15 месеца и 100 000 BMW трета серия
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
15 месеца и 100 000 BMW трета серия

15 месеца след стартирането на производството на новата трета серия на BMW във фирмения комплекс в Лайпциг, беше сглобен 100 000 представител на модела. Юбилейният представител- 330i, е бил решен в цвят сребрист титан.
В настоящия момент, в завода в Лайпциг се сглобяват около 570 автомобила всеки ден, а продукцията се разпространява на четири континента- Европа, Азия, Африка и в Централна и Южна Америка. Една четвърт обаче остава в пределите на Германия. През следващата година се очаква капацитетът на комплекса да достигне 650 коли дневно.
“Концернът BMW Group демонстрира, че разположението на завод в Германия, както и преди, се явява предпоставка за успех сред международната конкуренция”, заявява Петер Клаусен, директор на комплекса в Лайпциг. “По- голямата готовност и мотивираност, както и добрата квалификация на сътрудниците се явява ключов фактор за позитивното развитие”, акцентира той.
Решението за изграждане на нов завод в Лайпциг беше взето през 2001 година, след обстойния анализ на над 250 предложения от цяла Европа. Първоначалната инвестиция беше в размер на около 1.3 млрд евро, а крайният резултат- един от най- съвременните заводи в цял свят.
Източник: auto-press.net
::: vankata™ :::
shenko написа:еми туй само може да ни радва![]()
да видим с новото М3 какво ще стане да ли ще се изложим или ще излене нещо с мръсен поглед да разкатае фамилията на RS-и мереси
Според мен новото М3 няма да разкатае фамилията на RS, ама на S може би, шот RS-a не е ли по-бърз от М5/6 ? Ще е глупаво ако направят М3-то с по-добро ускорение от М5/6 ...
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
MaXimal написа:А тази кола която е 100 000-ната бройка дали е малко по-специална или няма инфо ?
Със сигурност е малко по различна от останалите, поне от гледна точка цена, понеже ще има антикварна стойност като е сто хиляден автомобил, а е възможно и да я приберат за музея направо


- Mamouk
- дере дънки сред голи мадами
-
- Мнения: 2242
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Sofia
MaXimal написа:Mamouk това къде е ?
Лошото е, че и аз не мога да си спомня. Снимката ми я прати моя приятелка и мисля, че е тук в София. Обаче не съм сигурен коя приятелка точно ми я прати,т.е. дали е тук в България или някъде навън. Но лично мисля, че това е в София.
Legends may sleep...but they never die!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
Плюй си на гъза и се пързаляй!
:clap:
Браво BMW
Има ли някой сайт от който да се види как вървят продажбите на всички BMW-та?Супер много се радвам на успеха на най-новата 3-ка
За мен BMW E30 и E90 си остават колите с най-красив интериор,а Е90 определено доста превъзхожда Е30 по отношение на възможности,комфорт,екстри,динамика,сигурност и тн.......До колкото знам за 12-години са произведени 2,2 милиона Е30-ки.Надявам се Е90 да надмине това число и мисля,че наистина го заслужава и е най-добрата 3-ка от всички и дори най доброто BMW от всички.Някой знае ли до сега кое BMW от всички е намерило най-много собственници?Следващата 3-та серия се очаква през 2012-та.Ако всяка година се продават по 100 000 екземляра това означава,че дори няма да има 1-милион бройки.100 000 може да ви се виждат много,но това число означава успех като на Е21.Просто с това темпо Е90 няма шанс да изпревари Е30

Браво BMW

Има ли някой сайт от който да се види как вървят продажбите на всички BMW-та?Супер много се радвам на успеха на най-новата 3-ка


MaXimal написа:Ето ти малко данни:
Е114 862 000 броя
Е21 1 360 000
Е30 2 300 000
Е36 2 500 000
Е46 3 000 000







От къде ги знаеш тези данни

E46 Coupe - 400 000

*********************************************************
Новата S-класа - лидер по продажби в луксозния сегмент!
Последното поколение на "Мерцедес" S-класа е най-продаваният модел в света в категорията на престижните седани. За осемте месеца, откакто се появи на пазара, от него са реализирани над 50 хил. екземпляра.
Анализаторите обясняват голямото търсене на новата S-класа с традиционните за нея множество технологически нововъведения, високото ниво на безопасност, както и на смелия и въпреки това нешокиращ дизайн.
В същото време от Щутгарт имат причина да бъдат още по-доволни - за първите пет месеца от продажбите в Германия, техният флагман изпреварва най-големите си конкуренти - БМВ 7 и "Ауди А8", взети заедно. Подобна е и ситуацията в САЩ.
Дизеловият вариант на S-класата се ползва с голяма популярност, но най-предпочитаната модификация остава бензиновият S 500, на който се дължат 40% от всички продажби на модела.
При една проста сметка


14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани