Газов инжекцион?
Модератор: Общи модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
Газов инжекцион?
Здравейте на всички!
Първо искам да помолия, в случай че темата не е актуална и е изчерпана, модераторите да я заключат или изтрият.
Интересува ме какви са последиците от слагането на газов инжекцион на М40В16 - технически, финансови, надежност, дълготрайност и т.н. Обръщам се главно нма хората, които са поверявали вече колите си на такъв тип апаратура, но нека всеки, който е проучвал въпроса или има компетентно мнение, да го сподели.
Благодаря ви предварително.
Първо искам да помолия, в случай че темата не е актуална и е изчерпана, модераторите да я заключат или изтрият.
Интересува ме какви са последиците от слагането на газов инжекцион на М40В16 - технически, финансови, надежност, дълготрайност и т.н. Обръщам се главно нма хората, които са поверявали вече колите си на такъв тип апаратура, но нека всеки, който е проучвал въпроса или има компетентно мнение, да го сподели.
Благодаря ви предварително.
Дай 102% от себе си! Винаги...
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
На М40 по добре сложи класическа газова уредба с изпарител,няма смисъл да набиваш толкова пари за да спечелиш малко повече мощност и икономия с газов инжекцион
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
Газов инжекцион има смисъл да слагаш само на мотор с пластмасови колектори или ако си решил да караш много,примерно поне 100 000км
Последна промяна Turboman на 12 Апр 2006, 12:25, променена общо 1 път
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Re: Газов инжекцион?
Wlvrn933 написа:... газов инжекцион на М40В16 - технически, финансови, надежност, дълготрайност и т.н...
Да почна подред:
Технически- задължително се монтира в сервиз от СПЕЦИАЛИСТИ, а не от кварталния майстор. Нормално АГУ може да монтира всеки който не е с 2 леви ръце и има някакви познания... С 2 думи- и сам можеш да си сложиш нормално АГУ...
Финанасови- Около 1000 лв. е по-скъпа системата. Но разликата с нормално АГУ е огромна-с инжекциона върви като на бензин и гори като бензин. В момента е почти 2-но по-евтина газта от литър бензин- смятай сам за колко ще я избиеш...
Надежност- По преки наблюдения са доста надежни. При добър монтаж и настройка проблеми нямаш
Дълготрайност- Ако някой е минал над 150 000 км. той да каже. Досега за около 80 000км. на М50В25 не е дал грижи никакви.
П.С.: Прецени сам дали си струва да даваш толкова кинти... Особенно на М40...
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
Благодаря за мненията ви.
Аз оптределено не карам много, даже според средните критерии - мнооого рядко. Това се дължи на факта, че съм студент, университетът ми е на 2 крачки, а и баща ми е пич и ми дава яко на аванта неговата кола. Интересувам се от инжекциона, защото смятам, че ако той позволява да се мести от кола на кола???, ако сме живи и здрави все някога ще го избия и ще влеза в плюса. Но ако това не е възможно - просто цената убива тръпката.
Повече ме размислиха мненията ви да се сложи нормална газова с изпарител. Проблема е, че преди 2 години баща ми караше една Е34-ка с 24v двигател - абе 520 92г ( не го знам как се казва
), която беше с АГУ от Италия и имахме големи проблеми - чести взривявания, без дебитомер, 17 литра газ градско и не вървеше колата - само ревеше. Да не говорим, че от поредната експлозия се счупи свеща на 6-тия, паднаха парчета от нея в цилиндъра....абе върна ни колата вкъщи- BMW RULES
. Ta, страх ме е, че цялата селания с кихалките и дупките с клапи в мотора не дават сериозни резултати, а последиците са разлика - СА! Нека хората, които карат баварки като моята (М40В16) на газ (страндартно АГУ) да споделят проблемите си и радостите на пропана и тяхното мнение дали си заслужава.
Друг въпрос - нормално ли е за тази кола разход 13 А98Н градско, с настъпване, но умерено - примерно до 5300об/мин?
Благодаря ви предварително.
Аз оптределено не карам много, даже според средните критерии - мнооого рядко. Това се дължи на факта, че съм студент, университетът ми е на 2 крачки, а и баща ми е пич и ми дава яко на аванта неговата кола. Интересувам се от инжекциона, защото смятам, че ако той позволява да се мести от кола на кола???, ако сме живи и здрави все някога ще го избия и ще влеза в плюса. Но ако това не е възможно - просто цената убива тръпката.
Повече ме размислиха мненията ви да се сложи нормална газова с изпарител. Проблема е, че преди 2 години баща ми караше една Е34-ка с 24v двигател - абе 520 92г ( не го знам как се казва


Друг въпрос - нормално ли е за тази кола разход 13 А98Н градско, с настъпване, но умерено - примерно до 5300об/мин?
Благодаря ви предварително.
Дай 102% от себе си! Винаги...
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
за разхода относителна работа... погледни си ауспуха ако има много сажди значи имаш някакъв проблем. за сравнение моята харчи към 13 и я настъпвам много защото хич не върви. но свещите и термостата ми са за смяна...
п.с. няма смисъл да си даваш парите за 98 на този двигател
п.с. няма смисъл да си даваш парите за 98 на този двигател
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
Значи газ му е майката! Въпросът обаче за вида на газовата, заедно с проблемите, си остава. Имам нужда от вашите съвети.
Благодаря, ви ентусиасти
Благодаря, ви ентусиасти

Дай 102% от себе си! Винаги...
- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
Wlvrn933 написа:.... Проблема е, че преди 2 години баща ми караше една Е34-ка с 24v двигател - абе 520 92г ( не го знам как се казва), която беше с АГУ от Италия и имахме големи проблеми - чести взривявания, без дебитомер, 17 литра газ градско и не вървеше колата - само ревеше...
Двигателя е бил с пластмасови колектори и при него е рисковано да се слага нормално АГУ. Не че не може да се сложи- може разбира се, но трябва да се нахакат много допълнителни неща за да пазят от гърмене. И въпреки всичко риска от повреда си остава голям. При твоя двигател -М40- не е проблем да се сложи нормално АГУ- просто виж някой да ти препоръча свестен сервиз или майстор който си разбира от работата. При правилен и качествен монтаж проблеми не би трябвало да имаш.
Относно това дали газовият инжекцион може да се мести от кола на кола не ми е много ясно- по принцип би трябвало да може. Единственото което мисля че би могло да е проблем е свързването на компютъра на г.инжекцион- вероятно е за различните двигатели да има сериозна разлика и това да е проблем при преместването от кола на кола...
- Putzmeister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 5.02.2006
- Местоположение: Шопландия
ms - Мерси много за изчерпателните отговори. Надявам се проблема при 520-ката да е бил в колекторите. Определено отговора ти ме нави и пропана ще е на дневен ред
.
Газаджии - призовавам ви
- споделете, моля, мястото и името на някой свестен, разбиращ добре от работата си и коректен газаджия. Цената не е толкова от значение, стига от опит да знаете, че човекът и уредбата си заслужават.
Блаогодаря ви предварително.

Газаджии - призовавам ви

Блаогодаря ви предварително.
Дай 102% от себе си! Винаги...
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани