БМВ RFK - ответният удар срещу R-класата на "Мерцедес&q
Модератор: Общи модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Гост
-
БМВ RFK - ответният удар срещу R-класата на "Мерцедес&q
Дебютът на големия кросоувър се очаква през 2008 г.
БМВ готви отговор на R-класата на щутгартския си конкурент "Мерцедес". Все още само като слух, за новото БМВ RFK (Raumfunktionales Konzept) съобщава немското списание AutoBild. Изданието публикува и компютърно обработени изображения, които дават представа как ще изглажда новото предложение на баварците.
Кросоувърът на мюнхенската компания ще бъде изграден на базата на пълноприводния Х5, но ще ползва и доста детайли "взети на заем" от комбито на 5-ата серия.
От компанията обясняват, че първоначалните планове са били за създаването на два вана - по-малък на базата на "тройката" (V3) и по-голям, който да използва платформата на "петицата" (V5).
Впоследствие обаче е било взето решение, че вановете не отговарят на имиджа на марката и затова е било заложено на по-агресивното предложение за голям кросоувър.
Той ще е с постоянно задвижване на четирите колела, а моторната гама ще е доста богата - 3-литров шестцилиндров агрегат с 258 к.с.; подобен мотор, форсиран до над 300 к.с.; 4,4-литров 8-цилиндров V-образен мотор с мощност над 400 "коня".
Дизеловите предложения също ще са три: най-малкият е 2,5 л (204 к.с.), следва 3-литровият агрегат (245 к.с.) и на върха на гамата тук е моторът с работен обем от 3,5 л. и мощност от 300 к.с.
Отначало обаче RFK стартира само с двата първи варианта на бензинов задвижващ агрегат.
Фактът, че "Мерцедес" продава своята R-класа в специално AMG-тунинговано изпълнение (503 к.с.) кара анализаторите да смятат, че и мюнхенци няма да закъснеят със създаването на "наточен" М-вариант на новото си предложение.
Естествено, основният пазар за тази машина ще е американският, а по всяка вероятност с производството й, което ще възлиза на 60-80 хил. бройки годишно, ще бъде натоварен заводът в Спартанбург, Южна Каролина.
Очаква се дебютът на RFK да се състои през 2008 г.

БМВ готви отговор на R-класата на щутгартския си конкурент "Мерцедес". Все още само като слух, за новото БМВ RFK (Raumfunktionales Konzept) съобщава немското списание AutoBild. Изданието публикува и компютърно обработени изображения, които дават представа как ще изглажда новото предложение на баварците.
Кросоувърът на мюнхенската компания ще бъде изграден на базата на пълноприводния Х5, но ще ползва и доста детайли "взети на заем" от комбито на 5-ата серия.
От компанията обясняват, че първоначалните планове са били за създаването на два вана - по-малък на базата на "тройката" (V3) и по-голям, който да използва платформата на "петицата" (V5).
Впоследствие обаче е било взето решение, че вановете не отговарят на имиджа на марката и затова е било заложено на по-агресивното предложение за голям кросоувър.
Той ще е с постоянно задвижване на четирите колела, а моторната гама ще е доста богата - 3-литров шестцилиндров агрегат с 258 к.с.; подобен мотор, форсиран до над 300 к.с.; 4,4-литров 8-цилиндров V-образен мотор с мощност над 400 "коня".
Дизеловите предложения също ще са три: най-малкият е 2,5 л (204 к.с.), следва 3-литровият агрегат (245 к.с.) и на върха на гамата тук е моторът с работен обем от 3,5 л. и мощност от 300 к.с.
Отначало обаче RFK стартира само с двата първи варианта на бензинов задвижващ агрегат.
Фактът, че "Мерцедес" продава своята R-класа в специално AMG-тунинговано изпълнение (503 к.с.) кара анализаторите да смятат, че и мюнхенци няма да закъснеят със създаването на "наточен" М-вариант на новото си предложение.
Естествено, основният пазар за тази машина ще е американският, а по всяка вероятност с производството й, което ще възлиза на 60-80 хил. бройки годишно, ще бъде натоварен заводът в Спартанбург, Южна Каролина.
Очаква се дебютът на RFK да се състои през 2008 г.


1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани