изпълнение... Зад тези си думи вече заставам твърдо.
Туарегът като цяло е доста лесен за каране. Въпреки че е толкова голям, като седнеш в него и като го покараш ще речеш че си се качил на голяма детска играчка

Но пък ако искаш точно удоволствие от шофирането - БМВ е колата за теб

Като поддръжка мисля, че двете са горе-долу равностойни, като обаче не заставам твърдо зад думите си

Общо-взето туарегът е страшно добър джип като концепция, но не много добро изпълнение... Зад тези си думи вече заставам твърдо.
MORE BEER!
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
От опит мога да споделя следното за Touareg-a (карал съм всички варианти без W12
) и по-специално дизеловите, които предполагам те интересуват :
плюсове
много добра сглобка (качествени материали), добра возия + пространство за шофьора и пътника отпред, повече от достатъчен клиренс (достига 30см при наличие на пневматично окачване), отлична проходимост (над средното ниво), много добра стабилност в завои за такъв клас автомобил, много добро съотношение динамика-разход на гориво при V6 TDi, добри спирачки, чудесна видимост, респект от останалите шофьори
минуси
твърде "леко" / недостатъчно информативно управление (тук еталона разбира се е X5
), кофти ръчни скоростни кутии, лошо ускорение в ниските обороти за R5 TDi, високо ниво на шум при скорости над 140 км/ч (особено при R5), сравнително малко пространство (пода е твърде "висок") + твърда возия за пътниците отзад, проблеми с пневмтичното окачване при някои екземпляри от първите години на производство;
Впечатленията ми от 730d са недостатъчни (карал съм такова едва 20-ина км), но най-общо казано липсват споделените "минуси" на SUV-а
!
Сигурен съм, че колегите ще помогнат с мнения за флагмана
Успех!

плюсове


минуси


Впечатленията ми от 730d са недостатъчни (карал съм такова едва 20-ина км), но най-общо казано липсват споделените "минуси" на SUV-а

Сигурен съм, че колегите ще помогнат с мнения за флагмана

Успех!
Live and let Die!
Лично на мене концепцията за градски "джип" не ми харесва. Външно Туарег - а е типичен невзрачен Фолксваген. Вътре обаче е върхът. Както казаха колегите е с много добра сглобка и чустваш, че си в нещо скъпо. На малкият петцилиндров дизел не ми харесва, че е доста шумен. Мисля, че и "джипа" ще е със значително по - скъпа поддръжка.
Седмицата...си е седмица. Като изключим отново дизайна (което е доста субективно нещо), няма забележки по машината...
Ще ми интересно какво си избрал в крайна сметка. Успех.
Седмицата...си е седмица. Като изключим отново дизайна (което е доста субективно нещо), няма забележки по машината...
Ще ми интересно какво си избрал в крайна сметка. Успех.
Селото се оказа точно във града
Аз Туарег не съм карал,но сложебната кола е седмица и имам доста навъртяни километри с нея,а ти щом няма да качваш Черни връх просто се чудя как може да ги сравняваш.Аз лично в кола с по-добра возия от седмака никога през живота си не съм се качвал.Само 5 минути като я покарам и после се кача в моята се едно се возя в лагерница
Единсвеният минус е че подръжката ще ти излезе доооста повече от колкото на Туарега.
Лично мнение
Поздрави



Лично мнение
Поздрави

- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
tutin написа:Специално 2.5 TDI V6, автоматик за туарега ме интересува. Не е много мощен, мисля 175 коня, нещо от този сорт идва. Автоматик на дизел много добре влиза а и с въртящ момент близо 400, мисля ще върви добре като за джипара.
Това 2.5 TDi, за което говориш е спеменатият от мен R5 TDi


3.0 V6 TDi определено е по-добрият избор, но е 225 коня (по-голям акзиц) и е на пазара от около година и половина, та цените са още височки...
Виж минусите, които споделих, като имаш предвид, че автоматичната кутия е доста добре пасната към мотора и характера на колата. Смесеният разход варира между 9 и 12 л на 100 км, според режима и стила на каране.
Live and let Die!
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Отговорът е много прост, държиш ли на по голямата проходимост, не че е толкова голяма при този Туарега, взимай го, ако искаш истински кеф от карането марката е една 

Значи бмв-то ще дойде също по-скъпо и по-старо от туарега за да влезна в бюджета който ми се вижда възможен.
Да, вярно че туарега е V5.. такова нещо като 5 цилиндъра до сега не бях виждал !
Подръжката си мисля на туарега ще е по-приемлива също, не ми се иска да хвърлям хиледарки след хиледарки, макар че то си е неизбежно кажи речи.
За новите баварци се чува че били чупливи в окачването.. така ли е и защо ?
Да, вярно че туарега е V5.. такова нещо като 5 цилиндъра до сега не бях виждал !
Подръжката си мисля на туарега ще е по-приемлива също, не ми се иска да хвърлям хиледарки след хиледарки, макар че то си е неизбежно кажи речи.
За новите баварци се чува че били чупливи в окачването.. така ли е и защо ?
tutin написа:Значи бмв-то ще дойде също по-скъпо и по-старо от туарега за да влезна в бюджета който ми се вижда възможен.
Да, вярно че туарега е V5.. такова нещо като 5 цилиндъра до сега не бях виждал !
Подръжката си мисля на туарега ще е по-приемлива също, не ми се иска да хвърлям хиледарки след хиледарки, макар че то си е неизбежно кажи речи.
За новите баварци се чува че били чупливи в окачването.. така ли е и защо ?
новите коли всичките са чупливи, вече всичките са с алуминево окачване, аз лично бих предпочел седмицата, защото предпочитам да имам стабилност на пътя

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Задаваш отговори колега
7-ма серия е флагмана на БМВ а тоарега е опит фолксваген да направи джип ... несравнимо, ако сложиш на кантара А8 и 7-ма серия това е друго нещо
Макар като пътник да съм бил в 7-цата, трябва да кажа че е уникален автомобил, като возия, комфорт, екстри. В тоарега не вярвам да са вложили повече скъпи материи и да са мислили толкова по ергономията както в 7-цата. А и нещо над което май никой не ти обръща внимание е че подмяната на гуми при джип и лек автомобил са доста различни като цена в полза на лекия автомобил



7-ма серия е флагмана на БМВ а тоарега е опит фолксваген да направи джип ... несравнимо, ако сложиш на кантара А8 и 7-ма серия това е друго нещо

Макар като пътник да съм бил в 7-цата, трябва да кажа че е уникален автомобил, като возия, комфорт, екстри. В тоарега не вярвам да са вложили повече скъпи материи и да са мислили толкова по ергономията както в 7-цата. А и нещо над което май никой не ти обръща внимание е че подмяната на гуми при джип и лек автомобил са доста различни като цена в полза на лекия автомобил

May the BMW force be with you!
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани