BMW Biturbo Petrol Inline Six Engine In ...
Модератор: Общи модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Интересно ми е дали е можело да сложат каскадно турбо като на последните им дизелови двигатели
Може би тук са търсили голяма мощност високо във оборотите, докато при дизелите се търси мощност на всякъде
Или може би греша
Малко ми е странно БМВ със Турбомотор... но пазара го изисква - не мога да кажа нищо лошо, със сигурност инжинерите са се постарали да се представят добре!

Може би тук са търсили голяма мощност високо във оборотите, докато при дизелите се търси мощност на всякъде


Малко ми е странно БМВ със Турбомотор... но пазара го изисква - не мога да кажа нищо лошо, със сигурност инжинерите са се постарали да се представят добре!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Дилян Пенчев написа:Интересно ми е дали е можело да сложат каскадно турбо като на последните им дизелови двигатели![]()
Може би тук са търсили голяма мощност високо във оборотите, докато при дизелите се търси мощност на всякъдеИли може би греша
Малко ми е странно БМВ със Турбомотор... но пазара го изисква - не мога да кажа нищо лошо, със сигурност инжинерите са се постарали да се представят добре!
Аз бях останал с впечатлението че това е същата система като на дизелите, но може и да греша.
БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
Дилян Пенчев написа:Малко ми е странно БМВ със Турбомотор... но пазара го изисква - не мога да кажа нищо лошо, със сигурност инжинерите са се постарали да се представят добре!
Защо да ти е странно бре, Дидо?! Я се върни 33 години назад и виж името на производителя дал на Света
първия серийно произвеждан автомобил, чийто двигател работи с надналягане.

че БМВ са разработвали до 80-те години турбодвигатели за автомобилите от Group 5 и Формула 1.
Да не забравяме и М102/106...А ние не знаем дали през всичките тези години не са правили разработки
с турбо-двигатели и не са изчаквали удобен момент (дали за тях, дали за пазара..) за пускането на такъв
агрегат в серийно производство. Поживьом ,увидем...

Driver's Racing Team
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Малии кат го набарат тунйеритии ше стане мазало 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе ей! МОмчета... що ме праите на луд бре!
Това не е каскадно турбо! Това си е Би Турбо!!!!!!!!
Викам ебаси аз ли нещо съм невчас... а уж ги подразбирвам по малко
Е верно че изпускам некой лекций... ама на тея ходя
Я се загледайте хубаво във снимките от втория линк и не ми говорете глупости
Това не е каскадно турбо! Това си е Би Турбо!!!!!!!!
Викам ебаси аз ли нещо съм невчас... а уж ги подразбирвам по малко


Я се загледайте хубаво във снимките от втория линк и не ми говорете глупости


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Да - не е каскадно. И говорят за липса на лаг, благодарение на нов дизайн турбини.
Моя въпрос е - защо само 300 коня от 3л., като знаем, че могат да ги направят и с атмосферен
.
Моя въпрос е - защо само 300 коня от 3л., като знаем, че могат да ги направят и с атмосферен

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми щото точно като всички минали СТОК турбо разработки на БМВ надува е символичен
най-вероятно е под 0.5бара не съм и очаквал да е повече но пък с много резерв за доиграване
Просто си пълнят гамата между 330 и скоро излизаштата М3ка (ако 3л турбото беше над 300кс щяха пък да бръкнат в джеба на моторшпортистите
) Така няма празно при най-продаваната серия на байришето 




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Комбинацията каскада+бензин дава резултати,които солидно ще застрашат М-концепцията изобщо.Доколкото знам поради наличието на мощност навсякаде трансмисията и дифа трябва да се усилват,което в комбинацията с изключително скъпата турбо система прави колата по нерентабилна от останалите модели.Единсвената серийна кола с подобна система 959,както и леко модифицираната за по-малко разходи схема на Тойота Супра,останаха в миналото въпреки безпорните успехи
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Като цена трябва да се добрлижава повече до 330 безин отколкто до М3 за да може не само тунерите, а и хората които обичат да пипат след като си купят нещо да я вземат вместо 330ката. 

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
мен пък ме кефят тия 400 нм на 1500 оборота



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
мен пък ме кефят тия 400 нм на 1500 оборота




Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани