BMW Biturbo Petrol Inline Six Engine In ...

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

BMW Biturbo Petrol Inline Six Engine In ...

Мнение от Dimitar » 07 Юни 2006, 20:00


E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Юни 2006, 9:35

Интересно ми е дали е можело да сложат каскадно турбо като на последните им дизелови двигатели :roll:

Може би тук са търсили голяма мощност високо във оборотите, докато при дизелите се търси мощност на всякъде :roll: Или може би греша :?:

Малко ми е странно БМВ със Турбомотор... но пазара го изисква - не мога да кажа нищо лошо, със сигурност инжинерите са се постарали да се представят добре!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 08 Юни 2006, 9:53

Дилян Пенчев написа:Интересно ми е дали е можело да сложат каскадно турбо като на последните им дизелови двигатели :roll:

Може би тук са търсили голяма мощност високо във оборотите, докато при дизелите се търси мощност на всякъде :roll: Или може би греша :?:

Малко ми е странно БМВ със Турбомотор... но пазара го изисква - не мога да кажа нищо лошо, със сигурност инжинерите са се постарали да се представят добре!


Аз бях останал с впечатлението че това е същата система като на дизелите, но може и да греша.
БИАД Авто-Пазар Тийм

You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 08 Юни 2006, 10:44

Дилян Пенчев написа:Интересно ми е дали е можело да сложат каскадно турбо като на последните им дизелови двигатели :roll:



То си е такова бе братчет ;)









С нетърпение очаквам това животно
да довтаса в БГ да го разтрием малко ;)
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от MaXimal » 08 Юни 2006, 11:16

Аз пък имам лошото чувсто,че 335i ще бъде само за американския пазар,дано не е така де...
Изображение

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 08 Юни 2006, 11:16

Дилян Пенчев написа:Малко ми е странно БМВ със Турбомотор... но пазара го изисква - не мога да кажа нищо лошо, със сигурност инжинерите са се постарали да се представят добре!

Защо да ти е странно бре, Дидо?! Я се върни 33 години назад и виж името на производителя дал на Света
първия серийно произвеждан автомобил, чийто двигател работи с надналягане. ;) Да не забравяме също,
че БМВ са разработвали до 80-те години турбодвигатели за автомобилите от Group 5 и Формула 1.
Да не забравяме и М102/106...А ние не знаем дали през всичките тези години не са правили разработки
с турбо-двигатели и не са изчаквали удобен момент (дали за тях, дали за пазара..) за пускането на такъв
агрегат в серийно производство. Поживьом ,увидем...
Изображение
Driver's Racing Team

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 08 Юни 2006, 11:20

няма такова нещо
и в Европа ще се продава!
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 08 Юни 2006, 12:25

Малии кат го набарат тунйеритии ше стане мазало :twisted:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 08 Юни 2006, 16:00

Абе ей! МОмчета... що ме праите на луд бре!

Това не е каскадно турбо! Това си е Би Турбо!!!!!!!!

Викам ебаси аз ли нещо съм невчас... а уж ги подразбирвам по малко :mhihi: Е верно че изпускам некой лекций... ама на тея ходя :lol:

Я се загледайте хубаво във снимките от втория линк и не ми говорете глупости :P
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 08 Юни 2006, 16:08

Да - не е каскадно. И говорят за липса на лаг, благодарение на нов дизайн турбини.
Моя въпрос е - защо само 300 коня от 3л., като знаем, че могат да ги направят и с атмосферен :) .

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 08 Юни 2006, 16:18

Ми щото точно като всички минали СТОК турбо разработки на БМВ надува е символичен :idea: най-вероятно е под 0.5бара не съм и очаквал да е повече но пък с много резерв за доиграване :DПросто си пълнят гамата между 330 и скоро излизаштата М3ка (ако 3л турбото беше над 300кс щяха пък да бръкнат в джеба на моторшпортистите :idea:) Така няма празно при най-продаваната серия на байришето :D

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 08 Юни 2006, 17:53

Комбинацията каскада+бензин дава резултати,които солидно ще застрашат М-концепцията изобщо.Доколкото знам поради наличието на мощност навсякаде трансмисията и дифа трябва да се усилват,което в комбинацията с изключително скъпата турбо система прави колата по нерентабилна от останалите модели.Единсвената серийна кола с подобна система 959,както и леко модифицираната за по-малко разходи схема на Тойота Супра,останаха в миналото въпреки безпорните успехи

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 08 Юни 2006, 18:45

Като цена трябва да се добрлижава повече до 330 безин отколкто до М3 за да може не само тунерите, а и хората които обичат да пипат след като си купят нещо да я вземат вместо 330ката. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 08 Юни 2006, 19:24

мен пък ме кефят тия 400 нм на 1500 оборота :winky: :winky:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 08 Юни 2006, 20:21

мен пък ме кефят тия 400 нм на 1500 оборота
:arrow: и ги държи до 5800обр :!: а продължава да върти до 7к обр което не е малко за сток турбалан :D.......почва кат печка и свършва кат БМВ :mhihi:

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook